Fra : Bente Christensen

Dato : 12-10-04 01:00

Hej Dan Molberg

----- Original Message -----
From: "Dan Molberg" <beyond@repair.void>
Newsgroups: dk.edb.sikkerhed
Sent: Tuesday, October 12, 2004 12:56 AM
Subject: Re: Norton2004 og Win98?

>Du spurgte:
" Hvilket Norton 2004 produkt"?

Ja, jeg ved ikke, hvor mange produkter, som findes, men min veninde har et Norton2004 AV-program og Win98.2, og det er som om, de to programmer har svært ved at kommunikere.

Hilsen Bente C.> --

Fra : Anders Lund

Dato : 12-10-04 06:03

Hov, kunne du ikke svare i samme tråd, som spørgsmålet blev spurgt i?
(Du behøver ikke at gøre det nu).

Bente Christensen wrote:

> " Hvilket Norton 2004 produkt"?
>
> Ja, jeg ved ikke, hvor mange produkter, som findes, men min veninde har et Norton2004 AV-program og Win98.2, og det er som om, de to programmer har svært ved at kommunikere.

Norton Internet Security
Norton AntiVirus
Norton Personal Firewall
Norton AntiSpam
Norton GoBack
Norton Password Manager
Norton SystemWorks
Norton Ghost

De laver forskelligt - det plejer dog at være en af de to første, som
folk taler om. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-10-04 13:33

Anders Lund wrote:
<klip>
> Norton Internet Security
> Norton AntiVirus
> Norton Personal Firewall
> Norton AntiSpam
> Norton GoBack
> Norton Password Manager
> Norton SystemWorks
> Norton Ghost
>
> De laver forskelligt - det plejer dog at være en af de to første, som
> folk taler om. :)

Samtlige af ovenstående virker (eller burde) på Win98, så uanset hvilken der
er tale om, må svaret være ja :) At der så kan opstå problemer er en anden
sag, men det kan ske under alle omstændigheder.