Hvor mange felter er der i et recordset?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 12-10-04 13:29

Hej NG.

Jeg skal vise indholdet af nogle tabeller i en tekstboks. Hvordan finder jeg
ud af hvor mange felter der er i mit recordset så jeg kan vise dem alle?

mvh
Stefan

Fra : Reidar Kind

Dato : 12-10-04 17:50

"Stefan Kristensen" <jems@invalid> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg skal vise indholdet af nogle tabeller i en tekstboks. Hvordan finder
> jeg ud af hvor mange felter der er i mit recordset så jeg kan vise dem
> alle?

hvis rs er et recordset, hva med:

rs.Fields().Count

-Reidar

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 12-10-04 22:39

> hvis rs er et recordset, hva med:
>
> rs.Fields().Count
Så nemt var det jo Tak for hjælpen.

mvh
Stefan

Fra : Helge Bjorkhaug

Dato : 12-10-04 19:56

On Tue, 12 Oct 2004 14:28:32 +0200, Stefan Kristensen wrote:

> Hej NG.
>
> Jeg skal vise indholdet af nogle tabeller i en tekstboks. Hvordan finder jeg
> ud af hvor mange felter der er i mit recordset så jeg kan vise dem alle?

rst.fields.count ?

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt