Flybillet til Calgary Canada
Fra : Fam Pedersen

Dato : 24-10-04 21:45

Vi er en familie på 6 personer, der til sommer skal på familiebesøg i
Calgary.Er der nogen der ved, hvordan vi kommer billigst derover.Vi bor i
jylland, vi kunne evt flyve fra København, Hamburg,Amsterdam el London hvis
det er billigt nok.

Fra : Niels H

Dato : 25-10-04 07:52

Jeg fløj til Calgary med kone og børn i 2002, og endte med at bestille
billetterne hos Amerikansk/Canadisk/skandivanisk venskabsforening, som idag
administreres af "My Planet". Det var den billigste løsning på det
tidspunkt, men også en lang rute : Kbh: - Amsterdam - Minneapolis - Calgary.
22 timer så vidt jeg husker ! Prisen lå vist i nærheden af 6.500 - 7.000 pr.
stk, og det var i juni/juli.
Prøv at ringe til dem, og bed om et tilbud. Jeg har brugt dem til både USA
og Canada en del gange, og de er som regel de billigste.

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Rikke og Michal

Dato : 25-10-04 18:36

Hvor mange voksne, unge og børn er i????Hvornår renger i med at tage afsted
og hvor længe vil i være afsted.
Jeg er rejsekonsulent og vil da gerne hjælpe jer.

Med venlig hilsen

Rikke

---

Fra : Fam Pedersen

Dato : 28-10-04 19:27

Vi 2 voksne, 2 unge 18 år, 2 børn 10&13år.
Vi regner med at være væk ca en måned fra midt
juli til midt august.
MVH Leif

Fra : Rikke og Michal

Dato : 30-10-04 08:02

Hej Leif,

Jeg kigger på det og vender tilbage på mandag.

VH Rikke

> Vi 2 voksne, 2 unge 18 år, 2 børn 10&13år.
> Vi regner med at være væk ca en måned fra midt
> juli til midt august.
> MVH Leif
>
> "Rikke og Michal" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

---

Fra : bingo

Dato : 30-10-04 09:10

On Thu, 28 Oct 2004 20:27:19 +0200, "Fam Pedersen"
<hodsager@tele2adsl.dk> wrote:

>Vi 2 voksne, 2 unge 18 år, 2 børn 10&13år.
>Vi regner med at være væk ca en måned fra midt
>juli til midt august.
>MVH Leif

Hvis I ønsker meget professionel og meget engageret hjælp, så ring
her:
MyPlanet . Nørregade 51 . DK-7500 Holstebro . Tlf. +45 97 42 50 11

Det er en Skandinavisk-Amerikansk- Canadisk venskabsforeneing. De ved
hvad de taler om, ogf kan ordne alt for jer. Har selv brugt dem til
stor tilfredshed ang. Canada.
Man skal være medlem ( ca. 100.-kr) om året - men ved køb af flybillet
er der rabat på billetten på 200.- såe er det jo betalt
Kik også på deres hjemmeseide:
http://www.myplanet.dk/html/dkindex.html

Håber I kan bruge det til noget ?
Hilsen fra Mogens