ADVARSEL mod biltog - Deutsche Bahn Autozu~
Fra : Lars Ole Varrisboel

Dato : 14-10-04 21:13

Til skræk og advarsel for jer der overvejer en tur med biltoget.

Tilbage i januar 2004 rejste vi med biltoget fra Hamburg til Lörrrach. Her
fik vi en skade på bilens tag. Øverste vogndæk havde presset tagbøjlerne på
vores stationcar ned i bilens tag.

Jeg anmeldte skaden til mit forsikringsselskab, men DB Autozug har i flere
omgange nægtet at erkende sin erstatningspligt. Mit forsikringsselskab har
indirekte givet mig ret ved at beslutte at der ikke skal betales selvrisiko
i sagen.

Du kan læse mere om den uretfærdige behandling i vedlagte mails.