Cisco PIX
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 12-10-04 15:48

Jeg har fået tilbudt en gammel Cisco PIX (ingen versions nummer eller
dokumentation) - er der nogen her der ved om den er noget værd, evt. har et
link; evt. firmware, manual m.m.

--
Mvh.
Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-10-04 16:45

On Tue, 12 Oct 2004 16:48:05 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

> Jeg har fået tilbudt en gammel Cisco PIX (ingen versions nummer eller
> dokumentation) - er der nogen her der ved om den er noget værd, evt.
> har et link; evt. firmware, manual m.m.

PIX er en fin firewall. Du kan læse mere på www.cisco.com/go/pix.
Der er også fuld dokumentation. Software-download kan man kun få
adgang til, hvis man har en form for serviceaftale på boxen.

I øvrigt: Hvad siger Carsten Høiberg til, at du bruger hans
domæne (ware.dk) på Usenet?

-A

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 12-10-04 17:09

Jo tak, det er fint nok, der har jeg også været omkring, men som sagt det en
"ren" PIX og ikke en i 500 serien!
Og hvad Carsten Høiberg angår, så er det første gang jeg møde det, og hvis
han har et problem må han jo skrive.
--
Mvh.
Søren

Fra : Kent Friis

Dato : 12-10-04 17:14

Den Tue, 12 Oct 2004 18:09:21 +0200 skrev Søren Ribergård Møller:

> Og hvad Carsten Høiberg angår, så er det første gang jeg møde det, og hvis
> han har et problem må han jo skrive.

Det forudsætter da at han ved du bruger hans domæne, hvorfra skulle
han ellers vide hvem han skal henvende sig til?

Mvh
Kent

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 13-10-04 17:12

Det har du helt ret i, men som tidligere skrevet var jeg ikke opmærksom på
problemstillingen før, og gik ud fra af den mail-adresse fandtes, og derfor
er mit news mail ændret til some@where.xx.

--
Mvh.
Søren

Fra : Kristian Thy

Dato : 13-10-04 17:25

Søren Ribergård Møller uttered:
> Det har du helt ret i, men som tidligere skrevet var jeg ikke opmærksom på
> problemstillingen før, og gik ud fra af den mail-adresse fandtes, og derfor
> er mit news mail ændret til some@where.xx.

Du kunne med fordel bruge det til formålet oprettede TLD .invalid:
some@where.invalid

<URL:http://www.faqs.org/rfcs/rfc2606.html>

anyhoo, toppost, *plonk*

\\kristian
--
<URL:http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt>
<URL:http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm>

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 13-10-04 17:31

Hermed gjort
--
Mvh.
Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-10-04 17:23

On Tue, 12 Oct 2004 18:09:21 +0200, "Søren Ribergård Møller"
<some@ware.dk> wrote:

> Jo tak, det er fint nok, der har jeg også været omkring, men som sagt det en
> "ren" PIX og ikke en i 500 serien!

Du kan finde docs for ældre softwareversioner her
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/iaabu/pix/pix_sw/

> Og hvad Carsten Høiberg angår, så er det første gang jeg møde det, og hvis
> han har et problem må han jo skrive.

Du bruger en adresse i hans domæne for at undgå at folk sender
dig mail. Og derved opnår du, at han får en masse spam. Fjols.

-A

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 13-10-04 16:55

Til folk som henvender sig med bemærkningen som "fjols" kan jeg kun sige
FUT: dk.mudderkast
--
Mvh.
Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-10-04 17:26

<some@ware.dk> wrote:

> Og hvad Carsten Høiberg angår, så er det første gang jeg møde
> det, og hvis han har et problem må han jo skrive.

Hvis du synes, det er sådan en fed idé, kan vi andre jo begynde
at bruge soren <at> srm <dot> dk her på Usenet et stykke tid...

-A

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 13-10-04 21:37

"Asbjorn" == Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> writes:

> Hvis du synes, det er sådan en fed idé, kan vi andre jo begynde at
> bruge soren <at> srm <dot> dk her på Usenet et stykke tid...

Det var egentlig en interessant tanke. Mon srm.dk er i brug? Hvis
det er kan ejeren jo henvende sig.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge