Komdomer?
Fra : Anni

Dato : 09-10-04 16:06

Hej

Findes der "tykke" kondomer der nedsætter følsomheden for manden?

Eller andre gode ting - der udsætter mandens udløsning..

Ps. de teknikker (f.eks. stop/start) der findes virker ikke for min fyr - vi
har prøvet og prøvet *gg*

KH.

Anni

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-04 16:30

Anni skrev:

>Findes der "tykke" kondomer der nedsætter følsomheden for manden?

Condomi max.LOVE

http://www.homoware.dk/shop/
--
Knud

Fra : Klaus G.

Dato : 17-10-04 12:17

> Condomi max.LOVE
>
> http://www.homoware.dk/shop/

Er det noget som virker? Kunne da være sjovt at prøve en omgang marathon sex
:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-04 20:12

Klaus G. skrev:

>Er det noget som virker? Kunne da være sjovt at prøve en omgang marathon sex

Ingen anelse, kender det ikke fra andet end reklamer.
--
Knud
Svar under det du citerer og citer kun det du

Fra : Funnyboy

Dato : 19-10-04 07:12

Hej

De uddelte nogle af dem på sexmesse i forum og det skulle da lige prøves af.
Forvent ikke 7 timers sex i træk. For det bliver det ik til med mindre du
kan det i forvejen. Men det har da en gavnlig effekt.
Jeg ved da ihvertfalde hvilke kondomer jeg skal købe i fremtiden..

Preben

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 18:57

On Tue, 19 Oct 2004 08:11:34 +0200, "Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk>
wrote:

> [...]
>kan det i forvejen. Men det har da en gavnlig effekt.
>Jeg ved da ihvertfalde hvilke kondomer jeg skal købe i fremtiden..

Samme her. Har indtil videre kun fundet en slags kondomer som både mig
og kæresten kan komme overens med.
Flemming Jacobsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-10-04 16:46

Hej Anni

> Findes der "tykke" kondomer der nedsætter følsomheden for manden?

Jep, alle typer er tykke nok til, at jeg i hvert ikke kan mærke skid, hehe.

Nå, spøg til side. I kunne overveje to ting. At lade ham få lettet trykket
først.

Eller spørge på apoteket efter noget lokalbedøvende creme. Men I skal nok se
jer lidt om. Ved at søge lidt på "numbing penis" dukkede der også et par
skrækhistorier op om total følelsesløshed i penis. Hvilket jo ikke er så
godt.

Ellers skal I søge på emnet "præmatur ejakulation/premature ejaculation",
hvor der sikker er mere hjælp at hente, når I søger.

Det er et almindeligt problem som de fleste overkommer gennem alder og
erfaring.

Alternativt kan I jo gøre som i "American Pie" og give ham to kondomer på

Mark

Fra : Brizz

Dato : 09-10-04 16:52

> Alternativt kan I jo gøre som i "American Pie" og give ham to kondomer på

Tror ikke der er ret mange ting fra den film man skal begynde på selv...
Apple pie?..Ring a bell?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-10-04 11:25

> Tror ikke der er ret mange ting fra den film man skal begynde på
> selv... Apple pie?..Ring a bell?

Nej, men dobbeltkondomtricket virkede. Han blev jo hendes bitch

Mark

Fra : Brizz

Dato : 10-10-04 13:39

> Nej, men dobbeltkondomtricket virkede. Han blev jo hendes bitch

Ja det er rigtigt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-10-04 13:52

> Ja det er rigtigt.

I øvrigt, hvem stikker dog sin pik ind i en apple pie? Det gør man i hvert
fald ikke, hvis ens gane tidligere har fået en 3. gradsforbrændingen efter
man har bidt i en apple pie fra McDonalds. "Warning: fillinng is hot" - DET
tror jeg på.

Mark

Fra : gork

Dato : 09-10-04 22:18

Du finder kødhammeren i skuffen og gir den et par ordentlige klask..
det skal nok udsætte klatten en tid...

Fra : *XxX*

Dato : 10-10-04 19:28

Black Hammer lige inden han kommer.

Fra : ThomasB

Dato : 11-10-04 10:35

> [...]
>
> Eller andre gode ting - der udsætter mandens udløsning..
>
> Ps. de teknikker (f.eks. stop/start) der findes virker ikke for min fyr -

Læs:
http://www.psykoweb.dk/psykodrama/seksualitet1c.htm

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-10-04 11:58

> Læs:
> http://www.psykoweb.dk/psykodrama/seksualitet1c.htm

God artikel.

Mark

Fra : Peter Snabe

Dato : 31-10-04 17:19

Durex laver nogle kondomer, der hedder Perfoma. De indeholder en
bedøvende creme på indersiden, så manden kan holde længere. Mener de
forhandles på apotkerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 20:51

"Peter Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> Durex laver nogle kondomer, der hedder Perfoma. De indeholder en
> bedøvende creme på indersiden, så manden kan holde længere. Mener de
> forhandles på apotkerne.

