Burde sex være en menneske rat ?
Fra : Chokmah

Dato : 13-05-01 23:15

jeg har lige sendt en af mine gamle bekendte ud af døre - han har
antageligvis ikke fåed fi... øh sex i 4-5 år tror jeg - nå den evige kom ind
af døren med en sæk fuld øl han havde et problem som skulle debatteres til
bund en anden af vores bekendt har simpelthænd fåed sig en kæreste , hvad
han arldirg har haft før masser af sex men ingen kæreste 33 år så .. jo jo
... og det var jo ikke rart for den evige på 36 , der ikke har haft en siden
1986 og nu ville han jo nødigt ha hængene på sig at han var lidt sær fordi
han ikke havde sig en kæreste eller et sex liv - det beroligede jeg ham med
at det gik da vist meget godt for ham - hvad det egentligt også gør.
Men ikke for ham der så lige har fåed sig en dvs at det var lige hvad han
manglede .. da han de sidste 12 år har gåed på arbejde kommet hjem tænd et 1
gr bon hoved super tjald taget en dyb indhaleren lænet sig tilbage ladet det
virke åbnet for budet fra gril barene der kom med pizza kyllinger osv som
han så¨åd og smed ud i stakke på gulvet der efter hånde fyldte lejligheden
til ah rent faktisk knæ højde og der gik jo liv i det her - han har stadigt
nogen dyr nogen biller som man ikke har set før .. men rent blev der gjort
og malet så ... og så kom den her kæreste jo ind i biledet og det er jo lige
hvad der skule til .
Men det fik mig til at reflektere over det tilbagevende problem og
diskussion om prostitution - om man ikke med tiden ku forestille sig at sex
blev en menneske rat - så man kunne få delvis drægning af sygesikringen til
betaling af samleje ? fordi sex kan købes kærlighed nej .. men sex jow da og
jeg vil våge ät påstå at et menekse der er seksuelt aktivt er bedre
fungerende ind et der ikke er og dem som arldirg rigtigt er kommet i gang -
jammen hvis de lige prøvede det mon så ikke det kom af sig selv ?
er det dybest set ikke en del af vores natur .. som ikke for den plads den
fortjener som anerkendt drift ?
umiddelbart kan det måske lyde som en vandvigtig ide .. men prøv lige at
tænk den igennem med åbne øjne for behovet !
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-05-01 11:55

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
sex
> blev en menneske rat - så man kunne få delvis drægning af sygesikringen

Aiiiiiiii.... Det mener du vel ikke???

Hvis det off. skulle betale for at dem som ingen sex får, kan få sex, så
skal det off. jo også betale for en masse andre ting.

Jeg kunne godt tænke mig at det off. skulle betale for mine
restaurant-besøg, når jeg dater... Det mener jeg er en vigtig del af min
dating-rutine, men det er meget dyrt, og jeg har reelt ikke råd til det...
Skal jeg så bare sende regningen til kommunen??

Jeg kunne også godt tænke mig en bil, da jeg har 10 KM til arbejde, og synes
der er for langt at cykle (det er over dobbelt så hurtig at cykle end de
off. transportmidler), kan jeg så gå ud og købe en bil jeg ikke har råd til
og få pengene refunderet af kommunen, ikke kun bilens pris, men også benzin,
vægtafgift osv??

Jeg tror du kan følge hvor jeg vil hen... Hvis manden ikke har fået sex i
flere år, er det ikke samfundets skyld.. Det er ene og alene hans ejen..
ALLE i dette land kan få sex.. Det tager ikke særlig længe at score en
partner på nettet, uanset alder, køn, sexuelle orientering, udseende og
geografi..
Hvis din ven ikke vil bruge denne løsning, må han (som du selv er inde på)
betale sig fra det.. Og "jeg har ikke råd" holder ikke.. Råd er ikke noget
man har.. Det er noget man tager sig.. Livet er en lang række af
prioriteter, og når man ønsker sig to ting, men kunhar råd til den ene, må
man vælge.. DIn ven har åbenbart fravalgt sex, og derfor kan det ALDRIG
blive samfundets problem..

