vælg alt tekst i textbox i VB6
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 19-10-04 00:32

Hej NG

Jeg har forgæves søgt på google.dk for at finde ud af hvordan jeg i VB6
markere alt min tekst i en given textbox, men jeg kan ikke få det til at
fungere.
Er der nogen der har nogle gode ideer? eller som ved hvordan man gør?

--
Simon Moore Højer

At programmere er at dykke ned i det hav af muligheder,
alle tiders hurtigst ekspanderende teknologi tilbyder.
Citat: Jakob Kristiansen (Start på visual basic 6.0)

www.viborgip.dk

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 19-10-04 08:03

On Tue, 19 Oct 2004 01:31:50 +0200, "Simon Moore Højer"
<simonhoejer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fungere.
>Er der nogen der har nogle gode ideer? eller som ved hvordan man gør?

Text1.SelStart = 0 ' beygnnelse av tekst
Text1.SelLength = Len(Text1.Text) ' lengde på det som skal velges
Text1.SetFocus    ' hvis ikke tekstboks har focus, ser du ikke om
      teksten er markert

Clipboard.SetText Text1.SelText 'kopierer teksten til clipboard

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 19-10-04 14:39

> Text1.SelStart = 0 ' beygnnelse av tekst
> Text1.SelLength = Len(Text1.Text) ' lengde på det som skal velges
> Text1.SetFocus ' hvis ikke tekstboks har focus, ser du ikke om
> teksten er markert

Tak det virker efter hensigten

Fra : Harald Staff

Dato : 25-10-04 20:43