Ammestuehistorier som ovenstående opstår på enhver bodega, men

NEJ DUREX LAVER IKKE HVAD DU PÅSTÅR
og Skriver IKKE noget i den retning. Citer emballagen, please.

Der findes een medicin, lidocain, der ville kunne virke lidt i retning af
hvad du fantaserer om

Men individuelle forskelle overtrumfer den minimale effekt

I Anders And kan Georg Gearløs opfinde sko der er så tyndsålede, at du kan
mærke om du står på plat eller krone af en mønt, men ingen har overhovedet
kunne påvise om kondom, uanset tykkelse, nedsætter følsomheden hos glans
penis følelegemenr,e så vel de Meisnerske for tryk som de Vater-Pacinske for
gnidning,

Tag et kondom på, Bed din dame om at klippe en rift i reservoiret mens du
ser ud ad vinduet, og du indfører kalorius og efter et par ind-ud tag vil
kondomet være smøget af glans, hvis der var klippet en skade i gummiet.

Men ingen mand kan under nogen omstændigheder meddele korrekt om der var
gummi omkring eller gummi ikke omkring hans følsomme spyd. Blærerøve er til
grin.

Vil du udskyde at du kommer, så er løsningen ENE OG ALENE at tænke på får
der hopper over et gærde eller lignende

Jeg har vundet mange væddemål på denne sag. Hvem vil høste næste nederlag?

Gå du endelig på et dansk apotek og erfar at de har ikke andre kondomer end
dem af gummi og dem af polyurethan ("Avanti")
Fup-præparering med naturlæge-medikamenter holder danske apoteker sig for
gode til
Dobbelt blind test er kendt metodik - skal jeg forklare nærmere?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 31-10-04 21:26

On Sun, 31 Oct 2004 20:50:32 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Men ingen mand kan under nogen omstændigheder meddele korrekt om der var
>gummi omkring eller gummi ikke omkring hans følsomme spyd. Blærerøve er til
>grin.

Passer ikke, jeg kan godt mærke forskel om jeg dyrker sex med eller uden
gummi.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 22:28

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Passer ikke, jeg kan godt mærke forskel om jeg dyrker sex med eller uden
> gummi.

Det er indlysende at jeg udtaler mig om et emne , hvor ingen har
altomfattende viden ... MEN ---

da du nok altid VED om du har kondom på, så har jeg beskrevet opskriften på
væddemål med ituklipning af reservoir uden at kondombæreren er bekendt med
evt sådan ødelæggelse.

Tør du et væddemål? Evt ring 35861000

(Gruppen er måske ikke interesseret i alle vore indledende forhandlinger om
et sådant.)

Engang jeg havde candida-irritation i forhuden, kunne jeg mærke kondom. Det
øgede irritationen ved at sammentrykke sygt væv. Men det ændrede ikke
følsomhed af andet
Måske nogle kan mærke det om skaftet. Men om der svømmer en 0,005 millimeter
tynd blød gummimembran i en suppe af safter og smøremidler imellem den bløde
skedeslimhinde og penis, der ikke er så stålhård som du kan lide at tro -
det kan jeg slet ikke forestille mig hvordan man skulle sanse.

Tag en rigelig stor gummihandske på og hav sæbevand både i og omkring
handsken - du kan mærke meget gennem handsken, men hvor meget mindre mærkes
fordi der svømmer membran i supperne?

Kan du mærke om plat eller krone vender op af en mønt - nej.

Kan du mærke om konsistensen af hvad du rører ved og overfladens detaljer -
prøv.

Det du mærker når din pik er oppe i din elskerinde er sammentrykning og
varme og en grov friktion der får forhuden til at glide frem og tilbage over
glans, næsten så godt som når du onanerer. Det skønne ved at det ikke er
onani er i FANTASIEN.

Nogle mænd kan mærke om pigen har pessar i skeden eller ikke, især hvis det
er et stort pessar (ikke et hættepessar)
Disse mænd har jeg bedt tjække om de også kunne mærke det med kondom, og
alle har sagt at det var en grov kant de mærkede og kondom gjorde intet fra
eller til.

Smarte bemærkninger om at "det er som at spille klaver med boksehandsker på"
eller som at tage brusebad med regnfrakke på, udstiller manden som løgner.
Også hvis det en dag skulle vise sig at et særligt væddemål kan konstrueres,
som nogen kan vinde om dette.

Hvordan gik detmed Durex reklamens originale ordlyd om følsomhedsnedsættelse
pga tilsatte kemikalier - var det en vandrehistorie?