Hvis han både har råd til at ryge 1g hash (50,- kr), og få bragt Grill-mad
(mindst 50,- kr), så har han her de første 100,- der kan spares om dagen...
Tag en skål havregryn med mælk, og kvit hash'en.. Det er jo alligevel dybt
olovligt at besidde skidtet.. Det kan ikke koste over 2,- kr.. Så sparer han
altså 98,- OM DAGEN... Det er ikke ualmindeligt man ser massagepiger der har
priser fra 200,- Hmmmmm.... Han har altså pludselig råd til sex HVER ANDEN
DAG!!!

Giv mig blot ÉN god grund til at MINE skattepenge skulle gå til at hjælpe en
fyr med at få sex, når hanhar råd til at købe sig til det for sine egne
penge 3-4 gange om ugen!

/Henning

---
Wanna make money?? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Brian Olsen

Dato : 14-05-01 11:23

> [...]
> dating-rutine, men det er meget dyrt, og jeg har reelt ikke råd til det...
> Skal jeg så bare sende regningen til kommunen??

hmm, hvis du nu gjorde det til din proffession, kan du vel trække moms fra
*S*

> ALLE i dette land kan få sex.. Det tager ikke særlig længe at score en
> partner på nettet, uanset alder, køn, sexuelle orientering, udseende og
> geografi..

mja, nogen ska bare arbejde lidt hårdere på det end andre. Men kvit hasen og
skru op for charmen skulle nok hjælpe

> [...]
har
> priser fra 200,- Hmmmmm.... Han har altså pludselig råd til sex HVER

huh? fås det så billigt??
så er der jo direkte økonomi i at skifte kæresten ud! (C:

> Giv mig blot ÉN god grund til at MINE skattepenge skulle gå til at hjælpe
en
> fyr med at få sex, når hanhar råd til at købe sig til det for sine egne
> penge 3-4 gange om ugen!

forebyggelse af voldtægt??
vild tanke, men ku der være noget om snakke? seksuel frustration kan jo
drive mænd temmelig langt!

hygge

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 14-05-01 13:13

d. 14/05/01 12:23 skrev Brian Olsen på BO3423@ehs.dk i artiklen
3affb20d@news.ehs.dk:

> forebyggelse af voldtægt??
> vild tanke, men ku der være noget om snakke? seksuel frustration kan jo
> drive mænd temmelig langt!

Ja, men det har ikke meget med penge at gøre. Voldtægt har vist heller ikke
meget med sex at gøre, men mere noget at gøre med et ønske om magt.

Tanken om offentligt tilskud til sex kan faktisk føre til yderligere seksuel
frustration efter min mening. Det vil nemlig være den ultimative ydmygelse
at være nødt til at søge om offentligt tilskud og dermed bevise (ikke mindst
over for sig selv), at det er en forudsætning for at få sex. Hvis man vælger
at begå voldtægt (at tage selv) i stedet, har man da vist noget initiativ og
gjort noget for at få sex, samtidig med man måske har fået hævn overfor
enten en konkret kvinde eller alle kvinder for alle de ydmygelser i form af
afvisninger, man har modtaget.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Chokmah

Dato : 14-05-01 19:47

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> meget med sex at gøre, men mere noget at gøre med et ønske om magt.

ja dte tror jeg nu også mere ¨på eller snare en sygelig ukrontrolabel trang
til magt

> [...]
mindst
> over for sig selv), at det er en forudsætning for at få sex.

Nje Børge du sætter 2 vidt forskelige begreber op i mod hianden - det som du
taler om er at blive bekræftiget i at MAN ALTZÅ GODT KAN ( hvad i bund og
grund er noget fis ) det som jeg taler om er at få sleve behovet dægget med
henblik på at få det til at fungere eller opnå en større menneskelig trivsel
, ku du ike forestille dig hvis du rent faktisk prøvede det at din begrebs
verden ville forandre sig ? væk fra reel angst for noget ukendt til et
sandfærdig samenlignings grundlag af hvad der er angst og hvad der er
virkelighed ?

