DSO Exploit - spybot
Fra : Fætter Fræk

Dato : 08-10-04 20:49

Hejsa
Hver gang jeg scanner med spybot kommer "DSO Exploit" frem på listen. Jeg
afhjælper og fjerner permanent fra mit system - men lige lidt hjælper det.

Hvad skyldes det og kan der gøres noget - hvis det altså er et reelt
problem.

På forhånd tak
FF

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-10-04 20:55

Fætter Fræk skrev:

> Hver gang jeg scanner med spybot kommer "DSO Exploit" frem på
> listen. Jeg afhjælper og fjerner permanent fra mit system -
> men lige lidt hjælper det.

Prøv at læse denne tråd:
<http://www.google.com/groups?&as_umsgid=cflo32$1h53$1@charybdis.vof.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 08-10-04 21:40

On Fri, 08 Oct 2004 21:54:32 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Prøv at læse denne tråd:
><http://www.google.com/groups?&as_umsgid=cflo32$1h53$1@charybdis.vof.dk>.

Prøv at læse, hvad spybot selv skriver som kommentar til fundet!

Lars