Firma til køkkenrenovering søges
Fra : Kim Jensen

Dato : 19-10-04 20:18

Jeg søger nogle firmaer som kan lave køkkenrenovering og køkkenlåger efter
bestemte mål.

evt. med opsætning. I område midtsjælland.

Der er mulighed for at flere køkkener skal renoveres løbende. Men ikke med
samme materialevalg

med venlig hilsen

Kim Jensen

Fjern _blokspam_ ved direkte mail.

Fra : Wonderbaum

Dato : 19-10-04 20:22

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> evt. med opsætning. I område midtsjælland.
>
> Der er mulighed for at flere køkkener skal renoveres løbende. Men ikke med

Jeg kan varmt anbefale Dansk Køkkenrenovering.
De har sat mit køkken op og det var helt i top til en fornuftig pris.

Og "nej" jeg har ingen interesser i at promovere dem.

http://www.danskkoekkenrenovering.dk/dk/

/Wonderbaum
www.wubi.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-10-04 15:09

> Jeg kan varmt anbefale Dansk Køkkenrenovering.
> De har sat mit køkken op og det var helt i top til en fornuftig pris.
>
> Og "nej" jeg har ingen interesser i at promovere dem.
>
> http://www.danskkoekkenrenovering.dk/dk/

Har prøvet at tage kontakt til dette firma, ved du om det er lukket. De
svare ikke på henvendelse via e-mail.
v.h Kim

Fra : Wonderbaum

Dato : 24-10-04 14:35

> Har prøvet at tage kontakt til dette firma, ved du om det er lukket. De
> svare ikke på henvendelse via e-mail.
> v.h Kim

Hej Kim,

Jeg tror at det er en god ide at ringe til dem. Det er et ægtepar der har
firmaet og de har altid super travlt (nok fordi de laver noget godt).
Hvis du ikke kan komme igennem på deres hovednummer, så skal jeg prøve at se
om jeg kan finde mobilnummeret til ham.

Mvh

/Wonderbaum
www.wubi.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-10-04 20:24

Wonderbaum wrote:

> [...]
> Hvis du ikke kan komme igennem på deres hovednummer, så skal jeg prøve at se

-snip-

Det var ellers noget af en anbefaling

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Wonderbaum

Dato : 25-10-04 20:32

> -snip-
>
> Det var ellers noget af en anbefaling
>

> mvh.
> Martin Jørgensen

Jeg var skam også glad for det arbejde de lavede for mig, så derfor vil jeg
naturligvis gerne give dem en god anbefaling.
(Hvis du var ironisk, så er jeg nok for naiv til at forstå det)

--
/Wonderbaum
www.wubi.dk