certifikater..
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 08:31

Hejsa Alle

kan man på en eller anden måde gøre så windows selv importere certifikater
fra en bestemt mappe når den starter op ?? så en bruger f.eks. få
installeret sit certifikat på den maskine som vedkommende starter, så
ligemeget hvor på netværket personen er, så har man sit ceritifikat, uden at
skulle gøre noget!

er det en mulighed.. nogle der har erfaringer ?

Mvh
Morten

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 19-10-04 13:39

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> mumbled in
> [...]
> personen er, så har man sit ceritifikat, uden at skulle gøre
> noget! er det en mulighed.. nogle der har erfaringer ?

Hvis vi snakker et TDC OCES certifikat, så nej! (Så vidt jeg ved)
Du skal, af sikkerhedsmæssige grunde, opgive kodeordet, som et
certifikat er blevet gemt med, for at dekryptere det og igen et
kodeord for at kryptere det på den maskine, som du vil have det
installeret.

Men din opsætning lyder som om du skal bruge roaming users - og
der skulle bl.a. certifikat oplysningerne følge med uanset hvor
brugerne logger på (på lokalnetværket), når de først er blevet
installeret een gang?!?

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 14:25

> [...]
> der skulle bl.a. certifikat oplysningerne følge med uanset hvor
> brugerne logger på (på lokalnetværket), når de først er blevet

Så er vi ude i noget 2003 domaine ikke ?

Mvh
Morten

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 20-10-04 11:36

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> mumbled in news:417515b6$0$77015$14726298
@news.sunsite.dk:
> Så er vi ude i noget 2003 domaine ikke ?

Næh, Windows 2000 og vel også NT4 kunne gøre det. Måske også
mindre - uden at jeg ved det.

Andrew