Udvikling af programmer til Pocket PC 2003
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-10-04 12:19

Nogen her der kan fortælle mig om man med Visual Basic 6 kan udvikle små
programmer til Pocket PC og i så fald hvad det kræver af programmer mm

Vil helst kunne holde mig til VB 6 da det er det jeg har arbejdet med i
mange år nu. Er ikke helt så glad for at gå over til .NET endnu.

Håber der er nogle der kan svare og ellers evt har nogle links til eksempler
eller noget.

Fra : Jesper

Dato : 05-10-04 17:56

AppForge MobileVB