Nogen erfarring med ChipsAway?
Fra : Sidse

Dato : 07-10-04 17:17

Hej med jer
Jeg har lige været ude og se på en bil, lige den jeg gerne vil købe,
den har dog lidt småskrammer! Sælger siger det kan laves ved ChipsAway, jeg
er dog noget i tvivl om hvor store skader de kan udbedre!

Den støste af dem, er en påkørsel på en carport i højre forskærm, ( det er
svært at beskrive en skramme!)
Den er ikke ikke meget stor, men lakken er ridset af, og der er en bule( Kan
I se det for jer

Så er der en eller anden spadde som har åbnet bagklappen op i noget, så der
er en lille bile i kanten
hvor lakken også mangle,( på størrelse med lillefingernegl)

Tror I de kan lave det?
Ud fra deres ret amatøragtige hjemmeside kan de godt, men har I prøvet dem!
Det er ikke nogen special farve lak eller noget!

Hilsen Sidse
Forhåbentlig snart ejer af en Mazda 323F 1997

--
www.gsx.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-10-04 17:58

Sidse wrote:
> [...]
> det er svært at beskrive en skramme!)
> Den er ikke ikke meget stor, men lakken er ridset af, og der er en

Tjaeh, da et autoværn i parkeringskælderen under Lyngby Storcenter kørte ind
i højre bagskærm/dør på vores Xsara, fik bilen både bule og godt med ridser.

Vi fik vi det lavet hos ChipsAway i Hvidovre og idag kan jeg ikke udpege
præcist hvor skaden var. Så jeg bruger gerne ChipsAway en anden gang.

Ebbe

Fra : Sidse

Dato : 07-10-04 18:26

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi fik vi det lavet hos ChipsAway i Hvidovre og idag kan jeg ikke udpege
> præcist hvor skaden var. Så jeg bruger gerne ChipsAway en anden gang.

Må jeg spørge hvor meget du gav, for at få udbedret skaden?

Sidse

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-10-04 19:55

Hej Sidse
Lav handlen således at du for udbedret skaderne inden købet.

/FL

Fra : Sidse

Dato : 07-10-04 20:12

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sidse
> Lav handlen således at du for udbedret skaderne inden købet.
>
> /FL
Hej Frank

Det er også min umiddelbare bedste ide, men jeg vil jo
gerne prutte lidt om prisen, og jeg ved ikke hvor meget det koster
at få lavet de skader, og om det overhovedet kan blive pænt!

Hilsen Sidse

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-10-04 10:05

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> wrote in message news:<ck3u81$1n7m$1@news.cybercity.dk>...

> Må jeg spørge hvor meget du gav, for at få udbedret skaden?

Kr. 2500,- inkl. moms. Bulen kunne ikke rettes ud så han måtte spartle
og slibe og det tager jo nok lidt længere tid.

Ebbe

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 07-10-04 22:43

> [...]
> Det er ikke nogen special farve lak eller noget!
>
> Hilsen Sidse
> Forhåbentlig snart ejer af en Mazda 323F 1997

Hej Sidse.
Udfra din meget korte beskrivelse af skrammerne, lyder det ikke umiddelbart
som om det skulle være noget problem, men jeg skal vel være den sidste, der
udvesler ChipsAway erfaringer

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 08-10-04 07:54

Haha.. ja det kan der være noget om :)
--
Beowulf Schaeffer
2000'er Ford Mondeo 2,0i Ambiente 4d

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 08-10-04 09:09

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer

Hvis ikke sælger vil udbedre tingene, så find en anden bil.

Der er garanteret andet i vejen også.

Er du medlem af FDM? Så kan du få lavet et check hos dem på bilen. Eller få
sælger til
det.

Fra : Sidse

Dato : 08-10-04 17:27

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er garanteret andet i vejen også.
>
> Er du medlem af FDM? Så kan du få lavet et check hos dem på bilen. Eller

Jeg har givet et nud, som var incl. udbedret skader, og nu vil han undersøge
hvad det
koster, og hvis det er under 4000 vil han godt handle!
Jeg har haft 2 erfarne bilkiggerer med ud og kigge og de siger også go for
den, hvis skaderne er udbedret!

