Statistik på sex?
Fra : Maja L.

Dato : 10-10-04 08:24

Davs

Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Maja

Fra : Jonny Jensen

Dato : 10-10-04 09:19

> Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Det svinger meget. Mellem alt fra op til 3 gange om dagen, til 1 gang om
ugen. Et realitsisk gennemsnit, hos os, gætter jeg på ligger på 2-3 gange om
ugen.

Jonny.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-10-04 10:45

Maja L. skrev:

> Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Hos os går der max 1-2 dage uden sex.. sådan en tømmermændssøndag kan
der nemt være en 3-7 samlejer da lysten der er enorm.. spørg mig ikke
hvorfor

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Gitte

Dato : 10-10-04 11:59

Hejsa

>Hos os går der max 1-2 dage uden sex.. sådan en tømmermændssøndag kan
>der nemt være en 3-7 samlejer da lysten der er enorm.. spørg mig ikke
>hvorfor

Det er lidt af det samme her, 2 dage uden sex er lang tid Og ofte
er det da også hver dag... Mht. "tømmermands-sex" kan jeg kun være
enig, men aner ikke hvad det er, der gør det. Men det gør om ikke
andet tømmermændene lidt lettere at bære

MVH
Gitte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-10-04 12:28

Gitte skrev:

> Hejsa

Heysa!

> det da også hver dag... Mht. "tømmermands-sex" kan jeg kun være enig,
> men aner ikke hvad det er, der gør det. Men det gør om ikke andet
> tømmermændene lidt lettere at bære

Rart at høre vi ikke er de eneste

Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-10-04 21:11

"Maja L." <control@id.id> skrev i en meddelelse
> Davs
>
> Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.
>
> Maja

Alt for sjældent desværre men jeg vil mene 3-4 gange om mdr.

/Helle

Fra : diana

Dato : 11-10-04 12:04

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> "Maja L." <control@id.id> skrev i en meddelelse

> Alt for sjældent desværre men jeg vil mene 3-4 gange om mdr.
>
> /Helle

endnu mere sjældent her.. der kan gå flere måneder.

diana

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 13:58

diana skrev:

> endnu mere sjældent her.. der kan gå flere måneder.

Af ren nysgerrighed til jer begge... hvorfor det?

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 12-10-04 22:31

"diana" <mp176475@FJERNpaul.get2net.dk> wrote in message

> endnu mere sjældent her.. der kan gå flere måneder.

Hej!

Sådan er det også for os. Fortæl mig lige, hvordan har du det med, at det er
så sjældent? Jeg spørger, fordi jeg selv har det svært med det, og jeg har
blandede følelser. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan andre mennesker
forholder sig til den situation.

-Michael.

Fra : diana

Dato : 14-10-04 12:03

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så sjældent? Jeg spørger, fordi jeg selv har det svært med det, og jeg har
> blandede følelser. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan andre

hej michael

jeg har det heller ikke godt med det... men vi er nok lige gode om det....
Da jeg ikke er så god til at tage initiativet. og han gør det slet ikke.
hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men det kan godt være ret frustrerende....

fra Diana

Fra : Christina

Dato : 14-10-04 12:17

diana wrote:
> [...]
> det.... Da jeg ikke er så god til at tage initiativet. og han gør det
> slet ikke. hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men det kan godt være ret

Øv dig i at tage initiativet? Det kan godt føles mærkeligt i starten, og man
skal kunne klare et nej, uden at ramle - der kan være mange grunde til et
nej, som ikke er personligt....jo mere man selv tager initiativet, jo
nemmere og mere naturligt bliver det :)

Fra : Andropov

Dato : 15-10-04 14:39

Christina wrote:

> Åhh - takker :)
>
> test test test
> test test test

>hmmmm, ikke den store forskel *g*

Hvis man skal have det til at stå ordentligt i kolonner skal man bruge
en fixed pitch font.

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 15:00

Andropov wrote:

> Hvis man skal have det til at stå ordentligt i kolonner skal man bruge
> en fixed pitch font.

Hvordan gør man det?

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-10-04 17:19

> [...]
> hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men det kan godt være ret frustrerende....

Hvordan skal det egentligt forstås? Er det sådan, at du gerne vil og har
lyst, men ikke (tør?) tage initiativ? Eller er det først når han tager
initiativ, at du får lyst?

Jeg forstår udemærket, at det er frustrerende at vente på, at en anden tager
initiativ, specielt når det slet ikke sker.

Hvad med din mand, er han tilfreds med situationen?

-Michael.

Fra : Anita

Dato : 11-10-04 14:10

Maja L. wrote:
> Davs
>
> Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Hej Maja

Hvad vil du bruge statistikken til? At vide om du/I er "normale"? Til at
dunke din partner oven i hovedet med (Se alle de andre gør sådan og sådan)?
Eller noget helt tredje? Uanset hvad tror jeg ikke du kan basere ret meget
på svarene herinde. Men måske der findes større undersøgelser derude. Prøv
evt. at søge lidt på google.

Personligt vil jeg sige at frekvensen svinger utrolig meget. Lige fra ofte
til sjældent. Og når det er sagt må jeg indrømme at jeg ikke tæller. Eller
på anden vis holder regnskab med den slags. Hvad skal man også bruge sådan
et regnskab til? Man ved jo med sig selv, om man får dækket sine behov eller
ej - og så må man jo forholde sig til dette istedet for et dumt tal

Venligst Anita

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 12-10-04 16:07

Tja,

Jeg mødte sent på arbejde i dag, fordi vi lå og hyggede os til kl. 02.00 i
nat

På den anden side, så har jeg nok opbrugt min kvote for i år - det her var
den fjerde gang vi elskede med hinanden i år

-Michael.

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:22

> [...]
>
> På den anden side, så har jeg nok opbrugt min kvote for i år - det her var
> den fjerde gang vi elskede med hinanden i år

Heldige asen... Fire gange om året, bare det var mig...

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"Never explain -- your friends do not need it and your enemies will not
believe you anyway."
Elbert Hubbard (1856 - 1915)

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:29

Paul wrote:
> "Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> Heldige asen... Fire gange om året, bare det var mig...

Hvorfor ikke så tit? Jeg ved der kan være mange grunde til det, men hvor
mange grunde er der egentlig?

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:40

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke så tit? Jeg ved der kan være mange grunde til det, men hvor
> mange grunde er der egentlig?

Klør fem er heller ikke værst, den er jo lige ved hånden og så ved jeg hvor
jeg har den.

BTW... Are you talking to me?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 17:04

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Klør fem er heller ikke værst, den er jo lige ved hånden og så ved
> jeg hvor jeg har den.
>
> BTW... Are you talking to me?

Til alle dem der synes de får for lidt, eller mangler lysten :)

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 02:00

In article <416c00e4$0$257$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Til alle dem der synes de får for lidt, eller mangler lysten :)

Hvis sex nu er en kærligheds akt, og der ikke er noget kærlighed - så
bliver det jo derefter, no?

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:22

PerX ... wrote:
> In article <416c00e4$0$257$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Hvis sex nu er en kærligheds akt, og der ikke er noget kærlighed - så
> bliver det jo derefter, no?

jo, den er jeg med på :)

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 12-10-04 22:36

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Hvorfor ikke så tit? Jeg ved der kan være mange grunde til det, men hvor
> mange grunde er der egentlig?

Tja, jeg har forsøgt i mange år at forstå, men det er ikke lykkedes endnu.
Og hvad kan jeg også bruge den forståelse til? Jeg kan alligevel ikke gøre
noget ved det. Jeg er stadig ked af det, forståelse eller ej. Jeg mener,
hvis en person ikke har lyst, så er det nu engang sådan. Det er da ikke
noget man skal forsvare eller forklare.

-Michael.

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 00:32

Michael Jørgensen wrote:
> [...]
> forståelse eller ej. Jeg mener, hvis en person ikke har lyst, så er
> det nu engang sådan. Det er da ikke noget man skal forsvare eller

Nej det jeg mener er, at der kan være en grund til det, som kan være ret nem
at overvinde....mange kvinder mister f.eks. lysten fordi de får myoser
"downthere" hvilket gør at det ikke er så rart, de spænder, det gør ondt,
giver rifter osv. Hvilket man kan gøre noget ved, så lysten kommer igen....

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 00:40

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke så tit? Jeg ved der kan være mange grunde til det, men hvor
> mange grunde er der egentlig?

Det kunne være interessant om du kunne komme med tre grunde selv.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:27

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne være interessant om du kunne komme med tre grunde selv.

3 fysiske grunde 3 psykiske grunde

- migræne - hvis man føler sig utiltrækkende
- myoser forneden - hvis man føler sig forsømt af partneren,
på en eller anden måde
- træthed - hvis man ikke er "i humør" til
det

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 12:17

> [...]
> partneren,
> på en eller anden måde
> - træthed - hvis man ikke er "i humør" til

Finder det interessant, at to af dine fysiske grunde lige så godt kunne være
psykiske.
Alle ovenstående grunde ville jeg ikke sige kunne være årsag til, at man kun
har sex få gange om året.

Fysiske grunde:
1. At man har fået bortopereret sit underliv på grund af en ondartet cyste.
2. At ens hormonbalance er gået i kludder, og det vil være risikabelt at
tage hormoner på grund af andre sygdomme man har og hormonernes
bivirkninger.
3. At man er blevet opereret så mange gange på, at man ikke længere hænger
sammen seksuelt.

Psykiske grunde:
1. At man er voldtægtsoffer.
2. At et nært familiemedlem er afgået ved døden.
3. At man føler sig ufuldstændig som menneske (arbejdsløs, fallit, har
svigtet et stort ansvar).

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 12:24

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Finder det interessant, at to af dine fysiske grunde lige så godt
> kunne være psykiske.

Nå ja, hvis myoser og migræne anses som psykiske....meeen....

> Alle ovenstående grunde ville jeg ikke sige kunne være årsag til, at
> man kun har sex få gange om året.

Det handler det heller ikke om (sex få gange om året)...det handler om
årsager til manglende lyst i et "normalt" forhold... som jeg tænkte det...

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 12:32

> Nå ja, hvis myoser og migræne anses som psykiske....meeen....

Migræne kan også være psykisk.

> Det handler det heller ikke om (sex få gange om året)...det handler om
> årsager til manglende lyst i et "normalt" forhold... som jeg tænkte det...

Det kunne jeg ikke lige læse mig til i nogle af dine beskeder.

Men, OK, du vil have ting på bordet man kan gøre noget ved...

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 12:53

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Migræne kan også være psykisk.

Jeg ved godt, at alt i reglen kan være psykisk ;)

> Det kunne jeg ikke lige læse mig til i nogle af dine beskeder.

Ok, startede ellers med at skrive at mange af grundende netop var nogle der
kunne gøres noget ved - forholdsvist nemt :)

> Men, OK, du vil have ting på bordet man kan gøre noget ved...

Ja, ellers kommer vi ikke så langt, vel *g*

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 12:32

Christina wrote:

> [...]
>
> - migræne - hvis man føler sig
> utiltrækkende
> - myoser forneden - hvis man føler sig forsømt af

Ok, uheldig opstilling rent udseendesmæssigt, men det så godt ud, da jeg
postede det *g*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-10-04 11:13

Hej Christina

> Ok, uheldig opstilling rent udseendesmæssigt, men det så godt ud, da
> jeg postede det *g*

Godt du selv kan se det

Så kan du lære det. I dette her tilfælde forskellen på mellemrumstasten og
tabulatortasten.

Mark
"Hvis du ikke ved noget om Historie, ved du ingenting.
Du er et blad, der ikke ved, det er en del af et træ."

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 11:34

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej Christina

> Godt du selv kan se det
>
> Så kan du lære det. I dette her tilfælde forskellen på
> mellemrumstasten og

tabulatortasten. ?

Fra : Anita

Dato : 15-10-04 11:43

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 11:50

Anita wrote:

> Jeps, sider lige over "caps lock-tasten"
>
> Venligst Anita

Åhh - takker :)

test test test
test test test
test

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 11:56

Fra : Andropov

Dato : 15-10-04 15:42

Christina wrote:

> Hvis man skal have det til at stå ordentligt i kolonner skal man bruge
> en fixed pitch font.

>Hvordan gør man det?

Det afhænger af hvilket postprogram du bruger.

I Agent er der simpelthen et punkt som hedder fixed pitch font.

Men i Outlook Express er det noget anderledes kan jeg se.
Det er så vidt jeg husker noget med at man ikke skal bruge en (tt font
som står for true type).

I Outlook Express og du er ved at skrive en ny besked så kan du
højreklikke og vælge skrifttype.
Jeg vil tro at fixedsys og terminal kan bruges til at få det til at
stå ordentligt i kolonner og courier fonten kan vidst også bruges.
Jeg ved ikke om nogen af skrifttyperne er uhensigtsmæssige men hensyn
til nogle postprogrammer. Men ellers er der nok nogen som brokker sig
:)

Hvilken font bruger i andre Outlook Express brugere når kolonnerne
skal stå ordentligt ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-10-04 15:54

> Hvilken font bruger i andre Outlook Express brugere når kolonnerne
> skal stå ordentligt ?

Jeg bruger Lucida Console. Den er suveræn.

Derudover bruger jeg naturligvis OEQuotefix, så alting altid står pænt og de
forskellige qoutes er i forskellige farver.

Mark

Fra : Ulvir

Dato : 15-10-04 16:13

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg bruger Lucida Console. Den er suveræn.
>
> Derudover bruger jeg naturligvis OEQuotefix, så alting altid står
> pænt og de forskellige qoutes er i forskellige farver.

Jeg plejer at spørge om den slags i dk.internet.software.mail+news.outlook
express, ikke i denne gruppe.

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 17:06

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg bruger Lucida Console. Den er suveræn.
>
> Derudover bruger jeg naturligvis OEQuotefix, så alting altid står
> pænt og de forskellige qoutes er i forskellige farver.
>
> Mark

Jeg er helt lost :( Bruger ellers outlook express, men kan ikke se noget
af det der henvises til.....

Fra : Andropov

Dato : 15-10-04 19:35

Christina skrev:

> [...]
>
> Mark

Jeg er helt lost :( Bruger ellers outlook express, men kan ikke se

OEQuotefix henter man på nedenstående adresse:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

og det skal så installeres.

Lucida Console fonten vælger du i: funktioner - indstillinger -
læsning - skrifttyper - Lucida Console

Der er muligvis flere steder der skal instilles til Lucida Console:
funktioner - indstillinger - meddelelse

Fra : Christina

Dato : 15-10-04 20:21

Andropov wrote:

> [...]
> læsning - skrifttyper - Lucida Console
>
> Der er muligvis flere steder der skal instilles til Lucida Console:

Tak skal du have :)

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 01:59

In article <MESad.2247$Fr4.1577@news.get2net.dk>,
paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...
> "Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> Heldige asen... Fire gange om året, bare det var mig...

Bare én gang om året - hva.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-04 13:27

Maja L. <control@id.id> wrote:

> Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Op til 20 gange i døgnet må vel høre til normalen?
--
Per Erik Rønne

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-10-04 15:20

[Maja L. | Sun, 10 Oct 2004 09:23:57 +0200]

>Hvor tit har I sex? - Altså jer med fast partner.

Det svinger naturligvis meget, hvis det er meget arbejde har man nogle gange
mindre tid/overskud.

Mellem alt fra op til 4 gange om dagen i en weekend, til 2 gange om ugen. Et
realistisk gennemsnit ligger på 3 gange om ugen.

René
www.rene.hjorth.com