gcj: Internal error
Fra : Kasper

Dato : 07-10-04 01:13

do someone now how why this "Segmentation fault" occurs..

:( Kasper

javac Index.java
gcj: Internal error: Segmentation fault (program jc1)
Please submit a full bug report.
See <URL:http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/> for instructions.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-10-04 08:00

"Kasper" <news@baas.dk> writes:

> do someone now how why this "Segmentation fault" occurs..

Segmentation fault er en fejltilstand udløst af at CPU'en opdager du
har brugt en pointer udenfor det tilladte område. Sker som regel i C,
ikek i Java.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Michael Banzon

Dato : 07-10-04 08:47

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Segmentation fault er en fejltilstand udløst af at CPU'en opdager du
> har brugt en pointer udenfor det tilladte område. Sker som regel i C,
> ikek i Java.

I dette tilfælde betyder det vel at der er en fejl i GCC?? (Sådan
læser jeg det...).

Du kunne evt. prøve på en anden version/installation af GCC for at
se om det giver et andet resultat. Hvis resultatet er det samme så
tror jeg at GCC-folkene vil sætte enortm stor pris på at du lige
smider dem en mail

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/