Mænds regler
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 06-10-04 06:11

Vi hører altid om kvinders "regler", her er så mændenes regler.
Dette er vores regler.
Bemærk. Alle vores regler er nummereret "1".

1. Bryster er til for at kigge på, det er derfor vi gør det. Lad være med at
forsøge at ændre det.

1. Lær at arbejde med toiletsædet. Du er en stor pige. Hvis det er oppe, så
læg det ned. Vi behøver det oppe og I behøver det nede. I hører jo ikke os
beklage os over, at I efterlader det nede.

1. Lørdag = sport. Det er ligesom med fuldmåne eller tidevand. Lad det være.

1. Shopping er IKKE en sport, og nej, vi vil aldrig komme til at tænke på
det som sådan.

1. At græde er afpresning.

1. Spørg om, hvad du vil, og lad os være på de rene med dette:
- Spidsfindige hentydninger virker ikke!
- Kraftige hentydninger virker ikke!
- Åbenbare hentydninger virker ikke! BARE SIG DET!

1. 'Ja' and 'nej' kan bruges til at besvare de fleste spørgsmål.

1. I skal kun komme til os med problemer, hvis I vil have hjælp til at løse
dem. Det er det vi gør. Sympati er det I har veninder til.

1. En hovedpine der har varet de sidste 17 måneder er et problem. Få
behandling hos en læge.

1. Alt, som vi sagde for 6 måneder siden er ikke brugbart i en diskussion.
Faktisk er det sådan, at alle kommentarer annulleres efter 7 dage.

1. Hvis du synes du er fed, er det nok fordi du er det. Lad være med at
spørge os.

1. Hvis noget vi har sagt kan fortolkes på to måder og en af dem gør dig ked
af det eller vred, så mente vi det andet.

1. I kan enten bede os om at lave noget eller fortælle os, hvordan I vil
have det gjort
- Ikke begge dele
- Hvis I allerede ved, hvordan det gøres bedst, så gør det selv.

1. Når som helst det er muligt, så vær så venlig at sige, hvad du vil sige,
når der er reklamer.

1. Christopher Columbus behøvede ikke anvisninger og det behøver vi heller
ikke.

1. Alle mænd ser kun i 16 farver, ligesom Windows standardopsætning.
- Fersken, for eksempel, er en frugt, ikke en farve. Græskar er også en
frugt
- Vi har ingen idé om, hvad dueblå er.

1. Hvis det klør, så klø igen, det gør vi.

1. Hvis vi spørger om, hvad der er i vejen og I svarer "ingenting", vil vi
opføre os som om ingenting er i vejen. Vi ved I lyver, men det er ikke
diskussionen værd.

1. Hvis I stiller et spørgsmål I ikke vil have et svar på, så forvent et
svar I ikke vil høre.

1. Hvis vi skal ud, så er alt tøj i orden.

1. Lad være med at spørge os om, hvad vi tænker på, med mindre du er parat
til at diskutere emner så som:
- Sex,
- Sport eller
- Biler

1. I har nok tøj.

1. I har for mange sko.

1. Jeg er i form og rund er en form.

Tak fordi du læste dette, og ja jeg ved, at jeg skal sove på sofaen i nat,
men vidste du at det har mænd egentlig ikke noget imod, det er lidt som at
campere.

-- ukendt oprindelse

Fra : Michael-7500

Dato : 06-10-04 12:01

Meget god og direkte afskrift af en mail, der cirkulerer for tiden .......

--
Anne-Lise

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Merete

Dato : 06-10-04 13:54

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Meget god og direkte afskrift af en mail, der cirkulerer for tiden .......

Du må da være tem'li naiv hvis du tror at de vitser der er i dk.vittigheder
er nogle de selv har lavet ?!

Mvh Merete

Fra : Jonny Jensen

Dato : 06-10-04 16:59

> Du må da være tem'li naiv hvis du tror at de vitser der er i
> dk.vittigheder er nogle de selv har lavet ?!

Enig, tror det er i omegnen af 3 år siden jeg første gang så den engelske
(som også ligger i dk.snak.vittigheder), så det kommer forhåbentlig ikke bag
på nogen at det ikke er en Michael Jørgensen selv er kommet på?

Mvh

Jonny, som dog stadig mener at der er et par ting at tænke over i den tekst,
fx den om toiletsædet ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 06-10-04 18:46

> [...]
bag
> på nogen at det ikke er en Michael Jørgensen selv er kommet på?

Nu står der jo også aller nederst "Ukendt Oprindelse"...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : lover

Dato : 07-10-04 21:44

Hejsa

Ja det er næste 100% rigtigt det du skriver,og mon ikke der er mange der
vil give os ret i dette.
Det er måske nu muligt at få slået det fast med 7 tommer søm, at det er den
virkelige verden der her beskrives.

Hilsen Jens

Fra : rimmen

Dato : 08-10-04 01:06

Der er glemt et par enkelet ting.....

Huset mest hellige ting er fjernbetjeningen.

Tekst TV er superinteressant og side 110,201-224 & 302-303 skal tjekkes 2
gange i times

Mænd er hutigt opfattende og deraf følger at mænd zapper hurtigere end
kvinder

mvh
JRimmen

Fra : Jens...

Dato : 10-10-04 08:27

Merete wrote:
> [...]
> meddelelse
>
> Du må da være tem'li naiv hvis du tror at de vitser der
> er i dk.vittigheder er nogle de selv har lavet ?!

hvad gik der galt da du læste det, prøv at læse det sidste.

--
Jens.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-10-04 01:15

On Wed, 6 Oct 2004 14:53:41 +0200, "Merete"
<hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote:

>"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du må da være tem'li naiv hvis du tror at de vitser der er i dk.vittigheder
>er nogle de selv har lavet ?!

det gør da ikke indlæget mindre topick eller debatværdigt
jeg synes det rummer mange gode pointer f.eks den med toilet sædet og
shopping det er da klasikker på lidelser og vrøvl som mange mænd skal
gå igenem
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Michael-7500

Dato : 11-10-04 21:40

Det værste og mest forfærdelige er sgu' da næsten at vi sidder og trækker på
smilebåndet af de ting der står skrevet, fordi vi genkender det fra vores
egne mænd ..... (nogen gør, i hvert fald.) Og det synes jeg da egentlig ikke
er specielt positivt hvad angår mænd!

I må sgu' hellere tage jer sammen .....

Fra : vadmand

Dato : 11-10-04 22:07

> [...]

> smilebåndet af de ting der står skrevet, fordi vi genkender det fra vores
> egne mænd ..... (nogen gør, i hvert fald.) Og det synes jeg da egentlig

Tænk, jeg morede mig også. Og jeg syntes, det var ganske positivt.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 19:42

Michael-7500 <michael-7500FJERN@mail.dk> wrote:

> Det værste og mest forfærdelige er sgu' da næsten at vi sidder og trækker på
> smilebåndet af de ting der står skrevet, fordi vi genkender det fra vores
> egne mænd

Du gør det måske ikke selv, Michael?
--
Per Erik Rønne

Fra : A G

Dato : 12-10-04 02:21

Den Wed, 06 Oct 2004 07:10:52 +0200. skrev Michael Jørgensen:

> 1. Lær at arbejde med toiletsædet. Du er en stor pige. Hvis det er oppe, så
> læg det ned. Vi behøver det oppe og I behøver det nede. I hører jo ikke os
> beklage os over, at I efterlader det nede.

Sjovt. Det minder mig om engang jeg var en 20-22 år.
Jeg var til fest et helt fremmede sted, og havde selvføldig fået mer en
rigeligt at drikke. Der for skulde jeg da også lige på wc'et. Og det gik
da også meget godt, hvis jeg selv skal sige det. Bagefter gik der så en
pige på wc'et. Da hun kom tilbage igen, kiggede hun lidt underligt på
mig, og spurte om jeg ikke var på wc før hinde. Jeg tænkte og tænkte,
hvad faen har jeg nu lavet på det wc, men svarede ja det havde jeg, Og
så fik jeg ros fordi jeg havde slået brættet ned! Puha

Jeg ved ikke hvofor, men jeg har altid haft for vane at slå brættet ned
når jeg er færdig.

Det er enlig sjovt, for jeg har aldrig haft en kæreste, eller lign. Og
jeg er aldrig blevet bet om at slå brættet ned. Aligevel så er det en
vane jeg har tillagt mig!

Mystisk!

--
A G

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 05:11

On Tue, 12 Oct 2004 03:20:56 +0200, A G <AG.AD@AG.AG> wrote:

>Det er enlig sjovt, for jeg har aldrig haft en kæreste, eller lign. Og
>jeg er aldrig blevet bet om at slå brættet ned. Aligevel så er det en
>vane jeg har tillagt mig!

nu kan man jo ikke se om du er en mand eller en kvinde ud a dit indlæg

Fra : Andropov

Dato : 12-10-04 13:34

Anita skrev:

> Ligesom jeg ikke trækker vandet ud efter hvert besøg på toilettet,
> hvor jeg kun har tisset, så gør jeg heller ikke rent efter en lille
> tissetår på det forkerte sted hver gang.

>Så er jeg godt nok glad for at du og jeg ikke deler toilet.

Ja, så stinker det af pis når den næste skal der ud. Ikke så lækkert.

> Tja, jeg kan huske dengang fabrikanterne af toiletbrædder indrettede
> dem sådan at man rent faktisk kunne sidde på dem samtidig med man
> kunne tisse siddende.
> Måske fordi jeg var mindre af statur dengang, men også fordi
> toiletbrædderne var smallere og dermed gav et større hul i midten,
> hvor både min mås samt tisser havde plads samtidig. Dem finder man
> ikke mere...

>Min bedre halvdel har ingen problemer med at sidde. Ja, han foretrækker det
>ligefrem.

Måske du har hjernevasket ham til at tro det :)

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:53

Andropov wrote:
> Måske du har hjernevasket ham til at tro det :)

Så skal jeg ha' gjort det uden at kende ham. Han har gjort dette i mange
år - ja måske altid, jeg har ikke spurgt.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:19

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så stinker det af pis når den næste skal der ud. Ikke så lækkert.

Det er vel ikke mere ulækkert end man gør det til.
Når man sidder hjemme hos sig selv kan man vel for pokker gøre som man selv
vil?

Jeg synes min kone dufter godt hvad det angår, så jeg klager ikke, og hun
har heller ikke klaget - faktisk, så har vi lige talt om det, og vi synes
det er utroligt, at nogle mennesker partout vil have andre til at gøre som
dem selv. Hos nogle personer vi har besøgt gennem tiden stank der ufatteligt
af diverse rengørings- og duftmidler, det synes jeg da er mindst ligeså
ulækkert.

Desuden, så stinker der ikke på vores toilet. Enhver, som har været på
landet, dvs. langt ude på landet, hvor rindende vand ikke er indlagt og man
kommer af med sin nødtørt i et lille hus med kighul i døren, de ved hvordan
et das stinker om sommeren når det er rigtig varmt. Kom ikke og fortæl mig,
at det er ulækkert der ligger en lillebitte plet tis på gulvet ved siden af
toilettet.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"Never explain -- your friends do not need it and your enemies will not
believe you anyway."
Elbert Hubbard (1856 - 1915)

Fra : ¤

Dato : 12-10-04 16:29

On Tue, 12 Oct 2004 17:18:54 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

> [...]
>kommer af med sin nødtørt i et lille hus med kighul i døren, de ved hvordan
>et das stinker om sommeren når det er rigtig varmt.

Den slags eksisterer vist ikke længere i Danmark.

Kom ikke og fortæl mig,
>at det er ulækkert der ligger en lillebitte plet tis på gulvet ved siden af
>toilettet.

Det fortæller jeg dig alligevel.

Torben

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:30

¤ wrote:

> Den slags eksisterer vist ikke længere i Danmark.

Jo da....bl.a i min mormors kolonihavehus...

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 02:09

In article <BBSad.2227$Z%3.42@news.get2net.dk>,
paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...
> Kom ikke og fortæl mig,
> at det er ulækkert der ligger en lillebitte plet tis på gulvet ved siden af
> toilettet.

Please - jeg sidder lige og spiser *g*

Fra : vadmand

Dato : 13-10-04 09:21

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <BBSad.2227$Z%3.42@news.get2net.dk>,
> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...
> >

> Please - jeg sidder lige og spiser *g*

Så gå væk fra den computer!

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 12-10-04 13:37

Anita skrev:

> DEN vil jeg lige anfægte: Af anatomiske grunde har mange mænd
> (deriblandt undertegnede) svært ved at tømme blæren ordetligt i
> siddende stilling.

>Okay, det har jeg aldrig hørt om. Hvorfor skulle dette være
anderledes for
>mænd end for kvinder?

Manden kan jo ikke så nemt komme til at ryste den bagefter når han
sidder ned uden at banke pikken mod kummen.

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:54

Andropov wrote:
> Manden kan jo ikke så nemt komme til at ryste den bagefter når han
> sidder ned uden at banke pikken mod kummen.

Hvad tror du wc-papiret er der for ;)

Anita

Fra : Andropov

Dato : 12-10-04 18:36

Bo Mogensen skrev:

>) eller er ved at falde
>ned i lokummet fordi både bræt og låg er slået op.

>Ha ha .....ja dte ville sgu ikke være rart ;)

Da jeg var yngre og på besøg ved noget familie havde de endnu
lortespand som man sked og tissede i. De havde ikke fået træk og slip
endnu.
En af kvinderne i familien skulle altid hjem når hun skulle på toilet.
Gad vide hvorfor :)

Fra : A G

Dato : 14-10-04 04:04

Den Tue, 12 Oct 2004 06:11:22 +0200. skrev Bo M Mogensen:

> nu kan man jo ikke se om du er en mand eller en kvinde ud a dit indlæg

Så kan jeg fortælle dig jeg er en mand/dreng!

Kan man så se det nu

--
A G

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-04 04:49

On Thu, 14 Oct 2004 05:04:11 +0200, A G <AG.AD@AG.AG> wrote:

>Så kan jeg fortælle dig jeg er en mand/dreng!
>
>Kan man så se det nu

jaeee når du siger det ;)

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : Per Rønne

Dato : 14-10-04 06:02

A G <AG.AD@AG.AG> wrote:

> Så kan jeg fortælle dig jeg er en mand/dreng!
>
> Kan man så se det nu

Det ville jo hjælpe om du anbragte et rigtigt navn i din signatur og
ønsker en vis form for anonymitet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael-7500

Dato : 12-10-04 10:50

> [...]
>
> Det er enlig sjovt, for jeg har aldrig haft en kæreste, eller lign. Og
> jeg er aldrig blevet bet om at slå brættet ned. Aligevel så er det en

Det kan jo være at du bare er blevet ordentligt opdraget hjemmefra. Hvorfor
lærer vi alle sammen ikke bare helt at lade både brædt og låg blivet slået
ned efter brug HVER gang - både mænd og kvinder, for man kan jo spørge sig
selv hvorfor et toilet egentlig har fået et LÅG, hvis det altid står oppe.
Personligt synes jeg toilettet er pænest med både brædt og låg slået ned

..... Bare en tanke ....

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 10:55

Michael-7500 wrote:

> [...]
> kan jo spørge sig selv hvorfor et toilet egentlig har fået et LÅG,
> hvis det altid står oppe. Personligt synes jeg toilettet er pænest

Jeg synes hele krigen om toiletbræt er direkte latterligt...hvorfor har den
ene mere ret end den anden? Når man skal på toilettet så kigger man da bare
lige hvordan det ser ud, ordner det hvis det skal ordnes og så gør man det,
man er kommet for.....slut, prut finale, det burde ikke være så stort et
emne ;)

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 11:14

Christina wrote:
> [...]
> kigger man da bare lige hvordan det ser ud, ordner det hvis det skal
> ordnes og så gør man det, man er kommet for.....slut, prut finale,

Så har du aldrig prøvet at slå røv i sæde uden brædt?? *brrr*

Jeg tænker dog mere på om mænd er så elendige til at ramme et hul på ca. 40
cm. i diameter at brædtet absolut skal slås op? Juhuu nu er hullet 43 cm. i
diameter, nu kan jeg meget bedre ramme?!

Her i huset er det heldigvis ikke et problem, brædtet er altid nede - pånær
når der lige har været en gæst som ikke husker den slags.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 11:24

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> cm. i diameter at brædtet absolut skal slås op? Juhuu nu er hullet 43 cm.
> diameter, nu kan jeg meget bedre ramme?!