> [...]
> gjort noget for at få sex, samtidig med man måske har fået hævn overfor
> enten en konkret kvinde eller alle kvinder for alle de ydmygelser i form

jamne det er jo sygeligt samt der begåes en forbrydelse en grov strafbar
krænkelse af te andte menenkse - det ahr jo ike noget i med en servide
ydelse at gøre ?
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-05-01 15:09

"Brian Olsen" <BO3423@ehs.dk> wrote in message news:3affb20d@news.ehs.dk...

> hmm, hvis du nu gjorde det til din proffession, kan du vel trække moms fra
> *S*

Hehe... Så er jeg jo prostitueret.. En gigolo... Så dater jeg ikke.. Så
arbejder jeg..

> mja, nogen ska bare arbejde lidt hårdere på det end andre. Men kvit hasen
og
> skru op for charmen skulle nok hjælpe

Lige præcis... Da jeg begyndte at net-date, blev jeg overrasket over hvor
let det er, og jeg mener ikke selv jeg er noget specielt...

> har
> ANDEN
>
> huh? fås det så billigt??
> så er der jo direkte økonomi i at skifte kæresten ud! (C:

Hehe...... Jeg kender intet til kvaliteten af den sex... Og en pige man
elsker, er det jo automatisk bedre at dyrke sex med, så du skal nok ikke
skifte hende ud med det samme.. *LOL*

> en
>
> forebyggelse af voldtægt??
> vild tanke, men ku der være noget om snakke? seksuel frustration kan jo
> drive mænd temmelig langt!

Jeg har efterhånden mødt et par piger som enten er blevet voldtaget eller
der er forsøgt voldtægt mod dem (NEJ!!! IKKE AF MIG!!!), og jeg tvivler på
at de piger havde undgået det, hvis fyren havde tænkt "Jeg tror sgu jeg
snupper en luder i stedet for"....

> hygge

/Henning

---

Fra : Nivea

Dato : 14-05-01 19:38

> hmm, hvis du nu gjorde det til din proffession, kan du vel trække moms fra
> *S*

jamne det kanman da allerede det fordre godt nok at man er moms registreret
og har en indtægt hvor der er noget at trække fra

> mja, nogen ska bare arbejde lidt hårdere på det end andre. Men kvit hasen
og
> skru op for charmen skulle nok hjælpe

Dte er det fanme ikke der kan , hvad med f.ek handicappede - man kan jo
reelt væer så handicapet at det ikke lade isg gøre da overskudet ikke er til
meren ind lieg ta hold eisg selv i live

> har
> ANDEN
>
> huh? fås det så billigt??
> så er der jo direkte økonomi i at skifte kæresten ud! (C:

Jaaa samleje for du sgu ikke på klenik du kan MÅSKE driple en luder op på
gaden til 200 kr - men for 200 måske et blow jop med gummi.

hjælpe

> forebyggelse af voldtægt??
> vild tanke, men ku der være noget om snakke? seksuel frustration kan jo
> drive mænd temmelig langt!

Hmm ja det ved jeg nu ikke måske ? jeg tror nu de fleste voldtægts forbryder
har det so 2 speak i blodet .. men det som jeg egntligt mente var seksuel
trivsel / eller tilbud til alle i nød :)

> hygge

Ditto
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 14-05-01 19:50

> [...]

har det so 2 speak i blodet .. men det som jeg egntligt mente var seksuel
trivsel / eller tilbud til alle i nød :)

Ditto
Bo

Fra : Lucky

Dato : 14-05-01 22:52

> [...]
>
> Dte er det fanme ikke der kan , hvad med f.ek handicappede - man kan jo
> reelt væer så handicapet at det ikke lade isg gøre da overskudet ikke er

oki, det havde jeg ikke lige tænkt over.
hvordan ligger det nu lige med handicappede og sex. Er de overladt til deres
eget held/forbarmelse af en sygeplejerske?
nu er det jo ikke alle der er lige handicappede, men hvordan har de der ikke
er istand til at "få noget" det egent med at tale om sex?

hygge

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-05-01 10:25

"Lucky" <Tojdyr@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> er istand til at "få noget" det egent med at tale om sex?

