Kan det findes ved en ophugger?
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 10:59

Min Suzuki alto 1.0 årgang 2000 skal til syn. Desværre har den et stenslag i
venstre forlygte. Kan jeg finde sådan et lygtehus ved en ophugger, eller er
det umuligt på sådan en bil?
Jeg har prøvet at søge rundt ved nogle ophugger, men uden resultat. Hvis
nogen ved et sted, hvor der står en, så skriv endelig her i gruppen.
Hvad er der ellers af muligheder, andet end org. suzuki forhandler?
Th-hansen ser ikke ud til at have det? Andre?

Mvh.
Mia

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-10-04 11:12

"Mia hansen" <Mia_Hansen(a)tdcmail.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad er der ellers af muligheder, andet end org. suzuki forhandler?
> Th-hansen ser ikke ud til at have det? Andre?

prøv at kig på dataophug.dk
Der er tit alle mulige og umugelige stumper

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 11:40

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse

> prøv at kig på dataophug.dk
> Der er tit alle mulige og umugelige stumper

Tak for det.. Det var da noget nemmere. Har nu ringet til et par stk, og
alle siger det kan de ikke klare, og at de kan se at andre ophugger hellere
ikke har det.
Så kan man købe et nyt lugtehus uorginal et sted, eller er løsningen en
forhandler?

Hilsen Mia

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-10-04 11:48

> [...]
hellere
> ikke har det.
> Så kan man købe et nyt lugtehus uorginal et sted, eller er løsningen en

Du kan prøve at høre forhandleren. Det er ikks ikkert det er så dyrt igen at
købe det orginalt.
Jeg ved ikke hvor man finder det u-org. Onkel Høyer har heller ikke Suz.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 12:00

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse

Og jeg mente selvfølelig et lygtehus.. Det andet bliver nok rigtig svært at
finde..

> [...]
> at
> købe det orginalt.
> Jeg ved ikke hvor man finder det u-org. Onkel Høyer har heller ikke Suz.

Yepp, de har hellere ikke.
Mazda tager 1000 ex moms for et.. Om det er dyrt eller ej. Ved jeg ikke.
Kommer vel an på hvad et brugt ville koste??

Mia

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-10-04 12:09

"Mia hansen" <Mia_Hansen(a)tdcmail.dk> wrote in message

> Mazda tager 1000 ex moms for et.. Om det er dyrt eller ej. Ved jeg ikke.
> Kommer vel an på hvad et brugt ville koste??

Tommelfingre reglen er halv pris ved en ophugger - hvis du ikke kender
nypris kan de godt prøve at løbe om hjørner med dig

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-10-04 12:30

"Mia hansen" skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvad er der ellers af muligheder, andet end org. suzuki forhandler?
> Th-hansen ser ikke ud til at have det? Andre?

Hvis du har glasforsikring i din bilforsikring kan da måske betale sig at lade den
bøde for en ny lygte, du skal bare lige sikre dig om der er konsekvenser i form af
selvrisiko eller andre ubehageligheder. Tager forsikringen den er omkostninger til
udskiftningen jo også med for så skifter værkstedet den jo ud, men du VIL måske
selv skrue.

Med venlig hilsen Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.91.2.10)