Jamen, stil du dig op foran wc-kummen og prøv at ramme. ;~)

Mænd slår brædtet op fordi de ikke ønsker at tisse på brædtet.
Mænd kan nogen gange ikke opnå en målrettet "stråle" fra tisseren, da den
enten har været skiftevis stiv/slap og dermed har forhuden sat sig sådan, at
man tisser skævt og ikke nødvendigvis kender den korrekte vinkel og lige
skal prøve sig frem.
Det vil du sikkert også opdage, sår du skal stå op og tisse i samme
vinkel... Du vil opdage, at du i mange tilfælde skal "trække noget fra" for
i det hele taget at kunne opnå en stråle. )

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 12:46

Paul wrote:
> Jamen, stil du dig op foran wc-kummen og prøv at ramme. ;~)

Nu har jeg jo ikke styretøj, som jer ;)

> [...]
> vinkel... Du vil opdage, at du i mange tilfælde skal "trække noget
> fra" for i det hele taget at kunne opnå en stråle. )

Mener du seriøst at de 3 cm. ekstra gør den store forskel i den sammenhæng?
Og rammer I ved siden af skal der jo tørres op uanset om brædtet er oppe
eller nede, ikke sandt? (Selv om lugten fra herretoiletter ofte kan vidne om
anden praksis).

Og er det fortsat SÅ svært - så sæt jer dog ned! I bliver ikke mere mandige
af at kunne pisse stående, når I alligevel ikke kan ramme.

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 12:48

> [...]
DEN vil jeg lige anfægte: Af anatomiske grunde har mange mænd (deriblandt
undertegnede) svært ved at tømme blæren ordetligt i siddende stilling.

Hvad der derimod kan undre mig, er, at det i årevis har været moderne med
bidet af hensyn til kvinderne. Hvorfor er en lille urinalkumme til mænd ikke
blevet tilsvarende standardudstyr?

Noget kunne tyde på, at mænd overlader det til kvinder at designe
badeværelser.

Per V.

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:30

vadmand wrote:
> [...]

> med bidet af hensyn til kvinderne. Hvorfor er en lille urinalkumme
> til mænd ikke blevet tilsvarende standardudstyr?

Jeg aner ikke hvad nogen af dele er, og ser ingen problemer i at dele et
ganske almindeligt toilet. Med en lille smule hensyn, burde det ikke være så
svært.

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 14:48

> Okay, det har jeg aldrig hørt om. Hvorfor skulle dette være anderledes for
> mænd end for kvinder?

Du HAR vel hørt om, at der er forskel på kønnenes anatomi på det punkt?

> Jeg aner ikke hvad nogen af dele er, og ser ingen problemer i at dele et
> ganske almindeligt toilet. Med en lille smule hensyn, burde det ikke være

> svært.

Det er det åbenbart, siden det kan give anledning til så mange diskussioner.

Per v.

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:08

vadmand wrote:
> Du HAR vel hørt om, at der er forskel på kønnenes anatomi på det
> punkt?

Omkring tømning af blæren? Nej, det har jeg ikke hørt om, for så ville jeg
jo ikke spørge...

> Det er det åbenbart, siden det kan give anledning til så mange
> diskussioner.

Som sagt giver det ingen diskussioner her i huset.

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 17:08

> Omkring tømning af blæren? Nej, det har jeg ikke hørt om, for så ville jeg
> jo ikke spørge...

Har du hørt om et organ, der hedder prostata? Hos især ældre mænd som
undertegnede (60 år) kan det blive lidt forstørret, så det hæmmer
vandladningen, der lettes, hvis man står op imens.

Per v.

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 08:49

vadmand wrote:
> Har du hørt om et organ, der hedder prostata? Hos især ældre mænd som
> undertegnede (60 år) kan det blive lidt forstørret, så det hæmmer
> vandladningen, der lettes, hvis man står op imens.

Den sidste del havde jeg som sagt ikke hørt om før. Det har jeg så nu. Men
ER det virkelig så svært at ramme tønden stående?

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-04 16:57

On Wed, 13 Oct 2004 09:48:35 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Den sidste del havde jeg som sagt ikke hørt om før. Det har jeg så nu. Men
>ER det virkelig så svært at ramme tønden stående?

for dte meste lykkedes det men der er jo ikke lige meget tryg på hele
tiden og det kan snyde med de sidste dråber !

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 20:12

Anita <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote:

> Som sagt giver det ingen diskussioner her i huset.

Næh, men I lever jo også i et matriarkat, dig og din mand.
--
Per Erik Rønne

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 14:52

Anita wrote:

> Jeg aner ikke hvad nogen af dele er, og ser ingen problemer i at dele
> et ganske almindeligt toilet. Med en lille smule hensyn, burde det
> ikke være så svært.

Gælder det ikke begge veje? Vis hensyn til manden, og tag brædtet op, efter
brug, så det er klar til ham..... ;)

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:06

Christina wrote:

> Gælder det ikke begge veje? Vis hensyn til manden, og tag brædtet op,
> efter brug, så det er klar til ham..... ;)

Min mand sidder ned, som jeg har skrevet.

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:19

Anita wrote:

> Min mand sidder ned, som jeg har skrevet.
>
> Venligst Anita

Det ved jeg, men du forventer at andre mænd tager hensyn til dig, ik :)

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:38

Christina wrote:
> Det ved jeg, men du forventer at andre mænd tager hensyn til dig, ik

Jeg forventer at man som gæst generelt tager hensyn til de mennesker som bor
i huset. Det forsøger jeg da selv på. Andre steder forventer jeg ikke noget
af nogen.

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:48

Anita wrote:

> Jeg forventer at man som gæst generelt tager hensyn til de mennesker
> som bor i huset. Det forsøger jeg da selv på. Andre steder forventer
> jeg ikke noget af nogen.
>
> Venligst Anita

Så er jeg altså ene om at mene, at det ikke er alle der ser det at slå
brættet ned som værende respektfuldt eller hensynsfuldt, over for dem man
besøger? *Damn*

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 17:06

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Så er jeg altså ene om at mene, at det ikke er alle der ser det at slå
> brættet ned som værende respektfuldt eller hensynsfuldt, over for dem man
> besøger? *Damn*

Nej, det er du ikke.

Per V.

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 17:12

vadmand wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er du ikke.
>
> Per V.

Puuha ;) Tak fordi du fattede den bøvlede sætningsstruktur, i øvrigt *g*

Fra : Bhatu Peter

Dato : 12-10-04 17:23

Christina wrote:

> Så er jeg altså ene om at mene, at det ikke er alle der ser det at slå
> brættet ned som værende respektfuldt eller hensynsfuldt, over for dem
> man besøger? *Damn*

Altså. Om brædtet er nede eller ej er fuldstændigt ligegyldigt og jeg fatter
ikke at så lille en ting, er gået hen til at blive "hvis de ikke gør det,
holder de ikke af én". Det virker i den grad mere som en kvinde med
alvorligt mindreværd, der kunne finde på den slags.
Hvis en gæst af mig har efterladt en flyder i toilettet, er det ikke værrer
end at man kan trække ud. Mon ikke vi skulle kalde de sidste tre århundreder
for 'overfortolkningernes tidsalder'?

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 08:52

Christina wrote:
> Så er jeg altså ene om at mene, at det ikke er alle der ser det at slå
> brættet ned som værende respektfuldt eller hensynsfuldt, over for dem
> man besøger? *Damn*

Man kunne jo kigge hvordan brædtet var før man satte sig og ellers placere
det i samme position igen efter gøremålet. Skulle det være så svært?

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 13-10-04 09:21

> Man kunne jo kigge hvordan brædtet var før man satte sig og ellers placere
> det i samme position igen efter gøremålet. Skulle det være så svært?

Hvorfor?

Per V.

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 09:54

vadmand wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Almindeligt hensyn?

/Anita

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:11

Anita wrote:

> Hvorfor ikke?
>
> Almindeligt hensyn?
>
> /Anita

Så hvis beboeren foretrækker brædtet nede, men der har været en gæst der har
sat brædtet op, inden du kommer derud....efter dit brug, sætter du brædtet
op igen af hensyn...? (kværuleren, i know) :)

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 10:34

Christina wrote:
> Så hvis beboeren foretrækker brædtet nede, men der har været en gæst
> der har sat brædtet op, inden du kommer derud....efter dit brug,
> sætter du brædtet op igen af hensyn...? (kværuleren, i know) :)

Nu er det sjældent jeg besøger folk, jeg ikke kender forholdsvist godt, så
som regel ved jeg godt, hvad folk foretrækker. Og langt de fleste
foretrækker brædtet nede - det er min erfaring. Det er i hvert fald yderst
sjældent jeg ser toiletter med brædtet oppe, i de hjem jeg har besøgt.

Men måske jeg bare drager forhastede konklussioner og totalt har misforstået
noget. Det er ikke til at vide. I andre melder jo ikke ud med så meget andet
end at kvinder er SÅ frygtelige på dette område. Så meld ud folkens, hvad
gør I?