Min X har arbejdet på et plejehjem og fortalte at det var ikke ualmindeligt
at der blev bestil en luder til de ældre og/eller handicappede, men det gik
100% fra clientens egen pengepung...

Så jo.. Man kan godt hjælpe... Men skal IMHO ikke også betale...

/Henning

---

Fra : Henning

Dato : 18-05-01 19:30

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gik
> 100% fra clientens egen pengepung...
>
> Så jo.. Man kan godt hjælpe... Men skal IMHO ikke også betale...

Tjah jeg har da følt mig fristet til at hjælpe
gratis en gang i mellem, da jeg arbejdede
blandt fysisk handikappede, men det nærmeste
jeg kom i den retning, var at gøre lidt ekstra ud
af bade-situationer over for kvinder, der
specielt bad om min hjælp til personlig hygiejne

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 14-05-01 18:33

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message

> til
>
> Aiiiiiiii.... Det mener du vel ikke???

Naahh jeg overvejer idden fordi hvis man f.eks har en dårlig ryg - så går
dte jo ud over ens velbefinende - men jeg vil våge at postulere at hvis man
har et dårligt eller ikke eksisterene seksual liv så har man det lieg så
slemt - hvad jeg egneltigt mener er at seksualiteten er underkendt som en
dle af vores velbefinede. & jeg forestille mig på sigt at vi som mennekser
anerkender seksualitetenb som en drift & en del af vores menskelighed på
lige fod med ja resten af vores eksitens.

> Hvis det off. skulle betale for at dem som ingen sex får, kan få sex, så
> skal det off. jo også betale for en masse andre ting.

de betraler for mangen andre ting .. vi har en adminiestarsion der er helt
hænd i vejret.

> [...]
> dating-rutine, men det er meget dyrt, og jeg har reelt ikke råd til det...
> Skal jeg så bare sende regningen til kommunen??

Nje for det har ikke noget med sex direkte at gøre - det er et frosøg på at
få sex men det er ikke ensbetydene med at du for sex - det andet er
afregning ved kasse et et samleje af xxx kr støttes med f.eks 20 % af
sygesikringen. på te statanerkedn bordel .. man kunne jo også forestile sig
at det blev gjort til en uddanslese ?

> Jeg kunne også godt tænke mig en bil, da jeg har 10 KM til arbejde, og
synes
> der er for langt at

ja man kan altid eksemplificere sig væk fra tingen i stedet for at holde isg
til sagen .. men prøv det.

> Jeg tror du kan følge hvor jeg vil hen... Hvis manden ikke har fået sex i
> flere år, er det ikke samfundets skyld..

det handler ikke om skyld men om trivsel

> Det er ene og alene hans ejen..
> ALLE i dette land kan få sex.. Det tager ikke særlig længe at score en
> partner på nettet, uanset alder, køn, sexuelle orientering, udseende og
> geografi..

hvis du kan angere et kursus der resultere i at det bliver udfaldet .. så er
dien næringe sorger permanent over .. men jeg er tilbøjelig til at tro at du
overføre din egen livsituation som værene almen gyldig for alle mennekser -
men mennekser er i virklighedne temligt forksleige du skulel well ike være
væder eller tyr ?

> man vælge.. DIn ven har åbenbart fravalgt sex, og derfor kan det ALDRIG
> blive samfundets problem..

jeg taler ikke om et problem i den forstand - jeg tale rom et kvante spring
i bevistheden - hvor man intigrere hele naturens i den mensklige pysologi.
markedet er jo stort og man kunne jo godt froestille sig det som et bi
erhverv for alle mulige formere for seksualiter.

> Hvis han både har råd til at ryge 1g hash (50,- kr), og få bragt Grill-mad
> (mindst 50,- kr), så har han her de første 100,-

lige omtalte herre har fåed sex nogenlunde efter behov også købe´+ lige han
har masser af penge eler det har de begge de satte bare tankerne i gang i
mit hoved.

> Giv mig blot ÉN god grund til at MINE skattepenge skulle gå til at hjælpe
en
> fyr med at få sex, når hanhar råd til at købe sig til det for sine egne
> penge 3-4 gange om ugen!

