E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird: Message-ID i reply-header
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 06-10-04 10:37

Er der nogen der ved, om/hvordan man kan få Thunderbird til at sætte
message-ID'et ind i svar på newsgroup-indlæg?

Altså noget a la "Jens Jensen <jens[a]jensen.xxx> skrev i meddelelsen

Jeg har set på
http://texturizer.net/thunderbird/tips.html#beh_replyheader, men det er
ikke helt det.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-10-04 14:59

"Mikkel Z. Herold" skrev:

>Er der nogen der ved, om/hvordan man kan få Thunderbird til at sætte
>message-ID'et ind i svar på newsgroup-indlæg?

Kan desværre ikke hjælpe med svaret, men hvorfor dog?

Har man brug for message-id, så kan man se det i indlæggets
header.
--
Knud

Fra : Carl Drud

Dato : 06-10-04 17:36

Mikkel Z. Herold wrote:

> Er der nogen der ved, om/hvordan man kan få Thunderbird til at sætte
> message-ID'et ind i svar på newsgroup-indlæg?

Jeg mener det er overflødig information. Jeg ved ikke om flg extension
kan det du eftersøger og om den er kompatibel med ver. 0.8.

http://mnenhy.mozdev.org/customheaders.html

Carl