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 11:33

> [...]
> andet
> end at kvinder er SÅ frygtelige på dette område. Så meld ud folkens, hvad

Det er ikke noget vi tænker over (andet end når jeg læser denne tråd).
Vi ville ikke lægge mærke til hvordan vore gæster gør, da vi er ligeglade.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)

Fra : vadmand

Dato : 13-10-04 11:33

> Hvorfor ikke?
>
> Almindeligt hensyn?

Vrøvl.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-04 18:23

In article <416bf160$0$23090$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Min mand sidder ned, som jeg har skrevet.

Altid? For at tisse? Han er sgu da mærkelig *g*

(Med mindre han går ud og gør det i buskene - så er det iorden ;)

Fra : Anita

Dato : 18-10-04 18:39

PerX ... wrote:

> Altid? For at tisse? Han er sgu da mærkelig *g*

Ja altid. Med mindre det er et snusket offentligt ét af slagsen.

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 19:59

vadmand skrev:

> DEN vil jeg lige anfægte: Af anatomiske grunde har mange mænd
> (deriblandt undertegnede) svært ved at tømme blæren ordetligt i
> siddende stilling.

Det vil jeg gerne afkræfte.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 20:12

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg gerne afkræfte.

Det kan du kun gøre for eget vedkommende - og i så fald siger jeg: vent
bare!

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:14

vadmand skrev:

> Det kan du kun gøre for eget vedkommende - og i så fald siger jeg: vent
> bare!

Det gør jeg så

Du fik det bare til at lyde som noget generelt.

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 23:20

> Det gør jeg så
>
> Du fik det bare til at lyde som noget generelt.

Så læser du ikke omhyggeligt nok.

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 05:01

vadmand skrev:

> Så læser du ikke omhyggeligt nok.

Sikkert ikke *GG*

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 20:12

vadmand <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> DEN vil jeg lige anfægte: Af anatomiske grunde har mange mænd (deriblandt
> undertegnede) svært ved at tømme blæren ordetligt i siddende stilling.

Fra visse værtshusdiskussioner, og fra disse værtshuses »tjenerinder«,
ved jeg at det er normalt for mænd efter en vis alder at få visse
»efterdønninger«, hvis de urinerer i stående stilling. Ikke alt kommer
ud hvor det skal, men kommer i stedet i underbukserne, lejlighedsvist u
sådanne mængder, at der dannes en synlig plet på buksefronten - eller
går ned langs benene [synligt hvis korte bukser!].

Her ville det være en fordel om disse mænd satte sig ned, og gav det den
tid det tager. Men det forhindrer disse mænds maskuline stolthed dem
typisk - derfor stinker det gerne på herretoiletterne. For samme mænd
rammer typisk også ved siden af.
--
Per Erik Rønne

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 23:20

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> tid det tager. Men det forhindrer disse mænds maskuline stolthed dem
> typisk - derfor stinker det gerne på herretoiletterne. For samme mænd
Det var så ikke det, jeg talte om. Selv har jeg det sådan, at jeg, hvis jeg
har forrettet min nødtørft siddende, bagefter er nødt til at urinere
stående, ellers bliver blæren ikke helt tømt, og jeg skal ud igen 5-10
minutter senere. Det har noget med prostatafunktionen et gøre og er muligvis
det, du ovenfor hentyder til med "ældre mænd."

Det skal bemærkes, at min prostata ikke fejler andet end alderdom. Det er
altså ikke et sygeligt fænomen.

Per V.
Pe

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-04 01:22

On Wed, 13 Oct 2004 00:19:35 +0200, "vadmand"
> [...]

>har forrettet min nødtørft siddende, bagefter er nødt til at urinere
>stående, ellers bliver blæren ikke helt tømt,

Hmm der er min erfaring nu at hvis man virkeligt skal pisse sidene så
kan der godt komme så meget drøn på at det sprøjter op på undersiden
af brættet osv ned på gulvet :(

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 13:01

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg jo ikke styretøj, som jer ;)

Det har ikke noget med styretøj at gøre, læs venligst nedenstående. ;~)

> [...]

kun har tisset, så gør jeg heller ikke rent efter en lille tissetår på det
forkerte sted hver gang. Jeg akkumulerer den slags og skyller ud i
forbindelse med stort eller når man kan spare på vandet når tissetåren
bliver for ram (husker at lukke låget efter besøg). Det kommer desuden også
an på hvad man drikker for at få "pissoir" lugten. Nu drikker vi så godt som
aldrig alkohol, og øl lugter bare ikke godt når det kommer ud igen og får
lov at stå.

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:28

Paul wrote:
> Det har ikke noget med styretøj at gøre, læs venligst nedenstående.
> ;~)

Det har det nu nok alligevel. Uanset hvad du mener, så påstår jeg at I har
bedre mulighed for at ramme korrekt i stående positur end kvinder.

> [...]

> ikke mere...

Min bedre halvdel har ingen problemer med at sidde. Ja, han foretrækker det
ligefrem. Så mon ikke det bare er et spørgsmål om vane og en portion dårlige
undskyldninger for resten af pengene? ;)

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 13:32

> Det har det nu nok alligevel. Uanset hvad du mener, så påstår jeg at I har
> bedre mulighed for at ramme korrekt i stående positur end kvinder.

Ja, bedre muligheder, men det medfører jo ikke at man rammer hver gang.
Det kan altså smutte, hvir f.eks. tisseren har været lidt klemt i bukserne
på grund af en dårlig stilling, så bliver strålen ikke efter hensigten og
man kan tisse skævt.
Et lille trick er at anbringe et lille mærke i kummen, hvilket jeg har set
praktiseret i udlandet, så går konkurrencedyret op i de fleste mænd og
vupti... de rammer langt oftere fordi de prøver at ramme mærket. ;~)

> Så er jeg godt nok glad for at du og jeg ikke deler toilet.

*hehe*

> [...]
> ligefrem. Så mon ikke det bare er et spørgsmål om vane og en portion
> dårlige
> undskyldninger for resten af pengene? ;)

Jo da, vane og knapt så gode undskyldninger... Men det ændrer jo heller ikke
på det bestående. ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:21

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så mon ikke det bare er et spørgsmål om vane og en portion dårlige
> undskyldninger for resten af pengene? ;)

Nu er noget vel kun en dårlig undskyldning når man mener man har patent på
sandheden? ;~)

Jeg har en fornemmelse af du er lidt sart, ikke?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:35

Paul wrote:
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er noget vel kun en dårlig undskyldning når man mener man har
> patent på sandheden? ;~)
>
> Jeg har en fornemmelse af du er lidt sart, ikke?

Ikke specielt, men jeg gider sgu ikke sidde i andres tis.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:36

> Ikke specielt, men jeg gider sgu ikke sidde i andres tis.

Netop derfor løfter mænd brædtet når de har valgt at stå op og urinere i et
toilet.
Så behøver man ikke at sidde på tisset, men kan slå brædtet ned og sidde på
det.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 08:57

Paul wrote:
> Netop derfor løfter mænd brædtet når de har valgt at stå op og
> urinere i et toilet.
> Så behøver man ikke at sidde på tisset, men kan slå brædtet ned og
> sidde på det.

Jeg synes det er temmelig klamt. For hvem kommer til at gøre det
overbepissede toilet rent, når ikke du gør det? Tører du heller ikke op
efter dig, når du besøger andres toiletter? Ja, det tror da pokker at
offentlige herretoiletter stinker så forfærdeligt som de typisk gør.

Gør du heller ikke kummen ren efter du har lavet stort? Jeg synes da det
mindste man kan gøre er at efterlade et toilet i en stand, der er klar til
brug af næste besøgende, det andet er for ulækkert.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 11:41

> [...]
> efter dig, når du besøger andres toiletter? Ja, det tror da pokker at
> offentlige herretoiletter stinker så forfærdeligt som de typisk gør.

For det første, det kommer da an på mængderne af tis.
En lillebitte dråbe kan altså godt vente til om lørdagen.
Jeg diskuterede hvad jeg gør hjemme hos mig selv.
Hvis du har et overbepisset toilet hjemme hos dig selv, så har I virkelig et
problem.

Personligt, så foretrækker jeg at tisse i urinaler når jeg er ude, jeg
venter med at gøre stort til jeg kommer hjem eller finder et toilet efter
min smag.
Det gør jeg fordi et offentligt toilet kan se nok så rent ud, men alligevel
kan en eller anden have stået på brædtet med sine støvler på, og så har vi
skidtet man ikke kan se, hvilket er væsentligt mere ulækkert end det man kan
se.

