Frames
Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 05-10-04 14:49

Hej

Jeg prøver at få et flash billede til at aktivere en htm side i anden frame
når movie er forbi. I den øverste frame.
Der er 3 frames; topframe, mainframe, bundframe.

I det sidste billede i flash skriver jeg:
telltarget ("topFrame") {}
getUrl (top2.htm");

Men så indlæser den top2.htm i mainframe.

Hvad gør jeg forkert?

Jacob

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 05-10-04 14:55

Eller hvordan kunne det ellers gøres?

Jacob

Fra : TJ Lunden

Dato : 23-10-04 18:25

Prøv,

getUrl("top2.htm", "topFrame");

TJ Lunden

"Jacob Jacobsen" <jac@stepsystem.dk> skrev i melding

Fra : Jeroen

Dato : 05-10-04 16:29

Jeg tror du skal kun skriv følgende i sidste frame:

getURL(top2.htm , "topFrame");

VH
Jeroen

Fra : Jacob Jacobsen