de karantæneramte filer?
Fra : Bente Christensen

Dato : 10-10-04 01:02

Hej.

Jeg kører med Norton2003.
Hvorledes finder jeg filer, der evt. er stillet i karantæne, så jeg kan udrydde dem helt?

Jeg har kigget i c:\programmer\norton\quarantine, (frit efter hukommelsen), og der ligger nogle filer, men de er nogenlunde af samme størelse og fra samme dato alle sammen.

Hilsen Bente C.

Fra : Anders Lund

Dato : 10-10-04 08:34

Bente Christensen wrote:

> Jeg kører med Norton2003.
> Hvorledes finder jeg filer, der evt. er stillet i karantæne, så jeg kan udrydde dem helt?

Inde i selve programmet, kan du se hvilke filer som ligger i karantæne.
Det er herfra du skal slette dem. Kan ikke give dig en mere detaljeret
beskrivelse, da jeg ikke bruger programmet (mere).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk