hvilket mærke
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 23-10-04 08:52

Hej NG
Jeg skal have en ny pande og den skal koste max. 700,-
Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte mærker?

Håber i kan hjælpe

Kalle

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 11:02

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal have en ny pande og den skal koste max. 700,-
> Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte mærker?

Tænk og test havde test af nogen for ikke så lang tid siden, prøv at søge på
deres side..

Mvh Tommy

Fra : Mus

Dato : 25-10-04 18:34

TBJ <bruus [snabela] os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:417a2c0b$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk og test havde test af nogen for ikke så lang tid siden, prøv at søge

> deres side..
>
> Mvh Tommy

Var inde og se. Kunne kun finde en test over gryder, ikke pander.

LN

Fra : -V-

Dato : 23-10-04 12:55

Kalle Ågaard wrote:
> Jeg skal have en ny pande og den skal koste max. 700,-
> Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte mærker?

Jeg er fuldstændigt tosset med støbejern i alle afskygninger, og har altid
sværget til den slags.
Alle mine tidligere teflonpander har jeg kun nødtvungent brugt, men alt det
ændrede sig, da jeg fik en Eva Trio teflonpande.
Nu bruger jeg den til stort set alt, og den får også lov til at komme i
ovnen, når der braisseres.
Jeg er ikke så forsigtig med metalredskaber, men indtil nu ikke én eneste
ridse.

Anbefales.

-V-

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-10-04 18:34

Kalle Ågaard wrote:
> Hej NG
> Jeg skal have en ny pande og den skal koste max. 700,-
> Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte mærker?
>
> Håber i kan hjælpe

jeg er totalt glad for min gastrolux saute pande.... den tåler meget, hvis
man bare sørger for at holde den vedlige som der anbefales (dvs vaske den i
hånden efter brug HVER gang gerne med en grydesvamp)...

denne er dog min anden pande af slagsen, fik den første byttet fordi den
ikke kunne tåle den mishandling diverse gæster udsatte den for (kom den
blandt andet i opvaskemaskinen :( ) resultatet var en boblende belægning der
begyndte at skrælle mere og mere af.... men heldigvis byttede de uden
problemer (2 års garanti)...

mener den koster omkring 500 kr... og kan også tåle at komme i ovnen....
--
Knus, Sabina

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 21:37

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> begyndte at skrælle mere og mere af.... men heldigvis byttede de uden

Tjae... jeg har haft ovenstående 2 gange til ombytning, men alle 3 pander
tabte belægningen! Til sidst fik jeg pengene igen. Det var ikke første gang
de havde de problemer med de pander. Siden laver de dem anderledes, men det
er vist stadig et problem...

Mvh Tommy

Fra : Mus

Dato : 25-10-04 18:15

TBJ <bruus [snabela] os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:417ac0f2$0$240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
gang
> de havde de problemer med de pander. Siden laver de dem anderledes, men

vi kan heller ikke få det til at fungere med Gastrolux.

Faktisk er den bedste pande jeg nogensinde har haft, en fra netto til 30 kr.
Desværre er er den ikke ret stor og har heller ikke høje kanter. Tror de
kaldte den en omeletpande

LN

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 07:31

> [...]
> Jeg skal have en ny pande og den skal koste max. 700,-
> Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte mærker?

Jeg kan anbefale hackmann, kanon kvalitet men også i den lidt dyrere ende.

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 08:39

"Lasse N. Larsen" <affaldspostÆwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan anbefale hackmann, kanon kvalitet men også i den lidt dyrere ende.
>
> Lasse

Hej

Jeg har selv Hackmann nu - og jeg er noget skuffet. De er for tynde i bunden
og håndtagene bliver alt for varme.
Prøv at se Tænk og test's test af gryder - Hackmann får dårlige
karakterer... Mener det var Eva Trio der var bedst...

Mvh Tommy

Fra : Mus

Dato : 25-10-04 18:33

TBJ <bruus [snabela] os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:417b5c2d$0$224$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Prøv at se Tænk og test's test af gryder - Hackmann får dårlige
> karakterer... Mener det var Eva Trio der var bedst...

Var lige inde og se testen Eva trio klarede deres test fint, ligesom Basic
fra coop gjode.

men de bedste i deres bedømmelse var fiskars, raadvad og kløverblad.

Basic var desuden bedst til prisen.

LN