Summarum og bankskifte
Fra : Robert Petersen

Dato : 11-10-04 10:40

Hej med jer.

I forbindelse med bankskifte, ville jeg lige høre om der er nogle herinde
som har erfaring i dette ?

Hvad har i gjort for at sikre jer at kunden indbetaler til den nye bank ?

Kan man sende nyhedsbrev ud til sine kunder i summa summarum ? kører med
Entreprise versionen.. man har aldrig sendt breve ud via summa.

Jeg har engang set en faktura hvor der var påsat en nærmest selvlysende
mærkat på faktura... er det noget som man kan købe som standard eller skal
man via en trykker ?

Søger blot lidt gode råd.... alle kommentarer er velkomne

Hilsen Robert

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-10-04 13:31

"Robert Petersen" <veng_spam_@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har engang set en faktura hvor der var påsat en nærmest selvlysende
> mærkat på faktura... er det noget som man kan købe som standard eller skal
> man via en trykker ?

Gå ind i Summarums formulardesigner og tilføj en fasttekst med f.eks. "OBS:
Bemærk nyt konto-nummer" på din faktura i en periode.
Skriv det f.eks. i bunden af fakturaen med større skrift.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 14:12

> Hej med jer.

> Kan man sende nyhedsbrev ud til sine kunder i summa summarum ? kører med
> Entreprise versionen.. man har aldrig sendt breve ud via summa.

Jeg har lavet et nyhedsbrev ifm sommerferien 2004, den blev lavet på en A4
etiket. På den måde kan du sikre dig at den sendes til alle kunder eller
udvalgte kunder.

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-10-04 18:06

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lavet et nyhedsbrev ifm sommerferien 2004, den blev lavet på en A4
> etiket.

Fræk måde at lave simpel "brevfletning" på. Tak for tippet

Hvis man vil lave rigtig brevfletning i Word er det nu også let.
Marker de ønskede kunder i kartoteket og vælg "Filer" > "Gem i
kommasepareret fil". Den fil kan let anvendes som datakilde for brevfletning
i Word.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 19:29

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

A4
> Fræk måde at lave simpel "brevfletning" på. Tak for tippet

Gern geschehen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 11-10-04 20:48

Robert Petersen wrote:

> Kan man sende nyhedsbrev ud til sine kunder i summa summarum ? kører med
> Entreprise versionen.. man har aldrig sendt breve ud via summa.

Du har fået nogle idéer til dette, men jeg tror kunderne har glemt
det inden de modtager næste regning...

> Jeg har engang set en faktura hvor der var påsat en nærmest selvlysende
> mærkat på faktura... er det noget som man kan købe som standard eller skal
> man via en trykker ?

Som nogle har foreslået, kan du ændre faktura-teksten i programmet,
men ellers kan du købe mærkater af enhver type i en velassorteret
kontorforsyning, som kan gå i en alm. printer.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/