Køb af server
Fra : //Rasmussen

Dato : 12-10-04 16:16

Hej nyhedsgruppe

Jeg skulle bruge lidt hjælp

skal købe en server, det er mest txt og i den dur, der skal kører over den.

der er 3 pc'er som skal kører på den, hvad skal jeg købe ?, den skal være
100% stabil.

på forhånd tak.

Dan Rasmussen

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 14-10-04 19:08

Hej Dan,

> skal købe en server, det er mest txt og i den dur, der skal kører over
den.

Det lyder ikke specielt krævende?

> der er 3 pc'er som skal kører på den, hvad skal jeg købe ?, den skal
være
> 100% stabil.

Hvis du leder efter en billig server, så kan du prøve at kontakte:
www.datamusen.dk

De har forskellige servere, som sagtens burde kunne klare 3
text-brugere.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : ct