Lejlighed i Budapest
Fra : Magnus Alkil

Dato : 25-10-04 07:14

Min kæreste og jeg skal til Budapest - IKKE AMSTERDAM og vil høre om der
er nogen der har prøvet at leje en ferie lejlighed i Centrale Budapest - Er
der nogen der har fundet sin lejlighed via internettet ?

Magnus

Fra : Flinkesen

Dato : 25-10-04 20:17

> er nogen der har prøvet at leje en ferie lejlighed i Centrale Budapest -
> Er
> der nogen der har fundet sin lejlighed via internettet ?

Det gjorde jeg for et par år siden. Jeg kan desværre ikke huske, hvem det
var igennem, men der var ingen problemer.
Prøv at kigge på:

http://www.apartmentbudapest.hu/

Her er masser af fine lejligheder til to personer til ganske rimelige
priser. Desuden forlanger flere af dem betaling ved ankomst, hvilket jeg
synes er mere betryggende end at skulle oplyse kreditkortnummer.

Rigtig god tur

JK

P.S. Hvis I selv kører, så sørg for for at finde en overvåget
parkeringsplads til bilen. Der er en del omkring centrum, og det er ikke
særligt dyrt.