regnskab
Fra : ej backup

Dato : 05-10-04 12:12

Hej NG!

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed og skal aflevere regnskab.

Der er koebt en computer for 12.000 og blot fakturet 4 gange, i alt
for 16.000.

Jeg ville have laant bogen "faa styr paa boevlet" - men den var
selvfoelgelig udlaant - og nu sidder jeg lidt langt fra biblioteket
eller boghandlere ;-(

Er der et sted paa nettet, hvor der er en grundig uddybning af hvordan
det skal laves?

Er ret ukendt med bogholderi, kredit/debit, og afskrivninger og alt
det andet - haaber meget paa hjaelp!

de venligste hilsener,

Erik Johnsen

Fra : Martin Vinther

Dato : 05-10-04 17:21

Hej !

http://www.100svar.dk/ <- er et godt sted at finde basale oplysninger
omkring virksomhedsdrift m.v.

--
Martin
Basic.Hosting - we show directions to the future