> Gør du heller ikke kummen ren efter du har lavet stort? Jeg synes da det
> mindste man kan gøre er at efterlade et toilet i en stand, der er klar til
> brug af næste besøgende, det andet er for ulækkert.

Jo, jeg gør rent after mig selv når jeg er ude, det gælder ikke kun
toiletbesøg.
Jeg gør også rent efter stort, hvis jeg ikke har ramt vandet, hvilket jeg
som oftest kan.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 13:00

Paul wrote:
> For det første, det kommer da an på mængderne af tis.
> En lillebitte dråbe kan altså godt vente til om lørdagen.

En lille bitte dråbe ved hvert toiletbesøg?
Med de vanskeligheder folk tilsyneladende har ved at ramme kummen, så
tvivler jeg på, at der kan nøjes med en lille dråbe ved siden af. Men under
alle omstændigheder er det da mest lækkert at få det tørret op med det
samme.

> Jeg diskuterede hvad jeg gør hjemme hos mig selv.
> Hvis du har et overbepisset toilet hjemme hos dig selv, så har I
> virkelig et problem.

Jeg talte om dit toilet. Her gør vi rent efter os selv, hvis uheldet er ude.

> jeg
> venter med at gøre stort til jeg kommer hjem eller finder et toilet
> efter min smag.

Tænk, er der virkelig en ting vi to kan blive helt enige om? ;) Jeg har en
gammel vane med at kunne vente temmelig længe. Jeg tror det delvist stammer
fra nogle af de rejser jeg har været på, hvor man ikke altid lige kunne
komme i nærheden af et nogenlunde hygiejnisk toilet.

> [...]
> alligevel kan en eller anden have stået på brædtet med sine støvler
> på, og så har vi skidtet man ikke kan se, hvilket er væsentligt mere

Tja, jeg synes nu begge dele er ulækkert. Tis og lort på brædtet er bare
ikke min kop te, uanset hvor synligt eller usynligt det er.

> Jo, jeg gør rent after mig selv når jeg er ude, det gælder ikke kun
> toiletbesøg.
> Jeg gør også rent efter stort, hvis jeg ikke har ramt vandet, hvilket
> jeg som oftest kan.

Jamen så er vi jo helt enige når det kommer til stykket.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 13:11

> [...]
> under
> alle omstændigheder er det da mest lækkert at få det tørret op med det

Du bliver altså nødt til at tage det jeg skriver for gode varer.
Hvad andre gør synes jeg du skal skyde dem i skoene.

> Jeg talte om dit toilet. Her gør vi rent efter os selv, hvis uheldet er
> ude.

Hvis du skrev om mit toilet, så ville du huske, at jeg kun har skrevet om
lillebitte pletter.

> Tænk, er der virkelig en ting vi to kan blive helt enige om? ;)

Hvorfor ikke? ;~)
Vi er jo ikke ude i en toilethygiejnisk kønskrig, vel?

> [...]
> fra nogle af de rejser jeg har været på, hvor man ikke altid lige kunne
> komme i nærheden af et nogenlunde hygiejnisk toilet.

Jeg er rigtig god til at holde mig, hvilket er en kæmpe fordel mange gange
(også når det kommer til sex).

> Tja, jeg synes nu begge dele er ulækkert. Tis og lort på brædtet er bare
> ikke min kop te, uanset hvor synligt eller usynligt det er.

Tis på brædtet har jeg kun oplevet et par gange. Et stykke toiletpapir gør
underværker.
Lort på brædtet har jeg stadig til gode.
Tis og lort i kumme - ja, og hvad så? Træk og slip er til det samme eller
man stiller/sætter sig og tilføjer sit inden.
Tis på gulvet - ja, meget normalt på offentlige toiletter, hvilket er
årsagen til jeg kun benytter urinaler.
Lort på gulvet - nej, ikke endnu.

Og?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 17:17

Paul wrote:
> Du bliver altså nødt til at tage det jeg skriver for gode varer.
> Hvad andre gør synes jeg du skal skyde dem i skoene.

Jamen var det ikke dig der talte om hvor svært det var at ramme plet?

> Jeg er rigtig god til at holde mig, hvilket er en kæmpe fordel mange
> gange (også når det kommer til sex).

Jeps.

> Tis på brædtet har jeg kun oplevet et par gange. Et stykke
> toiletpapir gør underværker.

Ja, præcis. Hvorfor er det så så vanskeligt at tørre op, hvis du rammer ved
siden af? Det har jeg endnu ikke helt forstået.

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 21:38

> Jamen var det ikke dig der talte om hvor svært det var at ramme plet?

Jo, nogle små bitte dråber ander på gulvet.

> Ja, præcis. Hvorfor er det så så vanskeligt at tørre op, hvis du rammer
> ved
> siden af? Det har jeg endnu ikke helt forstået.

Fordi jeg gik ud fra vi skrev om "at ramme ved siden af" og ikke "at ramme
brædtet".
Jeg rammer af naturlige årsager aldrig brædtet, da det er slået op (jeg
mener det var her diskussionen begyndte).
Jeg kan til gengæld ramme kanten af kummen eller gulvet, og det bliver kun
tørret op en gang om ugen.
Skulle det en sjælden gang ske, at der kommer mere på gulvet end en uskyldig
dråbe eller to, så tørrer jeg naturligvis efter mig.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:02

Anita skrev:

> Min bedre halvdel har ingen problemer med at sidde. Ja, han foretrækker
> det ligefrem. Så mon ikke det bare er et spørgsmål om vane og en
> portion dårlige undskyldninger for resten af pengene? ;)

Right on!

Fra : A G

Dato : 21-10-04 01:37

Den Tue, 12 Oct 2004 14:28:19 +0200. skrev Anita:

> Det har det nu nok alligevel. Uanset hvad du mener, så påstår jeg at I har
> bedre mulighed for at ramme korrekt i stående positur end kvinder.

Nu er det sådan at jeg også har et "Styretøj."
Aligevel er det lykkedes mig, selvføldig ikke med vilje, at præstere at
tisse i 2 retninger på en gang.(det er ikke kun sket 1 gang!) en linje
ramte ned i wc'et hvor jeg sigtede, mens den anden remte ved siden af
wc'et og ned på gulvet. Problemet løses dog hurtigt ved at trække
forhuden noget mere tilbage, (ind mod en selv) Og så får man en klar
lige stråle.

--
A. G.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-10-04 02:04

On Thu, 21 Oct 2004 02:37:06 +0200, A G <AG.AD@AG.AG> wrote:

> [...]
>wc'et og ned på gulvet. Problemet løses dog hurtigt ved at trække
>forhuden noget mere tilbage, (ind mod en selv) Og så får man en klar

ikke altid jeg pisser altid med tilbage truggen forhud og afligevel
kommer der deling en sjælden gang !

Fra : ¤

Dato : 12-10-04 14:39

On Tue, 12 Oct 2004 13:46:02 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Og er det fortsat SÅ svært - så sæt jer dog ned! I bliver ikke mere mandige
>af at kunne pisse stående, når I alligevel ikke kan ramme.

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at stå op og tisse indendørs.
Torben

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:06

¤ wrote:
> Personligt kunne jeg aldrig drømme om at stå op og tisse indendørs.

*phew* så er det ikke kun min kæreste som er lidt speciel på det punkt

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:02

Anita skrev:

> *phew* så er det ikke kun min kæreste som er lidt speciel på det punkt

Her er en mere

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 20:12

¤ <§@image.dk> wrote:

> Personligt kunne jeg aldrig drømme om at stå op og tisse indendørs.

Kun midt på H C Andersens Boulevard?
--
Per Erik Rønne

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 12:48

Per Rønne skrev:

> Bor du alene? Og hvis ikke: Har din partner så slet ikke noget at sku ha
> sagt?

>Næh, der er jo en lang feminin[istisk] tradition, at et maskulint
>familiemedlem kun er en biperson.

>Lægger konen stadig tøjet frem til mand og sønner, i stedet for at lade
>dem selv bestemme hvad de vil have på?

Og måske bestemmer hvilket tøj der skal købes ind til manden...

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 13:22

Og Andropov skrev:
> Og måske bestemmer hvilket tøj der skal købes ind til manden...

Ja, de mænd har jeg hørt om - altså dem der ikke kan tænke selv og lader alt
være op til kæresten/konen.

Venligst Anita

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-04 13:27

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:

> Og måske bestemmer hvilket tøj der skal købes ind til manden...

