Xnews threaded view?
Fra : Sørensen

Dato : 14-10-04 14:00

Jeg er ny på Xnews, men det er da irriterende, at den ikke åbner en ny
gruppe med en tråd "slået sammen", som OE gør. Eller måske er det en fejl på
min?
Jeg går så ind i View/Threaded view..og der er faktisk flueben. Dette
fjerner jeg - intet sker - og sætter det så tilbage, og SÅ samler alle
trådene sig, så jeg selv kan vælge, hvilken jeg vil åbne.
Er det mig, der overser noget? Det jeg er ude efter, er altså at en gruppe
åbner kun med første indlæg i en tråd og så et plus el.lign. til rådighed,
hvis man vil læse videre....??!
preben

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-10-04 16:21

Hej Sørensen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> er det en fejl på min?
> Jeg går så ind i View/Threaded view..og der er faktisk flueben.

Det er egentlig heller ikke den men "Expand All Threads", der gør det.

Men hvis du vil åbne enhver gruppe med trådene "foldet sammen", skal du
blot bruge en editor (fx NotePad), åbne Xnews.ini i Xnews-folderen og
finde linjen (den er der som en af de første):

ExpandAllThreads=1

Ret 1-tallet til et 0, dvs.

ExpandAllThreads=0

--