Hvor kan jeg finde en slutseddel?
Fra : Steffen Madsen

Dato : 13-05-01 22:44

Hvor er det muligt at finde et udkast til en slutseddel?

Fra : Kim Persson

Dato : 13-05-01 22:49

prøv fdm.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-05-01 05:37

Du kan finde en på denne side: http://www.senior98.subnet.dk/

m.v.h.
Henning

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-05-01 12:00

Steffen Madsen <steffen@klik1gave.com> skrev i en
> Hvor er det muligt at finde et udkast til en slutseddel?

Tag du blot et kig i dk.binaer.motor - der ligger vist en, som Jes har smidt
op engang.

Ellers kan jeg lige maile den til dig, når jeg er kommet hjem engang i
aften....

--
Morten Christensen
Lige nu i Nordjylland

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-05-01 12:34

Morten Christensen wrote:

> Steffen Madsen <steffen@klik1gave.com> skrev i en
>
> Tag du blot et kig i dk.binaer.motor - der ligger vist en, som Jes har
> smidt op engang.

Nøh, jeg har nu aldrig postet så'n en, men der var da rigtignok nok for
noget tid siden der gjorde det. Men de er jo nok allerede endt på de evige
bitmarker :-/

--
mvh Jes Vestervang - som skal ti at hive låget af gixxeren
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Steffen Madsen

Dato : 14-05-01 20:42

Jeg fandt en jeg kan bruge, tak for hjælpen

Fra : Steffen Madsen

Dato : 14-05-01 20:42