Ja, læg mærke til at Magasin, der nu satser på den »modne« kvinde,
stadig har afdelinger for herretøj, børnetøj og drengetøj [ung mode].
Ja, selv after shave og legetøjsbiler kan de indkøbe til mænd og sønner
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 02:19

In article <khnnm0d7gblcanlon8g3potubgppcjutpf@4ax.com>, ¤@image.dk
says...

> Personligt kunne jeg aldrig drømme om at stå op og tisse indendørs.

Så du går også udenfor hver gang? :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:00

Anita skrev:

> Og er det fortsat SÅ svært - så sæt jer dog ned! I bliver ikke mere
> mandige af at kunne pisse stående, når I alligevel ikke kan ramme.

Tja.. jeg har altid siddet ned. Ved ikke rigtig hvorfor - tror jeg har det
med hjemmefra.

Det er behageligt (man slapper af), man har ikke bøvl med at ramme og så
kan man læse bilblade imens

Og til dem der har bøvl med at ryste den nede i kummen så kig over på
væggen.. nemmerlig ja.. toiletpapir - det er der for det samme in case u
didn't notice!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 17:30

On Tue, 12 Oct 2004 12:24:23 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>Mænd slår brædtet op fordi de ikke ønsker at tisse på brædtet.
>Mænd kan nogen gange ikke opnå en målrettet "stråle"

+ jeg har været udsat for ta strålen deler isg i 2

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 17:31

Bo M Mogensen wrote:

> + jeg har været udsat for ta strålen deler isg i 2

Det er et rent freak show det her *lol*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 18:21

det er gsu rigtigt ;)

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 19:24

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> det er gsu rigtigt ;)

Det lykkedes mig engang at frembringe en brusereffekt da jeg skulle tisse.
Var helt nede i knæ og støtte på toilettet for at ramme indersiden af
toiletkummen.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:03

Paul skrev:

> Det lykkedes mig engang at frembringe en brusereffekt da jeg skulle tisse.
> Var helt nede i knæ og støtte på toilettet for at ramme indersiden af
> toiletkummen.

Idéen om at sætte dig ned faldt dig ikke ind?

Du måtte bare igang med det helt store circus nummer for at blive
stående?

Sorry... men LOL!

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 21:38

> Idéen om at sætte dig ned faldt dig ikke ind?

Nej.

> Du måtte bare igang med det helt store circus nummer for at blive
> stående?

Tja, nu var brusereffekten jo ikke noget jeg ligesom havde planlagt.
Det var simplethen det hurtigste jeg kunne gøre for ikke at tisse ved siden
af.
Men, jeg er i stand til at knibe sammen og stoppe med at tisse, så jeg har
mulighed for at pille lidt ved tisseren og få det hår ud som evt. sidder og
deler vandene.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 18:58

> + jeg har været udsat for ta strålen deler isg i 2

Kun to?

Per v.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 20:12

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote:

> + jeg har været udsat for ta strålen deler isg i 2

Har du da fået »den« delt i to - som ham jeg så i MetreExpres [eller
Urban] sidste uge, der fik tungen delt i to ;-(.
--
Per Erik Rønne

Fra : A G

Dato : 21-10-04 01:51

Den Tue, 12 Oct 2004 18:29:41 +0200. skrev Bo M Mogensen:

> + jeg har været udsat for ta strålen deler isg i 2

Også dig.
Jeg har oplevet at det afhjælper problemet at trække forhuden tilbage
indtil der kommer en lige stråle.

--
A. G

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 19:42

> [...]

> vinkel... Du vil opdage, at du i mange tilfælde skal "trække noget fra" for
> i det hele taget at kunne opnå en stråle. )

Hun ville hurtigt opdage det, hvis hun satte sig på et »vådt« bræt .
--
Per Erik Rønne

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 12:45

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så har du aldrig prøvet at slå røv i sæde uden brædt?? *brrr*

Helt ærligt: Se dig dog for! Mænd har lige så tit som kvinder brug for at
sidde ned, og det er aldrig sket for mig, at jeg ikke har lagt mærke til, at
brættet var slået op.

Per V.

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:24

vadmand wrote:
> Helt ærligt: Se dig dog for! Mænd har lige så tit som kvinder brug
> for at sidde ned, og det er aldrig sket for mig, at jeg ikke har lagt
> mærke til, at brættet var slået op.

Helt ærligt selv!

Jeg tjekker det aldrig, idet det ikke er nødvendigt. Jeg tænder fx. heller
ikke lyset om natten, da jeg ikke gider vågne helt og dermed ikke kunne
falde i søvn igen.

Venligst Anita

Fra : Per, Odense

Dato : 12-10-04 13:02

skrev i 416bacee$0$22705$ba624c82@nntp04.dk.telia.net, bl.a. (forkortet):

> Så har du aldrig prøvet at slå røv i sæde uden brædt?? *brrr*

Hmm.... hvor tit har du sat dig på låget som ofte findes på toiletter rundt
om i de små hjem???

Jeg tror ikke på at ret mange har sat sig på en kold kumme, hvis de har
skulle de måske søge om en førerhund.

Per

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 13:23

Per, Odense wrote:
> Hmm.... hvor tit har du sat dig på låget som ofte findes på toiletter
> rundt om i de små hjem???

Låget er bare til pynt. Her i huset bruger vi det i hvert fald ikke.

> Jeg tror ikke på at ret mange har sat sig på en kold kumme, hvis de
> har skulle de måske søge om en førerhund.

Det er som sagt kun sket når gæster ikke husker at "rydde op efter sig". Og
nej, jeg tjekker ikke efter om dit eller dat er oppe eller nede. Jeg går ud
og ordner det jeg skal ordne. Men som sagt er det slet ikke et problem. Her
kan vi sagtens være enige om at brædtet er nede og klar til brug.

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 12-10-04 14:49

> Per, Odense wrote:
Og
> nej, jeg tjekker ikke efter om dit eller dat er oppe eller nede. Jeg går
ud
> og ordner det jeg skal ordne.

Så er du ved gud også selv ude om det.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-04 18:18

In article <416bc7dd$0$244$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
per@mailbox.dk says...

> Jeg tror ikke på at ret mange har sat sig på en kold kumme, hvis de har
> skulle de måske søge om en førerhund.

Det er sgu da ikke fordi de ikke kan se det, det er fordi de ikke HAR
set det - der er en forskel.

Fra : Per, Odense

Dato : 18-10-04 18:40

PerX ..., <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>
skrev i MPG.1bde1943eb109bc998ae72@nntp2.usenetserver.com, bl.a.
(forkortet):
> In article <416bc7dd$0$244$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> per@mailbox.dk says...

> Det er sgu da ikke fordi de ikke kan se det, det er fordi de ikke HAR
> set det - der er en forskel.

Nu er det måske bare mig der ikke kan forestillle mig at kvinder er så
ligeglade med hvad de planter deres bare i, af snavs og andet godt der kan
gemme sig på et toiletbræt.
Jeg kigger altid efter om der er nogenlunde rent og trode egentlig at
kvinder var mindst lige så hysteriske med den slags.
Nok en gang må jeg lære ikke at tro andre tænker som jeg gør
Måske er det bare fordi jeg har noget med renlighed. Jeg vasker også hænder
før jeg går på toilette - jeg har lært at det skal man gøre før man rører
noget andre skal have i munden.

--
MVH Per

Fra : Anita

Dato : 18-10-04 19:04

Per, Odense wrote:
> Nu er det måske bare mig der ikke kan forestillle mig at kvinder er så
> ligeglade med hvad de planter deres bare i, af snavs og andet godt
> der kan gemme sig på et toiletbræt.

Hvor snavset er der på dit wc?

> Jeg kigger altid efter om der er nogenlunde rent og trode egentlig at
> kvinder var mindst lige så hysteriske med den slags.

Tja, jeg kigger mig da også for,når jeg er andre steder. Det er jeg nødt
til, der ved jeg ikke jo ikke på forhånd, hvor toilettet er placeret eller
om det er nogenlunde rent. Herhjemme kan jeg gå på wc i søvne og behøver
ikke se mig for.

> [...]
> hænder før jeg går på toilette - jeg har lært at det skal man gøre
> før man rører noget andre skal have i munden.

Det var da bedre at vaske hænder bagefter ;)

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 14:49

Anita wrote:

> Så har du aldrig prøvet at slå røv i sæde uden brædt?? *brrr*

Ork jo *g* Og jeg havde også lært at brokke mig over det, og finde det
urimeligt, hjemmefra, men så begyndte jeg at tænke selv ;) og kunne egentlig
ikke se hvorfor der skulle tages mere hensyn til den ene part, fremfor den
anden....

