Hampreb
Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 09-10-04 00:07

Hej,

Er der nogen her, som ved, hvor man kan købe hampreb (8mm eller 6mm til
bindelege) i danmark? Gerne af en god kvalitet og til rimelig pris - i den
rækkefølge.

Takker!

Mvh,
Ulrich

Fra : Paul

Dato : 09-10-04 00:12

Første resultat på Google: http://www.babesline.dk/news/show.asp?id=4426

--
M.v.h.

Paul

Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 09-10-04 01:27

On Sat, 09 Oct 2004 02:12:19 +0200, Paul wrote:

> "Ulrich Schnauss" <ulschnauss@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Første resultat på Google: http://www.babesline.dk/news/show.asp?id=4426

Ja, jeg googlede selvfølgelig selv og har læst selvsamme. Men jeg havde nu
håbet på, at nogen herinde havde noget personlig erfaring?

Mvh,
Ulrich

Fra : høstblomsten

Dato : 09-10-04 08:09

"Ulrich Schnauss" <ulschnauss@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej Ulrich

[snip]

> Ja, jeg googlede selvfølgelig selv og har læst selvsamme. Men jeg havde nu
> håbet på, at nogen herinde havde noget personlig erfaring?
>
> Mvh,
> Ulrich

Jeg har ingen personlig erfaring at øse af, men på www.soulconnected.dk kan
du læse mange go'e råd om tov/ reb og bindelege!

Mange go'e hilsner...
~ Høstblomsten ~

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-04 15:52

Ulrich Schnauss skrev:

>Ja, jeg googlede selvfølgelig selv og har læst selvsamme. Men jeg havde nu
>håbet på, at nogen herinde havde noget personlig erfaring?

Besøg smshop, der får du kompetent rådgivning.

De har dog ikke hampreb, men jeg er heller ikke umiddelbart
sikker på, at det er bedste til bondagebrug.

Jeg vil selv anse bomuldsreb som det bedste.

http://www.smshop.dk/home.html
http://www.smshop.dk/category.asp?category=17
--
Knud