Hvordan sorteres filnavne i alfabetisk ord~
Fra : cjt

Dato : 13-05-01 15:41

Hej!

Jeg har et lille irriterende problem i Word!

Filer - Åbn
Når jeg åbner et dokument ser jeg listen over alle filer i mappen!
Filerne er IKKE i alfabetisk orden... og det vil jeg gerne ha'!

Hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet at højreklikke i ruden og en masse
mere... men det hjælper ikke!
Hvordan gør man?

Jeg briger Word 97 DK og jeres evt. svar bedes baseret på denne version!

Tak for alt jeres hjælp!

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk

Fra : Harald Staff

Dato : 14-05-01 09:26

Hei Carsten

Det er flere visningsmuligheter i dialogen. Sett den til "Detaljer" (?), så
sorteres listen etter den kolonneheaderen du klikker på.

HTH. Beste hilsen Harald

cjt <cajuth(remove_this)@worldonline.dk> skrev i

Fra : cjt

Dato : 14-05-01 16:40

Hej!

Jo, men det det var jo ikke dét, der var meningen!

Jeg plejer at bruge "oversigt" med de små ikoner!

De har tidligere været sorteret i alfabetisk orden - men det er de ikke
mere!
Hvordan får jeg dem tilbage i alfabetisk orden ?

Med venlig hilsen

Fra : pre

Dato : 15-05-01 18:15

Klik på "kolonneoverskriften" for titel. Sorteres omgående. Klik igen.
Sortering bagfra. Klik på Datokolonnen, eller en anden kolonne.Sortering
omgående. Det står i øvrigt altsammen i hjælpeteksten.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : cjt

Dato : 15-05-01 19:50

Prøv at læs, hvad jeg skriver...!

Jeg står ikke i den detaljeret oversigt! Jeg står i Oversigten, hvor der kun
er ikoner!
Derfor kan jeg ikke klikke på en kollonne!

Jeg kan sagtens gå over i detaljeret oversigt og klikke på kollonerne - så
de sorteres alfabetisk! Men går jeg tilbage til oversigt, så sorteres de
ikke alfabetisk!

Hvad gør man?
Det står der ikke noget om i hjælpeteksten

Fra : Harald Staff

Dato : 15-05-01 20:25

Why didn't you say so then ?
Høyreklik i feltet, velg "arrange icons" > "by name"

HTH. Beste hilsen Harald