E-Mail
webnoob 5265
Hvis du ønsker en Gmail konto
Fra : csm

Dato : 08-10-04 10:30

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-10-04 10:59

Den 08 okt 2004 mumlede csm noget i denne stil:

> http://gmailswap.com/

Interessant. Et godt sted for spammere at høste er det ikke? Kan bare
sige de har account så vælter det ind med valide adresser?

Er der mon så stort et behov. Jeg har indtil videre udbudt 10
invitationer, og indtil videre har jeg da ikke måttet sige nej tl
nogen. Så SÅ eftertragtede kan de da ikke være.

Har f.eks. 5 liggende nu. Ingen har skrevet endnu selvom jeg tilbød
dem i denne gruppe i går.

--
Palle Jensen

Fra : Bent

Dato : 08-10-04 11:40

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen. Så SÅ eftertragtede kan de da ikke være.
>
> Har f.eks. 5 liggende nu. Ingen har skrevet endnu selvom jeg tilbød

-Undskyld -men hvad er en Gmail kto. ?

/Bent

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-10-04 11:55

Den 08 okt 2004 mumlede Bent noget i denne stil:

> -Undskyld -men hvad er en Gmail kto. ?

Googles webbaserede mail. Ligesom Hotmail, men bare med 1 GB plads.
Nok mest derfor den er attraktiv

--
Palle Jensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 13:35

Palle Jensen skrev:

> Den 08 okt 2004 mumlede Bent noget i denne stil:

> Googles webbaserede mail. Ligesom Hotmail, men bare med 1 GB plads. Nok
> mest derfor den er attraktiv

I mine øjne er den attraktiv fordi den virker... hotmail er alt for
ustabil og forsinket, for tung og ikke 100% crossbrowser komtatibel.

Gmail virker bare, det er hurtigt og nemt at bruge.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-10-04 14:08

Den 08 okt 2004 mumlede Martin Johansen [6000] noget i denne stil:

> I mine øjne er den attraktiv fordi den virker... hotmail er alt
> for ustabil og forsinket, for tung og ikke 100% crossbrowser
> komtatibel.
>
> Gmail virker bare, det er hurtigt og nemt at bruge.

Må ærlig talt også indrømme at jeg er ret imponeret indtil videre.

Har ellers aldrig været den storewebmail fan. Nok pga. mine dårlige
erfaringer med Hotmail.

--
Palle Jensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 15:59

Palle Jensen skrev:

> Har ellers aldrig været den storewebmail fan. Nok pga. mine dårlige
> erfaringer med Hotmail.

Heller ikke jeg. Dog foretrækker jeg stadig pop3 men har da min gmail som
startside.

Den er for nice.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-10-04 15:43

On Fri, 08 Oct 2004 16:58:41 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Heller ikke jeg. Dog foretrækker jeg stadig pop3 men har da min gmail som
>startside.
>
>Den er for nice.

Jeg har serisøt ikke noget at bruge 1GB mailplads til så jeg klarer mig
fint med den webmail jeg får sammen med mit webhotel, og så er jeg også
fri for reklamer i bunden :)
Flemming Jacobsen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-10-04 16:35

Den 12 okt 2004 mumlede Thunderbird [7100] noget i denne stil:

> Jeg har serisøt ikke noget at bruge 1GB mailplads til så jeg
> klarer mig fint med den webmail jeg får sammen med mit webhotel,
> og så er jeg også fri for reklamer i bunden :)

Ingen reklamer i bunden på GMail

Har også selv webhotel og webmail. Men det er rart at have en konto
som man kan bruge til tilmeldinger, konkurrencer, nyhedsbreve og
andre "usikre" ting.

Det er den måde man holder spam for døren

--
Palle Jensen

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 12-10-04 17:22

Palle Hans Jensen wrote:

> [...]
> som man kan bruge til tilmeldinger, konkurrencer, nyhedsbreve og
> andre "usikre" ting.
>
> Det er den måde man holder spam for døren

www.mailinator.com
er også god til den slags usikre ting. Og så behøver man ikke engang at
oprette sig før man bruger sin emailadresse.

--
Niels
dkedbinternetsoftwaremail@mailinator.com

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-10-04 17:53

Den 12 okt 2004 mumlede Niels Elgaard Larsen noget i denne stil:

> www.mailinator.com
> er også god til den slags usikre ting. Og så behøver man ikke
> engang at oprette sig før man bruger sin emailadresse.

Ser smart ud.

Og dog. Man skal jo være rimelig sikker på ikke at digte en E-mail
adresse en anden har digtet.

Så hvis man vil være rimelig sikker så må man være kreativ.

--
Palle Jensen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-10-04 23:53

On 12 Oct 2004 15:35:29 GMT, Palle Hans Jensen <palle.jensen@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>som man kan bruge til tilmeldinger, konkurrencer, nyhedsbreve og
>andre "usikre" ting.
>
>Det er den måde man holder spam for døren

Jeg bruger så spamfighter så mere eller mindre det hele bliver
frasorteret fra starten af.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 19:41

Thunderbird [7100] skrev:

> Jeg har serisøt ikke noget at bruge 1GB mailplads til så jeg klarer mig

Det har jeg heller ikke.

> fint med den webmail jeg får sammen med mit webhotel, og så er jeg også
> fri for reklamer i bunden :)

Tja det kunne jeg jo også men det er interfacet som rykker røv hos
Google...

Fra : Connie

Dato : 08-10-04 21:47

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

Hej Palle,

> [...]
> nogen. Så SÅ eftertragtede kan de da ikke være.
>
> Har f.eks. 5 liggende nu. Ingen har skrevet endnu selvom jeg tilbød

Havde jeg dog bare kunne se, at du tilbød disse, ville jeg straks have
hoppet på og sagt ja tak, men det indlæg kan jeg ikke se. Så må man mon
på denne måde ydmygt slå til, og bede om at få en invitation tilsendt?

Hvis jeg er så heldig at blive "udvalgt", skal du bare fjerne _NO SPAM_
i min mailadresse, så skulle resten passe

Jeg takker og bukker 1000 gange på forhånd

Hilsener,
Connie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-04 23:33

--
Knud

Fra : Connie

Dato : 09-10-04 00:51

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:bd5em01ccmiovgovluo2950shmpkoc0vdt@dtext.news.tele.dk...

Tusind tak for hjælpen. Den er dog, mystisk nok, ikke at finde hos mig.

Hilsener,
Connie

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-10-04 10:01

Den 08 okt 2004 mumlede Connie noget i denne stil:

Du har fået en invitation.

Nu er posen så også tom.

--
Palle Jensen

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-04 17:03

Martin Johansen [6000] wrote:

> I mine øjne er den attraktiv fordi den virker... hotmail er alt for
> ustabil og forsinket, for tung og ikke 100% crossbrowser komtatibel.
>
> Gmail virker bare, det er hurtigt og nemt at bruge.

GMX.net rules, også 1GB smtp/pop3 adgang, ingen reklamer. Et imho et
bedre spamfilter end TDC, som endda sender en, en daglig rapport.

Desværre tager nu kun kunder fra Tyskland, Østrig + et par mere.

Carl

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-04 21:23

Palle Hans Jensen, du skrev:

> Har også selv webhotel og webmail. Men det er rart at have en konto
> som man kan bruge til tilmeldinger, konkurrencer, nyhedsbreve og
> andre "usikre" ting.

Der synes jeg sneakemail rulez.
http://sneakemail.com/