kan man også få et simkort for ca.100kr i ~
Fra : _paul

Dato : 07-10-04 19:31

Sidste gang jeg var i England blev jeg ringet op fra danmark sådan at min mobilregning
voksede med over 500kr.
Hvis man kunne få et engelsk simkort lige så let som man i Danmark kan få en 'mobil cash
startpakke' med nyt simkort (normalt 100kr) vil der være meget at spare. Besværet med at
orientere familien om et nyt telefonnummer er ikke noget problem for mig.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 07-10-04 21:51

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
> meget at spare. Besværet med at orientere familien om et nyt telefonnummer

De fleste mobiloperatører i UK har "Pay As You Go" tilbud som dette fra
Orange:

http://shop.orange.co.uk/shop/sim_connection_pack

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no