mallorca i marts
Fra : bj

Dato : 08-10-04 21:08

Kan nogen anbefale et godt hotel, hvor man kan booke direkte?

Er der nogen som kan linke til flybilletter, billigst muligt selvfølgelig?
Også Mallorca.

Vi er nogle cykelgutter der gerne vil til Mallorca på egen hånd og så gør
det jo ikkke noget at det er billigt.

på forhånd tak for hjælpen..

bj

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 09-10-04 07:27

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som kan linke til flybilletter, billigst muligt selvfølgelig?
> Også Mallorca.
>

> bj

www.Sterling.dk - feks.

Enkeltbillet i marts har jeg kunnet finde mellem 600-900 kr. p.p

Hilsen

Pernille

> --
Besøg os på:
www.pernille-kennet.dk
lige opdateret med sommeren 2004

Fra : bj

Dato : 10-10-04 20:31

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hej
>
> www.Sterling.dk - feks.
>
> Enkeltbillet i marts har jeg kunnet finde mellem 600-900 kr. p.p

tak for svaret.'

bj