Så nu må jeg se hvad han finder ud af!

Sidse

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 08-10-04 18:06

> [...]
> koster, og hvis det er under 4000 vil han godt handle!
> Jeg har haft 2 erfarne bilkiggerer med ud og kigge og de siger også go for

Hej Sidse.

Hvorfor så ikke byde ham 4000,- mindre, og så købe bilen med skrammerne -
det løber umuligt så højt op
ifølge din beskrivelse.

Bo

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 08-10-04 17:53

> Hvis ikke sælger vil udbedre tingene, så find en anden bil.

Hvorfor? Hvis hun nu selv kan få udbedret skaderne for 2500, og sælger
f.eks. vil slå 4000 af er det vel en fin handel?

> Der er garanteret andet i vejen også.

Hvorfor tror du det? Fordi folk ikke kan finde ud af at parkere, behøver de
jo ikke at mishandle resten af bilen - mange gamle mennesker er da
omhyggelige med undervognsbehandling, service og værkstedsbesøg. Hvad skulle
et par buler så gøre?

> Er du medlem af FDM? Så kan du få lavet et check hos dem på bilen. Eller

> sælger til
> det.

Det er til gengæld en fin idé - man kan jo aldrig være for sikker. Men
ligefrem at afblæse handlen på grund af to småbuler, lyder lidt drastisk.

/Kasper Hansen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 30-10-04 17:35

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Ud fra deres ret amatøragtige hjemmeside kan de godt, men har I prøvet
> dem!

Hej Sidse.
Så er ChipsAway's nye hjemmeside på plads, håber du synes bedre om den!
www.ChipsAway.dk

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 31-10-04 08:15

Bo Rasmussen wrote:
SNIP
> Hej Sidse.
> Så er ChipsAway's nye hjemmeside på plads, håber du synes bedre om
> den! www.ChipsAway.dk

Oki Bo,

Nu hvor du alligevel er her. Kan i lave fælg kanter? Er kommet til at ridse
mine fælg kanter, det er en RH ZW5 split fælg.

MVH

Jonas R.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 31-10-04 08:42

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ridse
> mine fælg kanter, det er en RH ZW5 split fælg.

Naturligvis kan vi lave fælgkanter, men resultatet afhænger af fælgens
oprindelige farve/lak. 'Almindelige' sølvgrå alufælge kan repareres, så
resultatet er perfekt, mens der på polerede fælge, chrom-look fælge og
pulverlakerede fælge kan være en lille overfladeforskel, dog ikke noget man
lægger mærke til, hvis man ikke ved, at fælgen er repareret, og det endda
kun når fælgene er helt ny-rengjorte.

Så vidt jeg har kunnet se på de billeder/beskrivelser af ZW5'eren har den en
poleret fælgkant
(ret mig, hvis jeg tager fejl), og den kan sagtens 'lappes' med et hæderligt
resultat.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 31-10-04 09:22

Bo Rasmussen wrote:
SNIP
> Så vidt jeg har kunnet se på de billeder/beskrivelser af ZW5'eren har
> den en poleret fælgkant
> (ret mig, hvis jeg tager fejl), og den kan sagtens 'lappes' med et
> hæderligt resultat.

Jep den har poleret fælg kant.
Hvor meget koster det ca. pr fælg?

MVH

Jonas R.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 31-10-04 10:18

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, og jeg kører et
efterårs/vintertilbud på fælg-
og kofangerreparationer, og er ikke helt klar over om de øvrige ChipsAway er
villige til at løse
disse opgaver til den pris, jeg i øjeblikket kører med.
Bortset fra det er prisen i øjeblikket fra 500,- for den første fælg og fra
350 pr. efterfølgende fælg.
Er du medlem af FDM, er der 10% rabat.

Har du evt. et digifoto af fælgen(e), det drejer sig om, så er du velkommen
til at maile dem til mig.
Du kan også kontakte mig på tlf.: 20 20 35 66, så kan vi snakke om det.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jonas R.