HJÆLP!!! Grøn belægning på stakit
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 25-10-04 11:37

Vores stakit ved vores lejede hus er helt grønt, jeg vil tro det er alger.
Hvordan fjerner man det?

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 25-10-04 11:43

On Mon, 25 Oct 2004 12:36:41 +0200, "Charlotte Jensen"
<charlotte78@mail.dk> wrote:

>Vores stakit ved vores lejede hus er helt grønt, jeg vil tro det er alger.
>Hvordan fjerner man det?

Når jeg vasker det grønne af drivhuset om foråret, bruger jeg brun
sæbe opæøst i varmt vand.

Venlig havehilsen
Dorte

--
http://www.123hjemmeside.dk/Ringholm

Fra : F.Hansen

Dato : 25-10-04 14:51

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vores stakit ved vores lejede hus er helt grønt, jeg vil tro det er alger.
> Hvordan fjerner man det?

Alge-fjerner.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 25-10-04 16:15

"F.Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Alge-fjerner.

- som kan købes i byggemarkeder, hos farvehandlere, etc.

Hilsen Inger

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 25-10-04 22:22

<charlotte78@mail.dk> wrote:

>Vores stakit ved vores lejede hus er helt grønt, jeg vil tro det er alger.
>Hvordan fjerner man det?

med algefjerner og lidt knofedt

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-10-04 00:32

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> med algefjerner og lidt knofedt

Nu ved jeg ikke om algefjerner også indeholder Rodalon, men dette har en vis
langtidsvirkning. Man skal nok lige tænke ved om det kan komme til at gå ud
over planter tæt ved.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Omnolog HMH

Dato : 26-10-04 07:56

Vores stakit ved vores lejede hus er helt grønt, jeg vil tro det er alger.
Hvordan fjerner man det?

Ved at vaske stakittet, simpelthen.