Koncer i Colisseum Las Vegas
Fra : flimmer

Dato : 18-10-04 19:26

Hej NG

Er der nogen der har været til koncert i Caesars version af Colisseum.

Overvejer nemlig at smutte ind og høre Elton John.

Spørgsmålet er kort og godt.

Hvor god er lyden hvis man tager de billigste billetter på det som hedder
2nd Mezzanine ?
Er det helt ad H til, eller er det acceptabelt.

Synes nemlig at priserne er temmeligt pebret, så jeg vil gerne nøjes med at
give 7-800 kr. for den billigste.

Hilsen

Stig

Fra : Kristian

Dato : 18-10-04 20:28

"flimmer" <abc@de.fg> wrote:

> [...]
>Er det helt ad H til, eller er det acceptabelt.
>
>Synes nemlig at priserne er temmeligt pebret, så jeg vil gerne nøjes med at

Prøv at spørge på alt.vacation.las-vegas . Der sidder eksperterne.

Kristian