Softwarekøb til firma?
Fra : Ole Steiness

Dato : 09-10-04 19:59

Hej alle

Jeg sidder som medejer af et lille it-firma, som skal ud og købe noget
"klassisk" software (Microsoft og Adobe-licenser, f.eks.).

Er der nogen der ved, hvor man går hen for at få en ok pris på dette, uden
at skulle købe større licens-pakker (da vi pt. kun har få maskiner)?

På forhånd tak!

VH Ole

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-10-04 21:15

Ole Steiness wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor man går hen for at få en ok pris på dette, uden
> at skulle købe større licens-pakker (da vi pt. kun har få maskiner)?

Den største besparelse vil I opnå ved at droppe MS og Adobe, men hvis
det ikke er en option, så køb MS som OEM sammen med jeres hardware.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 09:03

Prøv én af disse:
www.qbssoftware.com
www.mjsoftware.dk
www.ravenholm.dk

Eller http://www.edbpriser.dk/Listsubcategories.asp?ID=6

QBS er engelske, men kan godt finde ud af at afregne uden engelsk moms.
På edbpriser.dk er alle priser derimod med dansk moms. Husk det, når du
sammenligner.

Fra : Ole Steiness

Dato : 10-10-04 18:40

Hejsa,
og tak for de hurtige og informative svar!

Hardwaren ER indkøbt, men indeholder ikke OEM-licenser (nok), så jeg vil nu
gå på prisjagt i anbefalede links.

Venlig hilsen Ole Steiness