Outlook 2003
Fra : Tommy

Dato : 13-10-04 13:22

Jeg er begyndt at bruge Outlook 2003 som mit mailprogram. Men den henter
ikke mail automatisk når man starter programmet op, ligesom Outlook Express.
Hvor skal jeg gå ind for at stille det
På forhånd tak

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-10-04 14:24

Tommy telepaterede følgende til sin PC:

> [...]
> henter ikke mail automatisk når man starter programmet op, ligesom
> Outlook Express. Hvor skal jeg gå ind for at stille det

Håber det er det samme...:
Funktioner => indstillinger => konfiguration af e-mail => send/modtag => der
skulle du gerne have indstillingerne i bunden...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Tommy

Dato : 13-10-04 18:43

Desværre der kan kun sætte hvor tit den henter og at den skal gøre det når
lukker programmet, men jeg vil gerne have den til at hente mail når jeg
åbner Outloook

meddelelse news:416d2c63$0$56886$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Calle.

Dato : 13-10-04 18:59

Tommy wrote:
> Desværre der kan kun sætte hvor tit den henter og at den skal gøre
> det når lukker programmet, men jeg vil gerne have den til at hente
> mail når jeg åbner Outloook

Du skal se øverst på samme side lige oven over den store rude, der står der
"Send/modtag når" så se i ruden hvad der står ud for den konti der er
problemer med. Maker kontien og tryk rediger

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 13-10-04 19:05

Calle. wrote:

> Du skal se øverst på samme side lige oven over den store rude, der
> står der "Send/modtag når" så se i ruden hvad der står ud for den
> konti der er problemer med. Maker kontien og tryk rediger

husk også følgende:
Funktioner > Indstillinger > Konfiguration af e-mail > HAK ved "send, så
snart...."
--
Calle.

Fra : Tommy

Dato : 14-10-04 08:47

Hej Calle
Det kan godt være jeg er lidt langsom, men jeg kan stadig ikke finde det
sted hvor jeg bestemmer at den skal hente når jeg starter Outlook

Fra : Calle.

Dato : 14-10-04 16:32

Tommy wrote:
> Hej Calle
> Det kan godt være jeg er lidt langsom, men jeg kan stadig ikke finde
> det sted hvor jeg bestemmer at den skal hente når jeg starter Outlook

følg denne slavisk, så er du der:

Fra : Tommy

Dato : 16-10-04 20:50

Hej Calle
Der kan du kun bestemme hvornår du skal sende og i hvilken tidsintervaller
den ´skal hente post, men ikke at den skal hente post når programmet starter
op

Fra : Calle.

Dato : 16-10-04 22:26

Tommy wrote:
> Hej Calle
> Der kan du kun bestemme hvornår du skal sende og i hvilken
> tidsintervaller den ´skal hente post, men ikke at den skal hente post
> når programmet starter op

Nej, så er du en munu længere inde.
Bruger det selv, og har ingen problemer med det
--
Calle.

Fra : Tommy

Dato : 16-10-04 22:57

Hej Calle
Jeg giver op, jeg kan ikke finde det du mener, vi må snakke forbi hinanden.
Har du mulighed for at tage et billede af det du mener og så sende det til
mig

Fra : Calle.

Dato : 17-10-04 10:16

Tommy wrote:
> Hej Calle
> Jeg giver op, jeg kan ikke finde det du mener, vi må snakke forbi
> hinanden. Har du mulighed for at tage et billede af det du mener og
> så sende det til mig

er gjort

--
Calle.