Søges: hjemmeside der forsøger at hijacke ~
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-10-04 12:43

Jeg skal teste nogle anti-hijack-programmer, men jeg kan ikke rigtigt
finde nogle af de slemme hjemmesider som forsøger at ændre startsiden
eller installere værktøjslinjer. Er der nogen, der har nogle adresser,
jeg kan lege med?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : John

Dato : 17-10-04 13:09

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> finde nogle af de slemme hjemmesider som forsøger at ændre startsiden
> eller installere værktøjslinjer. Er der nogen, der har nogle adresser,

Her er lidt, men ved ikke, hvor 'slemme' de er, da jeg selvfølgelig aldrig
selv kommer her :)

http://www.ni.dk/erotik/kunformaend/

Her i huset bruger vi mod snavs: SpywareBlaster, IE-Spyad og Ad-Aware SE, og
med godt resultat.

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-10-04 13:49

John wrote:

> http://www.ni.dk/erotik/kunformaend/

Når jeg spurgte, var det for at undgå at skulle tjekke flere hundrede
sider uden at vide, om de har forsøgt eller ej.

> Her i huset bruger vi mod snavs: SpywareBlaster, IE-Spyad og Ad-Aware SE, og
> med godt resultat.

Hæ, jeg nøjes med Mozilla og lidt sund fornuft.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gør browseren bedre med aktive bogmærker (bookmarklets).

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 15:03

In article <41726A2F.6EF@kimludvigsen.dk>, Kim Ludvigsen wrote:

> Hæ, jeg nøjes med Mozilla og lidt sund fornuft.

Det samme her, og jeg får ikke noget spyware ind. Det er bedre end
alle ovenstående tilsammen.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 18-10-04 22:54

Fra : Anders Lund

Dato : 18-10-04 05:59

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> finde nogle af de slemme hjemmesider som forsøger at ændre startsiden
> eller installere værktøjslinjer. Er der nogen, der har nogle adresser,

SpyBot kan lave en host-fil, som indeholder adresserne på en masse
"skadelige" domæner (og sikkert tilhørende hjemmesider). Prøv at se på
den liste.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk