Opdatering af PC-cilin. Valg af land.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-10-04 07:36

Jeg har haft PC-cilin et par år. (Trend Micro)

Programmet beder mig nu betale for en opgradering da "medlemskabet " er
udløber. 14,95$.

Jeg kan klikke på et link og bliver ført hertil:

http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry17c?CID=0&SID=16269&SP=10007&PN=16&PID=40116&DSP=&CUR=840&API1=59&API2=PGEF-0017-4996-5708-0015&PGRP=0&CACHE_ID=0

Mit problem er at jeg under bestillingen kun kan vælge 2 lande: USA og
Canada.
Jeg bor i Danmark.

Har nogen her erfaring med om det har nogen betydning i forbindelse med
betaling via Visakort.?

Hvor kan jeg ellers hente opdateringen.?

Dette er vist ikke det samme.? Prisen er ihvertfald en anden.
http://kb.trendmicro.com/solutions/search/main/search/solutionDetail.asp?solutionID=20392

Mvh. Jørgen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 12-10-04 10:17

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse
> [...]
> betaling via Visakort.?
> Hvor kan jeg ellers hente opdateringen.?
Hej
Det med USA plejer ikke at betyde noget når du bruger et visa kort
du får en ID kode på mail du skal bruge til at downloade med,
Jeg har nu ikke lige købt noget hos Trend, men flere andre steder uden
problemer.
du kunne jo lige prøve at kontakte.
http://dk.trendmicro-europe.com/enterprise/about_us/contact.php
TREND MICRO Denmark
Nordmarksvænge 25
2625 Vallensbæk
jorgen_gammelgaard@trendmicro.com
venlig hilsen Bjarne

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-10-04 11:17

Bjarne Christensen wrote:

> [...]
> du får en ID kode på mail du skal bruge til at downloade med,
> Jeg har nu ikke lige købt noget hos Trend, men flere andre steder uden

Tak for svaret.

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-10-04 12:06

Bjarne Christensen wrote:
> "Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse

Klip

> du kunne jo lige prøve at kontakte.
> [...]

Tak.

Jeg gjorde som du anbefalede. Han svarede lørdag eftermiddag.!

Det ser ud til at jeg kan downloade den fra http://www.tm-online.dk/.

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-10-04 17:17

Jørgen Rasmussen wrote:

> Tak.
>
> Jeg gjorde som du anbefalede. Han svarede lørdag eftermiddag.!
>
> Det ser ud til at jeg kan downloade den fra http://www.tm-online.dk/.

Til info for evt. interesserede:
Prisen på den danske side er godt det dobbelte af den amerikanske.
Ca. 90 contra 200 kr
Ergo prøvede jeg den amerikanske.

Kunne dog ikke bestille da der til slut kom en fejlmeddelese frem om at
noget var galt. (Ingen detaljer)

Formentlig pga. land og kort nr. ikke hænger sammen.
(Valgt først USA og derefter Canada - De 2 muligheder der var)

Dvs. bestilte det på den danske side, på trods af prisen.

Mvh. Jørgen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-10-04 13:09

> Formentlig pga. land og kort nr. ikke hænger sammen.
> (Valgt først USA og derefter Canada - De 2 muligheder der var)
> Dvs. bestilte det på den danske side, på trods af prisen.
>
> Mvh. Jørgen
Hej
Har du fået et af de nye visa kort med chips?
der er noget bøvl med dem i USA og Canada, det er noget med udløbsåret
der er blevet forlænget det kan de ikke finde ud af derovre.
vh / Bjarne

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-10-04 21:15

Bjarne Christensen wrote:

> Har du fået et af de nye visa kort med chips?
> der er noget bøvl med dem i USA og Canada, det er noget med udløbsåret
> der er blevet forlænget det kan de ikke finde ud af derovre.

Ja. Men da jeg kunne vælge (via "rullegardin") til 2015 eller noget i
den stil, og mit udløber 2012 anser jeg det ikke for at være årsagen.

Mvh. Jørgen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 22-10-04 11:21

> Ja. Men da jeg kunne vælge (via "rullegardin") til 2015 eller noget i
> den stil, og mit udløber 2012 anser jeg det ikke for at være årsagen.
>

> Mvh. Jørgen

Det tror jeg nu alligevel at det har.
I "gamle" dage havde et visa kort kun 2 år løbetid.
Derfor er de fleste visa butikker indstillet til at afvise kort der har mere
end 2 år.
Det er ikke systemet til opkævning der er noget galt med, men de løsninger
der er bygget ovenpå.
vh Bjarne