> Jeg tænker dog mere på om mænd er så elendige til at ramme et hul på
> ca. 40 cm. i diameter at brædtet absolut skal slås op? Juhuu nu er
> hullet 43 cm. i diameter, nu kan jeg meget bedre ramme?!

*g* De rammer sq ved siden af, lige meget hvad...

> Her i huset er det heldigvis ikke et problem, brædtet er altid nede -
> pånær når der lige har været en gæst som ikke husker den slags.

...eller som ikke tager sig af den slags ligegyldigheder ;)

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:15

Christina wrote:
> [...]
> urimeligt, hjemmefra, men så begyndte jeg at tænke selv ;) og kunne
> egentlig ikke se hvorfor der skulle tages mere hensyn til den ene

Nu er der jo en god grund til som standard at have brædtet nede. Dels at det
er kønnere at se på og del at langt de fleste toiletbesøg er siddende.

> *g* De rammer sq ved siden af, lige meget hvad...

Ja det skulle ikke undre mig.

> ..eller som ikke tager sig af den slags ligegyldigheder ;)

Man respekterer vel normalt det hjem man er gæst i?

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:23

Anita wrote:

> Nu er der jo en god grund til som standard at have brædtet nede. Dels
> at det er kønnere at se på og del at langt de fleste toiletbesøg er
> siddende.

Pånær de fleste mænd, men ok....

> Ja det skulle ikke undre mig.

> Man respekterer vel normalt det hjem man er gæst i?
>
> Venligst Anita

At respektere folks hjem indebærer nødvendigvis ikke at tro at respekten
handler om at slå toiletbrættet ned - eller hvad? Sikken magt kvinder dog
har - *suk* med et glimt i øjet....

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:27

> At respektere folks hjem indebærer nødvendigvis ikke at tro at respekten
> handler om at slå toiletbrættet ned - eller hvad? Sikken magt kvinder dog
> har - *suk* med et glimt i øjet....

Selvfølgelig slår man brættet ned når man er ude hos andre - efter man lige
har stået og spillet pik og tømt sig i toilettet. ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 16:31

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig slår man brættet ned når man er ude hos andre - efter
> man lige har stået og spillet pik og tømt sig i toilettet. ;~)

Det er da ikke nogen selvfølge - Ligeså lidt som at man spiller pik i andres
toiletter *g*

Fra : Paul

Dato : 12-10-04 16:38

> Det er da ikke nogen selvfølge - Ligeså lidt som at man spiller pik i
> andres
> toiletter *g*

*LOL*

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Anita

Dato : 12-10-04 16:43

Christina wrote:
> Pånær de fleste mænd, men ok....

Øh? De mænd jeg kender, sidder altså ned nu og da. Ergo må flertallet af
toiletbesøgene foregå siddende.

> At respektere folks hjem indebærer nødvendigvis ikke at tro at
> respekten handler om at slå toiletbrættet ned - eller hvad? Sikken
> magt kvinder dog har - *suk* med et glimt i øjet....

Beklager men jeg forstår ikke den første sætning.

Hvilken magt henfører du til? Er jeg underlig fordi jeg foretrækker ét? Min
kæreste foretrækker det samme. Så kan vi være mærkelige sammen, det er vi
nemlig ligeglade med. Vi foretrækker fx også at folk ikke ryger i vort hjem.

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 17:03

Anita wrote:

> Øh? De mænd jeg kender, sidder altså ned nu og da. Ergo må flertallet
> af toiletbesøgene foregå siddende.

arj stop nu *g* At mænd sidder ned af og til (de fleste mænd sidder kun ned,
når de skider) betyder da ikke at "ergo må flertallet af toiletbesøgende
foregå siddende"....Jeg tror nu nok de fleste mennesker tisser mere end de
bæ'er, om dagen.....

> Beklager men jeg forstår ikke den første sætning.

Den er sikkert også bøvlet formuleret....jeg mener, at respektere andres
hjem, indebærer ikke som en selvfølge, at man slår toiletsædet ned....nogen
skænker det ikke en tanke, og det i sig selv er ikke lig, med manglende
respekt for andres hjem...

> Hvilken magt henfører du til?

At kvinder ser det som en selvfølge at toilettet konstant skal være
tilpasset deres behov, fremfor mændenes...og at det gøres "rigtigt" på hele
jorden, eller i et helt land....

> [...]
> ét? Min kæreste foretrækker det samme. Så kan vi være mærkelige
> sammen, det er vi nemlig ligeglade med. Vi foretrækker fx også at

Jeg har ikke nævnt noget om at det er mærkeligt eller underligt at
foretrække noget, fremfor noget andet.... men jeg finder det underligt at
dette emne kan hidse så mange kvinder op, og betyde så meget, at det bl.a.
forveksles med mangel på respekt....jeg har set kvinder flippe ud over dette
emne, overfor deres mænd, skælde og smælde over det, og det synes jeg er
pinligt - for kvinden....jeg kan til min død ikke forstå, hvordan kvinderne
kan tro, at det er deres behov der er det vigtigste fremfor mandens, i den
her (i mine øjne, ligegyldige) sammenhæng....

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 09:12

Christina wrote:
> At kvinder ser det som en selvfølge at toilettet konstant skal være
> tilpasset deres behov,

Det handler det jo bare slet ikke om. Men om at man har en eller anden form
for standard. Da jeg stadig vil holde på at flertallet af toiletbesøg
foregår siddende, så er det da meget naturligt at tilpasse sin vane til
dette, samt hvad der ser pænest ud. Og med mindre man har et konstant
klinisk rent toilet, så er det da ikke ligefrem kønt at se lige lukt ned i
kummen hver gang man betræder badeværelset.

Jeg har min mening du har din. Fint nok. Jeg håber da bare at du ALTID tager
brædtet op til ære for de stakkels mænd.

> Jeg har ikke nævnt noget om at det er mærkeligt eller underligt at
> foretrække noget, fremfor noget andet.... men jeg finder det
> underligt at dette emne kan hidse så mange kvinder op,

Hvem er ophidset her? Personligt er jeg bedøvende ligeglad med hvad andre
gør. Det vi gør hos os fungerer for os. Og så er den jo ikke meget længere.

Men det er da et meget sjovt emne at diskutere og høre om andres vaner og
meninger.
Jeg kan fx stadig ikke fatte at det er SÅ enormt svært at ramme, at de 3 cm.
i diameter kan gøre hele forskellen, eller at der virkelig findes mænd, som
ikke tørrer op efter sig når de rammer ved siden af.

> [...]
> til min død ikke forstå, hvordan kvinderne kan tro, at det er deres
> behov der er det vigtigste fremfor mandens, i den her (i mine øjne,

I mine øjne handler det ikke spor om den enes behov frem for den andens, men
om hvad man foretrækker at se på og hvad der er mest praktisk.

Venligst Anita

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:18

Anita wrote:

> Det handler det jo bare slet ikke om.

Nå, ok....det troede jeg ellers *g*

> [...]
>
> Jeg har min mening du har din. Fint nok. Jeg håber da bare at du
> ALTID tager brædtet op til ære for de stakkels mænd.

Det har jeg aldrig gjort og det er heller ikke noget jeg planlægger at
gøre....det er nemlig slet ikke det, det handler om ;)

> Hvem er ophidset her?

Ikke nødvendigvis ophidset her, men det skriver jeg heller ikke noget
om...det er ikke angreb mod dig...

Personligt er jeg bedøvende ligeglad med hvad
> andre gør. Det vi gør hos os fungerer for os. Og så er den jo ikke
> meget længere.

Præcis...

> Men det er da et meget sjovt emne at diskutere og høre om andres
> vaner og meninger.

Jep, meget interessant *g*

> Jeg kan fx stadig ikke fatte at det er SÅ enormt svært at ramme, at
> de 3 cm. i diameter kan gøre hele forskellen, eller at der virkelig
> findes mænd, som ikke tørrer op efter sig når de rammer ved siden af.

Det manglede da også bare...sviner man, så ordner man det igen....

> I mine øjne handler det ikke spor om den enes behov frem for den
> andens, men om hvad man foretrækker at se på og hvad der er mest
> praktisk.
>
> Venligst Anita

Er man i huset enige om hvad man foretrækker, er det jo bare fint :)

Fra : Andropov

Dato : 20-10-04 18:06

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<416ce1fa$0$22704

> [...]
> i diameter kan gøre hele forskellen, eller at der virkelig findes mænd, som
> ikke tørrer op efter sig når de rammer ved siden af.