Nu ved jeg ikke hvad du laver om sådan betalt reelt skat ? ( det mener jeg
f.eks ike offentligt ansatte gør , men dte er andne snak :) man betaler jo
også til forsvaret der vil jeg da mene at det var feder at betale til at der
var nogen der fik sex ? men du lyder til at have en efg uddanelse så det er
næppe tilfældet ... men hvis du læser indlæget som du svare på - prøver at
sætte dig ud over tanken om at du er verdens navle også foretsiller dig at
der menekser som f.eks Børge der ganske enkelt ikke kan finde ud af det
eller har råd hvorfor at et sådan tilbud kunne være en go ide.
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-05-01 23:03

> [...]
>
> Hvis det off. skulle betale for at dem som ingen sex får, kan få sex, så
> skal det off. jo også betale for en masse andre ting.

Ja det burde da ens arbejdsgiver der betalte for det istedet !
... en gladere mere afslappet medarbejer = en mere velfungerende og stabil
arbejdskraft.
Drop firmabørnehaver .. nææ firmabordeller er vejen frem.
Man kan afsætte halvdelen af alle kopirummene til det ( der bliver alligevel
dyrket så meget sex der i forvejen )
Hvis man indfører en tidsplan sådan at man skrev sig op for betjenning , hjælper
man også på problemet med at alle medarbejderne holder deres kaffepauser
samtidigt og efterlader ingen til at passe butikken.
Ikke mere noget med at lade aggressionerne bygge sig op og lade det gå ud over
kunderne .. nææ lige neden om Human Resource/Stressafvikling og så er man klar
igen , med fornyet energi.
Koffein som medarbejderstimulerende middel ? .. Nææ Endorfin du !

Også et suverænt middel til både at holde på den gode medarbejder og til at
tiltrække ny potentiel arbejdskraft.
Hvilken virksomhed ville du vælge .. den med eller uden en afdeling for
stressafvikling ?

Mvh
CeeJay

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-05-01 10:23

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote in message

> [...]
at
> tiltrække ny potentiel arbejdskraft.
> Hvilken virksomhed ville du vælge .. den med eller uden en afdeling for

Hmmmmmmmm.... Har lige været til en masse jobsamtaler... Der var ingen af
stederne de omtalte at de havde sådan en afdeling....

Mon jeg nu har valgt det rigtige job?? På en måde er det godt jeg ikek har
skrevet under på en kontrakt endnu. *GF*

/Henning

---

Fra : Chokmah

Dato : 16-05-01 01:56

> [...]
>
> Mon jeg nu har valgt det rigtige job?? På en måde er det godt jeg ikek har
> skrevet under på en kontrakt endnu. *GF*

Hmm mon ike hvis du søge rind som tlf passer på et bordel at der var
mulighed for at få det listet ind osm en del af lønen ?
MvH
Bo

Fra : Puk

Dato : 15-05-01 16:37

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i
en meddelelse news:9dpmb7$sth$1@news.inet.tele.dk...

Hej CeeJay

> [...]
medarbejder og til at
> tiltrække ny potentiel arbejdskraft.
> Hvilken virksomhed ville du vælge .. den med eller uden en

Helt klart den uden !! I betragtning af hvor mange mænd, som
falder i søvn umiddelbart efter sex, kan jeg lige se mig selv som
kvinde knokle røven ud af bukserne, mens gutterne ligger og sover
ind over skrivebordet *G*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 15-05-01 23:10

> Helt klart den uden !! I betragtning af hvor mange mænd, som
> falder i søvn umiddelbart efter sex,

Er det ikke bare fordi du dyrker sex om aftenen i sengen , hvor man i forvejen
er træt ?
Måske er det bare de fyre du har været sammen med .. måske er det dig .. hvem
ved ?
Eller den form for sex i dyrker .. hvis manden laver alt arbejdet (nogle kvinder
løfter ikke et lillefinger for det) så bliver man da udmattet.

> Hyg sig så vældigt
Det kan man da ikke sige .. det er da sprogmæssigt forkert.

