Andre sider til indlæring af JAVA?
Fra : limoan

Dato : 14-10-04 20:24

Jeg tror ikke mit sidste spørgsmål kom igennem.
Er der nogen der kender andre sider til begynderJava, engelsk eller dansk på nettet?
Jeg har læst javabog.dk
På forhånd tak
limoan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-10-04 22:22

On Thu, 14 Oct 2004 12:23:32 -0700, limoan wrote:

> Jeg tror ikke mit sidste spørgsmål kom igennem. Er der nogen der kender
> andre sider til begynderJava, engelsk eller dansk på nettet? Jeg har
> [...]
Jeg sendte dig da dette link for små to timer siden:
http://java.sun.com/developer/onlineTraining/index.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Learn to pause -- or nothing worthwhile can catch up to you.

Fra : Konstantin Barkaia

Dato : 13-10-04 15:35

limoan wrote:
> Jeg tror ikke mit sidste spørgsmål kom igennem.
> Er der nogen der kender andre sider til begynderJava, engelsk eller dansk på nettet?
> [...]

www.linuxbog.dk har en bog om java, jeg har skimmet den igennem nogle
måneder siden og jeg synes at den faktisk er ok.
http://www.dina.dk/~sestoft/javaprecisely/ er en bog på små 60 sider,
men er meget informativ.

Fra : Michael

Dato : 16-10-04 12:59

Hey

Dansk: www.docjava.dk ?

Fra : Sparre

Dato : 16-10-04 20:39

> Dansk: www.docjava.dk ?

Ja, den er faktisk udemærket, vil har kørt nogle af kapitlerne igennem i
skolen med forfatteren..

--
Sparre

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-10-04 16:23

lisb_et@yahoo.dk (limoan) posting:

>Er der nogen der kender andre sider til begynderJava, engelsk eller dansk på nettet?

http://www.akira.ruc.dk/~keld/teaching/OOP_e04/
Se i bunden under "Gratis bøger på nettet"

http://docs.rinet.ru/
Se under "Java". (Jeg har ikke læst nogle af disse, men blot noteret
mig linket, da jeg stødte på det. Skal derfor ikke kunne sige, om de
er gode)

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.