portfolio
Fra : David Bust

Dato : 17-10-04 16:12

Hejsa Gruppe

Jeg er lidt ny i Flash. Jeg skal til at lave en flash/portfolio med mine
fotografier så kan brænde det på en cd så jeg forhåbenlig kan score
en elev plads på det som fotograf.

Er der nogen der kender noget der er lavet som jeg bare kan smide
mine billeder ind i og er det svært ? :)

Håber nogen har tid til at give mit et tip

Mvh David
wost.dk

Fra : knut einar skjær

Dato : 24-10-04 01:31

David Bust <wost@wost.dk> wrote:

> [...]
> mine billeder ind i og er det svært ? :)
>
> Håber nogen har tid til at give mit et tip

Det ligger noen ferdige maler i Flash MX 2004 allerede. Hvilken versjon
er det du har?

--
Knut Einar Skjær
www.rsd.no