Croutoner...
Fra : Henning Holm

Dato : 20-10-04 03:34

Inspireret af Rabatten i sidste uge,med at lave sine croutoner selv...vil
Jeg gerne høre hvor man køber
bacon-aroma...hvis man kan købe det...?

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-10-04 06:23

Henning Holm (no@no.no) skrev følgende:

> Inspireret af Rabatten i sidste uge,med at lave sine croutoner
> selv...vil Jeg gerne høre hvor man køber
> bacon-aroma...hvis man kan købe det...?¨

Jeg ved ikke om man kan købe det. Men du kunne jo stege noget bacon
først og så stege crutonerne i baconfedtet.

Henriette Døssing

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 07:00

"Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Inspireret af Rabatten i sidste uge,med at lave sine croutoner selv...vil
> [...]
Aroma er noget industrien bruger, os som ikke er industien og ønsker den
rene vare bruger ikke aroma. Men det med baconfedt er vist sådan man får
bacon aroma på den rigtige måde.

VH Lasse

Fra : Henning Holm

Dato : 20-10-04 12:37

"Lasse N. Larsen" <affaldspostÆwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Aroma er noget industrien bruger, os som ikke er industien og ønsker den
> rene vare bruger ikke aroma. Men det med baconfedt er vist sådan man får

Mener nu ikke at fedt,smager af andet end fedt,men det skal da prøves....
Tak for svar.....

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-10-04 12:47

Henning Holm wrote:

> Mener nu ikke at fedt,smager af andet end fedt,men det skal da prøves....
> Tak for svar.....

Fedt er glimrende til at opløse smagsstoffer i. Derfor bærer fedt som
regel meget smag. Fedt fra røget bacon smager af røget bacon.

/David

Fra : -V-

Dato : 20-10-04 14:32

Henning Holm wrote:
> Mener nu ikke at fedt,smager af andet end fedt,men det skal da
> prøves.... Tak for svar.....

Nej, det er nemlig rigtigt.
Det er derfor at den nsæten fedtfrie kalkun er simpelthen så smagfuld.

[/Sarkasme]

-V-