Fra : Puk

Dato : 16-05-01 07:00

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i
en meddelelse news:9ds9g4$h3q$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
arbejdet (nogle kvinder
> løfter ikke et lillefinger for det) så bliver man da udmattet.

Det er godt nok et stykke tid siden, men jeg husker en tråd om
netop dette emne i gruppen. Her var der en eller anden (jeg
husker ikke hvem), som fortalte noget om en undersøgelse, der
havde vist, at når mænd får udløsning frigives der nogle
søvnhormoner (det hed de nok ikke, men du forstår nok meningen),
som faktisk kunne give en fysisk forklaring på, hvorfor mange
mænd bliver meget trætte efter sex. Jeg har ikke selv set
undersøgelsen, men det lød da interessant.

Derudover ville jeg faktisk ikke synes, det var fedt med sex til
fri afbenyttelse på arbejdspladsen. For mig hører mit arbejde og
sex slet ikke sammen, og jeg tror det ville give anledning til en
hel del distraktion. Men så forholder jeg mig jo pludselig
seriøst til dit forslag, som jeg egentlig opfattede som
humoristisk i første omgang. Hvilket også er årsagen til, at du
fik et humoristisk svar.

> Det kan man da ikke sige .. det er da sprogmæssigt forkert.

Og? Det er også sprogmæssigt forkert at sige "Peter kom hen til
Lone og jeg", men ikke desto mindre bliver det flittigt brugt.
Eller hvad med chat-sprog hvor "er" bliver til "r" og "det"
bliver til "d" osv. *S*

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Chokmah

Dato : 16-05-01 01:45

> [...]

> Ja det burde da ens arbejdsgiver der betalte for det istedet !
> .. en gladere mere afslappet medarbejer = en mere velfungerende og stabil
hævet over en hver tvil !

> Drop firmabørnehaver .. nææ firmabordeller er vejen frem.

jeg kan ike lieg se hvorfor de 2 ting skulle udelukke hianden da dem med
børn forhåbentligt har en partner og der igenem ike behøves den anden ydelse
?

> Man kan afsætte halvdelen af alle kopirummene til det ( der bliver
alligevel
> dyrket så meget sex der i forvejen )

Hvor ?

> [...]
> man også på problemet med at alle medarbejderne holder deres kaffepauser
> samtidigt og efterlader ingen til at passe butikken.

hvorfor det ?

> [...]
over
> kunderne .. nææ lige neden om Human Resource/Stressafvikling og så er man

jamen det behøves ale well strengt taget ikke at gøre på SAMME TID , hvilket
også vil gøre det urealistisk da der i så fald skule være et lig anatl
masages arbejder osm ansatte - det er jo absurd.

> Koffein som medarbejderstimulerende middel ? .. Nææ Endorfin du !

Ja folk er forksleige men indrømmet jeg plejer da nu ogås at trænge til
noget kold at drikek BAGEFTER .

> Også et suverænt middel til både at holde på den gode medarbejder og til
at
> tiltrække ny potentiel arbejdskraft.

JEG TVILER PÅ AT EN MERE SUVERÆN ORDNING HAR FUNDET STED ? how caps

> Hvilken virksomhed ville du vælge .. den med eller uden en afdeling for
> stressafvikling ?

for mig er det sådan set liegtyldig - da den yberlige i rigt mål klare mine
behov - men jeg kender en del der ikke er så priviligerede.

MvH
Bo

Fra : hende.dk

Dato : 15-05-01 09:53

Er sex ikke allerede (dybest set) en menneskeret? Og som et
tidligere indlæg så smukt beskrev det, så er der et hav af
muligheder... spørgsmålet er vel bare, at tage de chancer,
der skal tages.

Langt de fleste mennesker oplever i perioder af deres liv,
at de ikke får sex. Ofte af den ene eller den anden grund og
lige meget hvad grunden så end kunne være, så tænker jeg, at
vi selv har en afgørende finger med i spillet. Det handler i
lige så høj grad om de signaler vi udsender.

Så skal det offentlige betale? Bestemt ikke. Det ville være,
at gøre et problem ud af ingenting. Det ville være at sætte
et skævt fokus på tingene, sådan som de i virkeligheden er.
Samtidig er der også en slet skjult stigma i sådanne et
fokus.

