vurdering af vin, måske OT
Fra : rt

Dato : 13-10-04 15:42

Hej gruppe.

Findes der en decideret vin-nyhedsgruppe?
Jeg har i hvert fald ikke kunne finde en, så derfor
poster jeg her.

Jeg er kommet i besiddelse af følgende vin:

Chateau Troupian
Grand vin de Bordeaux
Haut-Médoc
Appellation Haut-Médoc Contrôlée
1999
Cru Bourgeois

Er der nogen der kan give mig en cirkavurdering af denne?

Det er vigtigt for mig at vide hvilken prisklasse, eftersom
jeg skal matche gaven en dag :) Og jeg skal jo også vide hvor
meget jeg skal nyde vinen.

På forhånd tak.

/rt

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 13-10-04 16:09

On Wed, 13 Oct 2004 16:41:35 +0200, "rt" <ostekongen@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er kommet i besiddelse af følgende vin:

> [...]
1998-årgangen koster 96 kr. hos Skjold Burne

Fra : rt

Dato : 13-10-04 16:35

> 1998-årgangen koster 96 kr. hos Skjold Burne

Ok, nu spørger jeg åske dumt, men er årgang 1999 billigere
eller dyrere? Eller det er måske ikke til at sige?

/rt

Fra : Carsten Døj

Dato : 13-10-04 19:12

H"rt" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> /rt
>
>Årgang 99 kan købes i Irma i denne uge for 69.50 eller 2 flasker 100 spar

/Carsten

Fra : rt

Dato : 13-10-04 22:13

tak