vedr printerstyring fra VB 6
Fra : jan

Dato : 15-10-04 07:17

Hej

Er her een som kører på en Novell installation og har tid til at hjælpe mig
lidt med noget kode til printerstyring ?

Har en kode som fungerer fint på alle andre netværk en Novell - men har ikke
mulighed for selv at teste hvor det går galt på en Novell-installation.

m.v.h.
Jan

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-10-04 21:55

On Fri, 15 Oct 2004 08:16:42 +0200, "jan" <janf@ofir.dk> wrote:

> [...]
>mulighed for selv at teste hvor det går galt på en Novell-installation.
Måske du kan beskrive problemet lidt mere i detaljer ?
Print og Novell kan godt nok være mange forskellige ting LPD/NDPS/IPP/
og listen er lang.

Prøv evt dk.edb.netware.

Hans

Fra : jan

Dato : 18-10-04 06:46

Jeg har et lille program hvor jeg kan aflæste printerens simplex/duplex
indstillinger samt skifte defaultprinter. Programmet fungerer fint med alt
andet end Novell. Koden har jeg stykket samme fra forskellige tecknotes fra
Microsoft.

Det der for mig at se går galt er at hos Novell er netværksprinterene
installeret som lokale printere og på andre netværk som shared printere.

m.v.h.

Jan