Manglende sex eller manglede partner til at have sex med.
Lige meget hvad, så tænker jeg, at det handler om at starte
med sig selv og ellers tage den derfra.

F.

Fra : Chokmah

Dato : 16-05-01 01:55

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> wrote in message
> Er sex ikke allerede (dybest set) en menneskeret? Og som et
> tidligere indlæg så smukt beskrev det, så er der et hav af
> muligheder... spørgsmålet er vel bare, at tage de chancer,
> der skal tages.

Jam men der findes sgu en stor gruppe af menneksker der ikke kan det der -
33 % af den dabnske befolkning lever aflene og en ganske stor del af dem er
uden seksual liv fo ren stor del af dem er det et stort problem - det er
måske målt i tal det støreste problem i Danmark .

> [...]
> vi selv har en afgørende finger med i spillet. Det handler i
> lige så høj grad om de signaler vi udsender.

Hmm ja der er det jo nok med farre for at afspore debaten lidt nemmer at
være kvinde - for i mens jeg drak for 5 -20 år siden der vile jeg sgu kneppe
HVAD som helst der var varmt på den rigtige side af 12 guld tuborg (dvs
efeter:)

> Så skal det offentlige betale? Bestemt ikke. Det ville være,
> at gøre et problem ud af ingenting.

INGENTING nej nu må du holde op - forstil dig du lå der og rallede med
paketon syge og spastiske kramper med fråden løbene ud af munden - så skal
der sgu ikke bare 12 guld tuborg til - der skal simpelthænd en KASSE til med
30 i og minimum 30 bagefetr for at fortrænge .- men det isolere ikke den
handicappedes behov for sex.
det legitimere ikke alle dem som ikke kan fidne ud af det men som gerne vil

> Det ville være at sætte
> et skævt fokus på tingene,

hvordan skævt ? noegn gange er sex bare sex og som mand er det well altid
feder at fyre den af i tropene ind i hånden og jeg har da hørt om en dle
kvinder rent faktiks også godt kan li at få slig ladning op med hvad der
ellers følger.

> [...]
>
> Manglende sex eller manglede partner til at have sex med.
> Lige meget hvad, så tænker jeg, at det handler om at starte

Dte skal man altid - men man skal ikke tage dte for givet at selv om et
menneske ønsker noget at de så formår det .
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 18-05-01 19:56

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Bo

> [...]
> handicappedes behov for sex.
> det legitimere ikke alle dem som ikke kan fidne ud af det men som gerne

Nu må du lige styre dig, sådan ser spastikere og parkitonister
ikke ud, de hverken raller eller har fråde om munden, jeg har
passet en del mennesker med disse sygdomme,
Jeg for min del kunne da sagtens have sex med sådanne
kvinder, uden at skulle have hverken psykofarmaka eller
sederende stimulanser i form af øller/spiritus.
Som før nævnt, har jeg arbejdet blandt mennesker
med fysiske handikaps, der er nøjagtig lige så dejlige,
eller afskyelige som alle andre mennesker, det kommer
helt an på deres personlighed, det er da lige så stor
en nydelse at se en handikappet kvindes brystvorter
vokse og blive stive, når man smøre hende ind i en
lækker bodylotion efter et bad og når hun så genert
siger, hun tror at der skal smøres lidt mere lotion på,
er man (jeg) fandeme solgt til stang-lakrids.
Kvinder er dejlige uanset handikaps eller ej, for
der er først og fremmest mennesker og personligheder!
Handikaps eller ej, det er hvad, det unikke menneske er,
der betyder noget i alle sammenhænge, ikke udseendet,
eller symptomer relateret til en given sygdom de har.

Det tror jeg i øvrigt du er 100% enig med mig i *G*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 21-05-01 07:32

Hej Henning :0)

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der betyder noget i alle sammenhænge, ikke udseendet,
> eller symptomer relateret til en given sygdom de har.

Hvor er ovenstående dog smukt. Smukt tænkt og smukt skrevet. Et livssyn der
på alle måder virker berigende.

Tusinde hilsner
Søs