Emballage ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-10-04 13:49

Hej

Hvor køber man (eller får lavet) sådan nogle smarte pap kasser som man ser
f.eks. computer bundkort bliver leveret i ... i kender dem garanteret sådan
en hvid "kasse" man kan lukke op via sådan en "låse ting" på siden ... altså
bare almindlig forbruger emballage som de papkasser ting bliver laver i man
køber i f.eks. bilka ?

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Robert Petersen

Dato : 06-10-04 14:05

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> Hvor køber man (eller får lavet) sådan nogle smarte pap kasser som man ser
> f.eks. computer bundkort bliver leveret i ...

Hej Lasse....
Hvis du ønsker en papkasse som kan sælge din vare, og du er indstillet på at
købe f.eks 1000 stk. hjem ad gangen, fra Kina, så skal du kontakte det firma
i Farum som hedder Alta Line, mener at deres hjemmeside er boxes.dk

Ellers kan de fleste danske emballerings firma klare opgaven, dog til en
noget højere pris, men til gengæld kan du nøjes med at købe f.eks. 100 stk.

Hilsen Robert

Fra : KHJ

Dato : 06-10-04 22:04

Lasse Madsen wrote:
> [...]
> ting" på siden ... altså bare almindlig forbruger emballage som de
> papkasser ting bliver laver i man køber i f.eks. bilka ?

Har du overvejet at kikke i De Gule Sider under rubrikken emballage? Der er
masser af muligheder - ellers Google er din ven.

Men ellers kan du prøve at rekvirere kataloget fra SCA Packaging Emballage
Service med hovedkontor i Albertslund og filial i Randers. Alle yderst
kompetente folk.
Karsten H. Jensen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 08-10-04 16:46

Hej Tak for de gode tips jeg opdagede til stor forbavelse at der i går var
Dansk Emballage messe i odense så der tog jeg ned og fandt lige det jeg
søgte !

Tusinde tak igen ...

m.v.h.
Lasse