Blokering af adgang: Forsinkelse ved ophæv~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-10-04 21:46

Jeg har stillet samme spørgsmål for adskillige mdr. siden.
Fik intet svar, så jeg prøver igen:

Jeg har Trend Micro PC-cilin. Primært mod virus.

Desuden kan den blokere adgang til nettet. - Det er problemet:

Mit problem er at når jeg har tilladt adgang igen går der 2 - 3 minutter
før jeg faktisk har adgang.

Hvorfor.?

Jeg bruger Mozilla Thunderbird nyhedslæser/mail og Mozlla browser.
Har en ca. 5 år gammel Compaq PC. Presario 5862.
Har ADSL.
Der er problemer ved både browser og nyhedslæser/mail program.

Jeg har ikke indtryk af at det har noget med softwaren at gøre. Har
tidliger brugt Netscape med samme problem.

Mvh. Jørgen