Måske et pissoir var sagen :)

Ozzy Osbournes kone, Sharon, vil installere pissoir i hjemmet, fordi
rocklegenden hele tiden rammer ved siden af toilettet
- Vi er nødt til at have pissoir over det hele, fordi Ozzy hele tiden
rammer ved siden af, så der er tis på brædtet, siger Sharon Osbourne.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267225

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 10:05

Anita skrev:

> [...]
klar til
>brug af næste besøgende, det andet er for ulækkert.

Men hvor mange gæster står lige og har gang i vc børsten når de har
lavet stort...
Iøvrigt er det jo ikke en gang sikkert der er en vc børste i nærheden.

Så rykker folk vel ned nogle flere gange i håb om at det meste
forsvinder.

vadmand wrote:
> [...]

nu. Men
>ER det virkelig så svært at ramme tønden stående?

Men så må du huske at lade brættet være oppe når Vadmand kommer på
besøg og så kan du vel lige så lade det være oppe af hensyn til os
andre mænner også :)

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 10:21

Andropov wrote:
> Men hvor mange gæster står lige og har gang i vc børsten når de har
> lavet stort...
> Iøvrigt er det jo ikke en gang sikkert der er en vc børste i nærheden.

Det er der da langt de fleste steder. Jeg gør altid kummen ren efter stort,
uanset om jeg er hjemme eller ude. Det er åbenbart mig der er sær. Men som
nævnt lever jeg fint med det.

Fra : vadmand

Dato : 13-10-04 11:34

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-04 12:02

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 13:04

vadmand wrote:
> Bor du alene? Og hvis ikke: Har din partner så slet ikke noget at sku
> ha sagt?

Nu er jeg åbenbart så enormt heldig på dette område, at min partner er helt
enig med mig omkring toiletbrædt-standarden He, findes der mon sådan et ord?

Men jo, selvfølgelig har min kæreste da noget at skulle have sagt, på lige
fod med mig. Men det har andre personer altså ikke. Jeg kan da heller ikke
bestemme, hvad andre skal gøre i deres hjem, vel?

Venligst Anita

Fra : Paul

Dato : 13-10-04 11:51

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Aldrig i livet. I mit hjem er det mig, der bestemmer hvordan standarden
> er.
> Hjemme hos andre er det en anden sag.

De forløsende ord. )

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 10:11

Anita skrev:

> [...]
mænd, som
>ikke tørrer op efter sig når de rammer ved siden af.

Hvis der er blevet lidt smattet tager man vel bare nogle store træsko
på når man skal på toilet :) og håber at husmoderen snart sørger for
der bliver gjort rent :)

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 10:35

Andropov wrote:
> Hvis der er blevet lidt smattet tager man vel bare nogle store træsko
> på når man skal på toilet :) og håber at husmoderen snart sørger for
> der bliver gjort rent :)

Bliver gradvist mere og mere lykkelig for at min kæreste ikke er sådan et
svin *G*

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 10:42

Anita skrev:

> [...]
>efter dig, når du besøger andres toiletter? Ja, det tror da pokker at
>offentlige herretoiletter stinker så forfærdeligt som de typisk gør.

På et offentligt herretoilet sætter man sig ikke med mindre man vil
have de forrige 10 mænds pis i røven.
På et offentligt herretoilet berører røven ikke sædet ligegyldigt om
der skal laves stort :)

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 20:12

Anita <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote:

> Christina wrote:

> Man respekterer vel normalt det hjem man er gæst i?

Hvilket vel må betyde, at når du er på besøg hos en ungkarl, og ser at
toiletsædet er oppe, så stiller du det om hyggeligt op igen efter brug,
ikke?

Tænk hvis ikke alene bræt men også låg er nede, og han om natten skal ud
og tisse - uden at tænde lyset, for ikke at vågne helt ...
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-04 02:20

In article <416be14d$0$251$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...
> [...]
> ikke se hvorfor der skulle tages mere hensyn til den ene part, fremfor den

What a chick *g*

Fra : Christina

Dato : 13-10-04 10:20

PerX ... wrote:
> In article <416be14d$0$251$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...
>>

> What a chick *g*

*g*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 17:29

On Tue, 12 Oct 2004 12:13:31 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Så har du aldrig prøvet at slå røv i sæde uden brædt?? *brrr*

jamen det er da lige så oplagt at se efter om det er slået op osmd et
er slået ned eller hvad ?

det er da urigemeligt at man forventer mænd har en bedre hukomelse ind
kvinder ?

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 17:31

Bo M Mogensen wrote:

> jamen det er da lige så oplagt at se efter om det er slået op osmd et
> er slået ned eller hvad ?

Hvis man vil undgå det kolde, så ja...er man ikke mere interesseret end at
man bare rejser sig og tager det ned, når man mærker det kolde, så nej *g*

> det er da urigemeligt at man forventer mænd har en bedre hukomelse ind
> kvinder ?

absolut....personligt synes jeg det er urimeligt at fovente så mange
banaliteter af hinanden, som man gør i det uendelige, hele tiden.....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 18:21

On Tue, 12 Oct 2004 18:30:49 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>Hvis man vil undgå det kolde, så ja...er man ikke mere interesseret end at
>man bare rejser sig og tager det ned, når man mærker det kolde, så nej *g*

jamne nu sker det jo også at mænd skal side - og jeg har i mit 38
årige del til den bedre del af min hukomelse aldrig sat mig på det
kolde - faktum er at MANGE kvinder har et problem med om brættet er
oppe eller nede og det er sgu da sært ??

>absolut....personligt synes jeg det er urimeligt at fovente så mange
>banaliteter af hinanden, som man gør i det uendelige, hele tiden.....

hmm .... jeg ser det lidt som en sport ;)
dybest set tror jeg at det er meget svært ta tage alvorligt og de mænd
der tænker over det er lidt hænd af : du for ret og jeg for fred !

Fra : Christina

Dato : 12-10-04 19:02

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> kolde - faktum er at MANGE kvinder har et problem med om brættet er
> oppe eller nede og det er sgu da sært ??

excately my point ;)

> hmm .... jeg ser det lidt som en sport ;)
> dybest set tror jeg at det er meget svært ta tage alvorligt og de mænd
> der tænker over det er lidt hænd af : du for ret og jeg for fred !

Som en sport, hvordan?

Fra : Anita

Dato : 13-10-04 09:03

Bo M Mogensen wrote:

> det er da urigemeligt at man forventer mænd har en bedre hukomelse ind
> kvinder ?

Ikke bare urimeligt, også urealistik.

/Anita

Fra : Andropov

Dato : 12-10-04 18:03

Bo skrev:

>Personligt synes jeg toilettet er pænest med både brædt og låg slået
ned

>men unægteligt uprkatisk at lade sit vand på i en mørk aften hvor man
>ikke gider tænde lyset
>
>.... Bare en tanke ....

Ja, så der er vel 33,33% mulighed for hver kombination. Så i mørke
ender man måske med at skide oven på låget :) eller er ved at falde
ned i lokummet fordi både bræt og låg er slået op.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 18:22

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-04 17:27

On Tue, 12 Oct 2004 11:50:00 +0200, "Michael-7500"

tjaa

Fra : ThomasB

Dato : 12-10-04 14:39

"A G" <AG.AD@AG.AG> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvofor, men jeg har altid haft for vane at slå brættet ned
> når jeg er færdig.

Jeg har også altid slået brættet ned, af to grunde:

1. Jeg sidder ned halvdelen af gangene jeg tisser
2. Jeg har lavet en aftale med fruen om, at jeg slår brættet ned, til
gengæld må jeg høre høj musik alt det jeg gider :)

Mvh Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-04 18:27

In article <416bde76$0$249$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...
> 2. Jeg har lavet en aftale med fruen om, at jeg slår brættet ned, til
> gengæld må jeg høre høj musik alt det jeg gider :)

Var det den bedste deal du kunne få? ;)

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-04 19:42

A G <AG.AD@AG.AG> wrote:

> [...]
>
> Det er enlig sjovt, for jeg har aldrig haft en kæreste, eller lign. Og
> jeg er aldrig blevet bet om at slå brættet ned. Aligevel så er det en

Vellykket, maternal opdragelse?
--
Per Erik Rønne

Fra : A G

Dato : 14-10-04 04:22

Den Tue, 12 Oct 2004 20:41:59 +0200. skrev Per Rønne:

> A G <AG.AD@AG.AG> wrote:
>
> Vellykket, maternal opdragelse?

Tak.