Password på win NT 4
Fra : Christain M

Dato : 24-10-04 09:39

Jeg har fået en gammel computer, til en bekendt.
Der er tale om en gammel skole maskine, med win NT 4 og Novell client.
Mit spørgsmål er om jeg kan omgå passwored, uden at skulle formatere
(Det er lidt svært uden cd drev)

Hvis formatering skulle være nødvendig kan instalationen foregå ved
hjælp af et nætværk?

Mvh Christian M

Fra : Anders Lund

Dato : 24-10-04 12:25

Christain M wrote:
> Der er tale om en gammel skole maskine, med win NT 4 og Novell client.
> Mit spørgsmål er om jeg kan omgå passwored, uden at skulle formatere
> (Det er lidt svært uden cd drev)

Jeg ved ikke med Novell delen, men Windows NT password kan du resette
med denne bootdiskette: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk