Fillcolor
Fra : ST

Dato : 14-10-04 10:29

Hvis man tegner et lukket objekt på en picturebox vha. Line metoden. Hvordan
kan man så få det fyldt ud med en farve (fillcolor) ?.

Fra : preben nielsen

Dato : 14-10-04 16:42

"ST" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man tegner et lukket objekt på en picturebox vha. Line
> metoden. Hvordan
> kan man så få det fyldt ud med en farve (fillcolor) ?.

Stil dig på ordet .Line og tryk F1. Det skulle give dig svaret vil
jeg tro.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : ST

Dato : 15-10-04 08:34

Problemet er at man ikke (så vidt jeg ved) kan lave fillcolor andet end
Shape , Circle og visse former for Line(s). Men hvad med vilkårlige lukkede
former tegnet Line metoden ???