Vedr. problem med Norton Antivirus og Serv~
Fra : Frodo

Dato : 17-10-04 00:48

Hejsa

Jeg vil høre om der er andre som har haft problemer med Norton Antivirus
2004 og Service Pack 2 til XP ?

Det startede da jeg installerede Service pack 2, efter første genstart
poppede der et lille vindue op og sagde at mit anti virus program ikke var
opdateret. Da jeg så gik ind i norton antivirus 2004 for at se, kunne jeg se
at den var ikke længere aktiveret

Jeg prøvede så at trykke på aktiver men der skete ingen ting ??

Nu hvor jeg til sidst har lagt pc'en om og oplevet det samme ske igen, har
jeg ellers kigget på symantech's hjemmeside dog uden resultat. dvs. der står
at man bare skal lave et live update og så fixer det problemet, men det gør
det ikke her.

Er der nogle som har oplevet det samme og fået løst problemet ?

Jeg har valgt at slå overvågningen fra inde i sikkerheds centret og så kører
det bare, men det burde vel ikke være meningen ?

Håber på lidt debat om dette problem

Nuggi

Fra : John

Dato : 17-10-04 00:43

"Frodo" skrev i en meddelelse

> [...]
> opdateret. Da jeg så gik ind i norton antivirus 2004 for at se, kunne jeg

Da jeg bruger win98-2 og AVG 6 antivirus kender jeg ikke ovennævnte
problem(er), men

her er lidt Google-inspiration:
http://www.google.com/search?q=%22sp2+and+norton+antivirus%22
og: http://www.google.com/search?q=%22sp2+and+norton%22
samt: http://www.google.com/search?q=%22norton+antivirus+sucks%22

og sidst, men ikke mindst: http://www.krusesecurity.dk/default.asp?m=1&a=289

Håber det evt kan være en hjælp :)

Mvh John

Fra : John

Dato : 17-10-04 00:56

"Frodo" skrev i en meddelelse

> [...]
se
> at den var ikke længere aktiveret
>
> Jeg prøvede så at trykke på aktiver men der skete ingen ting ??

Hovsa!

Prøv lii'e at checke indstillingen af computerens ur! (Tidszone) Det kan da
ikke passe, at jeg besvarer dit indlæg før du sender det :)

Mvh John