Goa , Indien
Fra : E. Vi/Ha

Dato : 17-10-04 17:30

Vi rejser til Goa i marts måned, er der nogen som har forslag til evt.
ture derfra el. andet vedr. stedet, så modtages de med tak.
Mvh
EVH

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-10-04 17:32

"E. Vi/Ha (slet 9WVT9)" <evinkler@9WVT9adr.dk> skrev i en meddelelse
> Vi rejser til Goa i marts måned, er der nogen som har forslag til evt.
> ture derfra el. andet vedr. stedet, så modtages de med tak.
> Mvh
> EVH

Hvor i Goa..? -max-

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 17-10-04 17:50

Det er til Calangute en uge og Panaji en uge.
EVH

--
EVH

Fra : solveig

Dato : 19-10-04 15:07

Hej.
Jeg har været i Goa 4 gange og skal afsted i december igen.
Jeg har taget toget,billetter skal bestilles i god tid, altså nu fra Goa til Delhi
og derfra videre til Agra. Det kan anbefales på 1 klasse. Køb kæder med låse til
at fastgøre bagagen med, da mange får stjålet bagagen i toget når de sover også på
1. klasse.
Ellers er Inderne venlige og vil gerne hjælpe,men de er fattige og snyder også
hvor det kan lade sig gøre .
jeg ved ikke hvor i skal bo i Goa, men der er offentlige busser overalt til
billige penge. Ellers kan man på småture køre med tuc-tuc plads til to, eller
taxa. For en hel dag er ca. prisen 12oo rubies.
På nettet er der mange muligheder for at finde udflugtssteder.
hvis i skal bo i calangute har jeg en veninde der udlejer værelser hun hedder Anna
tlf. 0832-2281829 eller 9822162138.Hun serveres også god mad til billige penge.
God tur.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.255.89.138)

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 20-10-04 08:51

Tak for svaret, hvad er bedst at veksle i Indien til Rupies eller
hjemmefra, US dollars er vel ikke nok alene ??
Mvh - Evh

--
EVH

Fra : Per Teilmann