Pris på nyt badeværelse ??
Fra : Fino

Dato : 19-10-04 18:23

Hej Gruppe!
Vi skal lave nyt badværelse, det er 6,3 kvadratmeter. Alt skal ud, gulvet
graves/hakkes op, isoleres, gulvvarme, nye kloakrør osv.
Vi har fra et firma fået tilbudt 99.000 kr. De skal lave alt (undtaget hakke
gamle fliser ned og male). Prisen inkluderer alt dvs. fliser (på gulv og
rundt badekar), omtalte gulv, elektiker, vvs-mand, murer, badværelses
møbler, lamper, spejl, armaturer, toilet, toiletsæde, kar med bruser (smart
model til 18.000 kr) osv. hvad syntes i andre........er prisen mon før
høj??

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 19-10-04 18:55

"Fino" <maritafinn@vip.cyberØØØØcity.dk> skrev i en meddelelse

> Vi skal lave nyt badværelse, det er 6,3 kvadratmeter.

Mit badeværelse, som er ca 9 kvm og ligger på 4. sal, kostede 130.000 kr.
for 1½ år siden.
Jeg fik hakket fliser ned. Men bortset fra væghængt toilet har jeg ikke
valgt sindssygt dyrt udstyr.
Jeg har kun fliser i bruseniche.
Jeg klarede selv al malerarbejdet. Så nejda... jeg synes det lyder
"billigt".

Min nabo fik for et år siden lavet sit badeværelse. 4 kvm til 90.000 kr.

Mvh. Lisbeth

Fra : Nick

Dato : 19-10-04 19:00

Et næsten umuligt spørgsmål at svare på med de få data du nævner her.
Personligt vil jeg ALTID ud på lokaliteten og ved selvsyn se hvad der er
tale om. Ofte kan detaljer som "almindelige" folk ikke finder væsentlige,
betyde et stort tidsforbrug/bøvlet arbejde som dermed betyder højere pris.

Ham der laver den slags >s<

Fra : Thomas

Dato : 22-10-04 09:10

"Nick" <altomkrybdyr@mail.dk> wrote in message
> [...]
> betyde et stort tidsforbrug/bøvlet arbejde som dermed betyder højere pris.

Kunne man så ikke få et typisk regnestykke sat op?`

Bliver det 100.000,- fordi folk er parat til at betale det, eller koster
det rent faktisk 100.000,- når materialer og timeløn lægges sammen (ja jeg
tænker på om håndværkeren render afsted med en stor fortjeneste)

Mvh

Thomas

Fra : anders majland

Dato : 19-10-04 20:22

> Vi skal lave nyt badværelse, det er 6,3 kvadratmeter.
> Vi har fra et firma fået tilbudt 99.000 kr.

I en andelsboligforening i Valby er prisen for en renovering typisk oppe
omrking 95000kr alt incl. Ved salg af lejligheder bliver de renoveret.
For et år eller 2 siden brugte viceværten en masse tid på at styre
byggeriet og der kunne det laves for 65-70000kr plus hans tid - men han
har sagt op - delvis fordi der var alt for meget bøvl med de
renoveringer.

Så en pris på 100.000kr alt incl lyder ikke slemt når der er "luxus" for
18000kr.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : John Vedsegaard

Dato : 20-10-04 21:00

> [...]
(smart
> model til 18.000 kr) osv. hvad syntes i andre........er prisen mon før

Jeg har lige malet et, der var en samlet pris på 170.000..

John Vedsegaard

www.taform.dk

Fra : Fino

Dato : 20-10-04 21:05

Hej igen
Efter hvad i andre fortæller, må jeg konstatere at det nok ikke er ret
dyrt......selvom det jo er rigtig mange penge!!
Tak for alle svar.